וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבלות ולהרגיש בטוח? ככה תעשו את זה נכון

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

13.7.2020 / 8:52

הקורונה עוד כאן עם הגבלות חדשות במסעדות, אבל זה לא ימנע מאיתנו לצאת ולבלות באווירה של קיץ עם יין טוב, אוויר פתוח ו-זהירות מתבקשת. 5 מסעדות עם החצר הכי נכונה שיאפשרו לכם לצאת מהבית על בטוח

בעקבות התחזקות הגל השני נכנסו בשבוע שעבר הגבלות חדשות ובין היתר מסעדות יוכלו לארח במקביל 50 סועדים בלבד: 30 סועדים בחלק החיצוני של המסעדה ו-20 סועדים בחלק הפנימי. ברים, פאבים, מועדונים וגני אירועים לעומת זאת, פשוט נסגרו עד להודעה חדשה וכנ"ל לגבי בריכות ציבוריות וחדרי כושר. ההגבלות החדשות גרמו למסעדנים רבים לסגור את הדלת כיוון שבמקרים מסוימים אין היגיון כלכלי להפעיל מסעדה שמשרתת 20 לקוחות בלבד.

למרות הכול, וזה מה שחשוב כרגע - יולי אוגוסט כאן וכולנו בילינו מספיק בבית בחודשים האחרונים. זה הזמן לא לפספס את ההזדמנות לכמה רגעים של שפיות בתוך ים השגעת הבלתי נגמרת. בראנץ' קליל של סופ"ש, ישיבה עם החבר'ה לבירה ונשנושים בעיר ובעיקר עם וויב של 'לא מוותרים על החיים' - קבלו כמה מסעדות שבאות בטוב תמיד באווירה קז'ואלית ובטוחה למהדרין.

12 המסעדות הכשרות והטובות בת"א
עובדים מהבית? עסקיות משתלמות במשלוחים

דואה. באדיבות המסעדה,
מסעדת דואה/באדיבות המסעדה

דואה: בואו לשוק להרים לחיים

דואה היא מסעדה חדשה שפועלת באחת הסמטאות החבויות של שוק הכרמל בתל אביב. מסעדת השף הכשרה שהקים השף והמסעדן שקד פחימה, היא כמו נווה מדבר שמתעורר לחיים כשדוכני השוק הולכים לישון, והיא הפכה תוך זמן קצר מסוד של יודעי דבר לאחד המקומות הפופולאריים ביותר באזור, בין השאר בזכות אווירת המסיבה, האלכוהול שנשפך כמים וכמובן שגם בזכות המנות המרהיבות והטעימות במיוחד שפחימה מוציא תחת ידיו.

בחלקה החיצוני של המסעדה, הממוקם ממש על שפת השוק, ניתן לארח בימים כתיקונם עד 90 סועדים ובחלקה הפנימי, כ-50. אך בימים אלה המסעדה פועלת בהתאם להנחיות ולא מוותרת על אף הזדמנות להרים כוסית לחיים.

בין היצירות הקולינריות של השף הצעיר, תמצאו מנות כמו שקדי עגל (קולי פלפלים, קרם שורשים, אבקת פטרוזיליה וטורטליני שחור - 70 שקלים), ריזוטו חמישה סוגי פטריות וכמהין (מנה צמחונית - 65 שקלים) וסיגר דואה (במילוי בשר טלה, לצד מטבלי השף - 45 שקלים) ופרח כרובית (כרובית מטוגנת בתיבול איולי שום וצ'ימיצ'ורי - 45 שקלים).

דואה, תרמ"ב 37, תל אביב. 052-6868399

זה הזמן לאהוב: מסעדות לדייט מנצח

איזבלה בר. באדיבות המסעדה,
איזבלה בר/באדיבות המסעדה

איזבלה: בר-גינה של דגים, קוקטיילים וחגיגה בטוחה

מסעדת איזבלה החיפאית באה לעולם ב-2001, כשבתחילת הדרך הייתה מוכרת יותר כאיזבלה-בר. בשנים הראשונות המקום רחב הידיים למעשה תפקד יותר על תקן של בר אך לאורך הזמן איזבלה שינתה את פניה, התפריט הלך והתרחב וכיום מדובר במסעדה מעולה, לתפארת העיר שעל הכרמל.

בגינה הפורחת של איזבלה, מפיקים בימים כתיקונם אירועים חגיגיים בהיקף של עד 260 חוגגים. היום לעומת זאת, החצר הגדולה תשמח לארח אתכם לארוחת צוהריים קלילה, ארוחת ערב רומנטית או סעודה חגיגית לכבוד יום ההולדת. התפריט העשיר של איזבלה כולל מבחר מנות ראשונות, פסטות, מנות ריזוטו ושפע רב של מנות מיוחדות כמו ערייס דגים (דג ים, שמן זית, כוסברה, פטרוזיליה וצ'ילי בתוך ארבעה רבעי פיתה לצד צזיקי ומלפפון טרי - 58 שקלים) או מחבת פירות ים סיציליאנית (128 שקלים).

בנוסף מציעים באיזבלה מגוון קוקטיילים ייחודיים כמו מאלבי שקדים (רום בהיר, ליקר קוקוס, חלב שקדים, סירופ שקדים, קוקוס ושקדים קלויים - 49 שקלים) וערוגת פרחים (הנדריקס, ליקר ליצ'י, סירופ פרחי סמבוק, תמצית זעפרן, מיץ לימון וסגירת טוניק - 49 שקלים).

איזבלה, מחניים 8, חיפה. 053-9443415

מטיילים בצפון: איפה עוד תוכלו לאכול בחיפה?

פרליטה. באדיבות המסעדה,
פרליטה/באדיבות המסעדה

פרליטה: ארוחת בוקר בטבע של גדרה

פרליטה היא מסעדה איטלקית שנפתחה במתחם משוחזר מתקופת הביל"ויים ביום הראשון של 2020. את הפסטות הטריות, הדגה הטרייה ותפריט היינות, משלימה האווירה הייחודית השוררת בחצר המסעדה, שיכולה להכיל בקלות גם 100 סועדים.

פרליטה פתוחה בימי חול בין 22:30-12:00 ומציעה תפריט עסקיות עד השעה 17:00. בימי שישי המסעדה מציעה ארוחות בוקר מיוחדות החל מהשעה 8:00 ועד השעה 12:30 ובמוצ"ש נפתחת שוב כחצי שעה אחרי צאת השבת. ארוחות הבוקר של ימי שישי הן מסורת חדשה במקום ולפי התחזיות מדובר בסיפור הצלחה בהתהוות.

בין היתר תמצאו בתפריט ארוחות הבוקר של שישי ארוחות כמו שקשוקה סיציליאנית (קערת בצק פוקאצ'ה בעבודת יד, ראגו עגבניות ופלפלים, חציל קלוי ו-2 ביצים לצד זיתי קלמטה, שמנת פסטו וטחינה ירוקה - 62 שקלים), סלט פרליטה (בורגול, מלפפון, בצל, חמוציות, שקדים קלויים, עשבי תיבול וגבינה בולגרית, טחינה ירוקה ומקלון פוקאצ'ה - 61 שקלים) ופרנץ' טוסט (פרוסות בריוש מטוגן, מסקרפונה, פירות יער וקצפת - 55 שקלים). כל הארוחות מוגשות עם כוס שתייה קלה או חמה לבחירה.

פרליטה, הביל"ויים 12, גדרה. 053-9417182 (משלוחים: 053-9373385)

לקלוק של קיץ: הגלידות הכי מרעננות במשלוח

ראיסה בר. באדיבות המסעדה,
ראיסה/באדיבות המסעדה

ראיסה: שעות שמחות בפשפשים

מגדרה נקפוץ ליפו וננחת במסעדת ראיסה, שנפתחה בשוק הפשפשים המקומי לפני כשלוש שנים. בשבועות האחרונים קברניטי המסעדה ערכו מספר שינויים במקום, על מנת להכין את המסעדה המושקעת שלהם לתקופת הגל השני. כך לדוגמה, החלק החיצוני של המסעדה, ייסגר בימים אלה בסגירת חורף, על מנת שניתן יהיה לארח בו 30 סועדים בהתאם להנחיות החדשות.

בראיסה מציעים ארוחות עסקיות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-11:00 במחיר ידידותי של 58 שקלים בלבד, שכוללות שתי מנות לבחירה מתפריט העסקיות, לחם הבית ושני מזטים. העסקית השווה תוגש בכל החלק הפנימי של המסעדה. בנוסף, השעות השמחות של ראיסה, מתקיימות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 19:00-16:00. במסגרת ה-Happy Hour, תוכלו ליהנות ממבצע של אחד פלוס אחד על כל המשקאות האלכוהוליים, לרבות בקבוקי היין.

מאוד משמח לראות שלמרות ההגבלות ואווירת הנכאים הכללית ששרתה על ארצנו הקטנטונת, עדיין אפשר לשבת בראיסה ולחגוג את החיים הטובים עם אלכוהול משובח ואוכל איכותי. למשל מנות כמו פפרדלה צוואר טלה ותרנגולת (בצל, סומק, בהרט, פטרוזיליה, חמאה, ציר טלה מצומצם - 98 שקלים), מחבת שרימפס וערק (עגבניות צלויות, גרגירי חומוס, תרד, בצל, נענע, שום, פלפל חריף, חמאה וציר דגים - 92 שקלים) וטרטר יפואי (דג ים נא, קרם חצילים, עשבי תבלין, שמנת חמוצה, צ'ילי, שקדים ומיקרו כוסברה - 58 שקלים).

ראיסה, רבי יוחנן 8, תל אביב. 053-9377784

באבא יאגה. באדיבות המסעדה,
באבא יאגה/באדיבות המסעדה

ווין גארדן: ארטישוק וכוס יין ליד הים

את המסע נסיים במסעדה התל-אביבית עם הגינה הגדולה והיפה ביותר בעיר הלבנה. הגינה של מסעדת באבא יאגה כל כך גדולה, שבמהלך השנים היא הפכה לישות העומדת בפני עצמה. כפועל יוצא מכך, הסועדים שיתמקמו בגינה של באבא יאגה, יקבלו לידיהם שני תפריטים שונים: האחד, של באבא יאגה והשני, של ה-Wine Garden.

התפריט כולל מנות קלילות שבאות נהדר לצד כוס או שתיים של יין איכותי כמו ארטישוק בגריל (מוגש עם יוגורט, שום קונפי, סלסה פסטו ופרמז'ן - 42 שקלים) ומבחר סוגי ברוסקטות כמו רוקפור עם אגס ושברי אגוזים, חציל מדורה עם סלסת בצל ושום קונפי, סלייס סלק עם שברי אגוזים, רוטב אגסים ורוקפור ועוד (זוג ברוסקטות - 28 שקלים).

גם בימים אלו באבא יאגה ממשיכה להפיק ערבי ג'אז מדי יום חמישי בערב ומזמינה אתכם ליהנות לא רק מהופעה חיה אלא גם מכוס יין על חשבון הבית. כמו כן, מדי יום שבת על כל הזמנה של מנה עיקרית, תקבלו מנת ילדים על חשבון הבית.

ווין גארדן, הירקון 12, תל אביב. 053-9346234

לא בא לכם לצאת מהבית? משלוחי אוכל שווים בתל אביב

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully