וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל עוד מותר: המסעדות שחייבים לבלות בהן

יוליה פריליק ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

26.7.2020 / 8:21

תחת מגבלות אומנם, אבל לשמחתנו המסעדות נשארות פתוחות בינתיים. הנה חמש סיבות טעימות להמשיך לצאת

בראסרי עין כרם. באדיבות המסעדה,
קרפצ'יו בראסרי עין כרם/באדיבות המסעדה

קרפצ'ו פסטורלי בירושלים: בראסרי עין כרם

בזמן שחו"ל נשמע חלום רחוק ויותר כמו זיכרון מתוק מהעשור הקודם זה הזמן להמליץ על ביקור בעין כרם בירושלים - המקום שהוא הכי חו"ל בארץ. אז לטייל במקום הכי רומנטי באזור ירושלים כנראה תוכלו להמשיך גם אחרי יום שלישי אבל אם תרצו להספיק את הדייט שלכם רגע לפני שהמסעדות נסגרות לכו על מסעדת בראסרי עין כרם לארוחה אינטימית עם תפריט יינות בוטיק, במבנה אבן מרשים ונוף עוצר נשימה לטבע של הרי ירושלים.

בבראסרי מציעים בתפריט כמה מנות מקררות לכבוד הקיץ כמו מרק קר, גספצ'ו סגול עם כרוב סגול, חציל וגבינה כחולה וגם מנה של קרפצ'ו פילה בקר בווינגרט זעתר ופרמז'ן (58 שקלים). מנה קלילה ואלגנטית בול לקיץ הירושלמי ובכלל.

בראסרי עין כרם - המעין 15, עין כרם, ירושלים. 053-5495116

מסעדת דיאנא. בועז לביא,
פותחים שולחן בדיאנא/בועז לביא

מטיילים ומקנחים: פותחים שולחן סלטים בדיאנא

בדרך הביתה עוצרים בדיאנא - נכון לרגע זה אנחנו עוד לא יודעים אם ועד מתי יהיו קייטנות לילדים. בכל מקרה אם בחרתם לנצל את החופש לטיול משפחתי בצפון תעברו דרך נצרת ותרגישו בבית. לפעמים לא צריך לבחור ואפשר פשוט לפתוח שולחן עם סלטים וממרחים עונתיים מהמטבח הערבי האותנטי.

במסעדת דיאנא הוותיקה בנצרת בהובלת השף דוחול ספאדי מגישים מגוון סלטים מתחלפים כמו סלט פתוש, תרד טורקי, לאבנה בטעמים, חצילים בטעמים, חומוס, טאבולה כרובית בטחינה ועוד (סלטים ללא הגבלה 40 שקלים לסועד בהזמנת מנה עיקרית, סלטים ללא הזמנת מנה עיקרית 60 שקלים לסועד).

דיאנא -פאולוס השישי 51, נצרת, 053-9441630

רוצים להזמין סלט הביתה? משלוחי בריאות צבעוניים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סלט אדום מסעדת אדום. אפרת ליכטנשטט,
סלט אדום במסעדת אדום/אפרת ליכטנשטט

מטיילים בירושלים: פירות העונה במסעדת אדום

החלטתם לצאת ליום כיף בעיר הבירה? אחרי סיור במשכנות שאננים וטחנת הקמח או בדרך לכותל אל תפספסו את מתחם התחנה הנוסטלגי. בימים של שגרה מתחם התחנה מארח אירועי תרבות ומוזיקה וגם עכשיו רגע לפני שגם המסעדות שבמתחם ייסגרו אתם מוזמנים להתנחם בסעודה אחרונה ומפנקת.

במסעדת אדום הירושלמית המוערכת עובדים לצד התפריט הקבוע גם על מנות מתחלפות עונתיות טריות. ברוח העונה מגישים במוסד הירושלמי מנות מתחלפות מרעננות משובצות בפירות העונה בהן בוראטה עם במיה מטוגנת, מלפפון, ענבים ירוקים, בצל ירוק, פלפל חריף ופסטו מרווה (68 שקלים); צלחת פרושוטו עם גבינת פיקורינו, ענבים אדומים, פלפל פדרון מטוגן ומלון (72 שקלים); וסלט אדום המורכב מאבטיח, עגבניות שרי, פלפל אדום קלוי, צ'ילי, גבינת פטה עיזים, סומק וצנוניות (54 שקלים).

אדום - דוד רמז 4, מתחם התחנה, ירושלים, 053-4275330

בכל זאת נשארתם בבית? משלוחים באזור ירושלים

ג'מס. רועי יוספי,
מבשלת ג'מס/רועי יוספי

עד הטיפה האחרונה: מבשלת Jem's

עוד רגע תוכלו לשתות את הבירה שלכם רק מבקבוק ותאלצו להסתמך על המבצעים של שישיות בירה בסופר. זה הזמן ללגימה אחרונה של הטיפה המרה ישר מהחבית עם איחול מיוחד של 'לחיים של שגרה ומסעדות פתוחות לרווחה'.

מבשלת Jem's שהוקמה בשנת 2009 בפתח תקווה על ידי ג'רמי וולפלד, דניאל אלון ודרור ארז, מתמחה בייצור בירות בוטיק כשרות. את הבירות של ג'מס לוגמים בסניפי הרשת, לצד מנות אוכל ואווירת מבשלה, וגם במסעדות ובברים רבים ברחבי הארץ. ג'רמי אחד הבעלים והברומאסטר, מייצר את הבירות במבשלה הממוקמת בפתח תקווה, בהן Pils, IPA, 8-8, Stout, Amber Ale, Berry Ale, Summer Ale, Dark Lager, Wheat . הבירה טבעית וטרייה, מבושלת ביד ובכמויות קטנות, עשויה ללא חומרי טעם, צבע, תמציות או חומרים משמרים.

בסניפים מגישים לצד הבירות מנות כשרות כמו קרפצ'ו סינטה עם שום קונפי ושמן זית (48 שקלים); נקניקיות דיאבלו חריפות מבשר אנטרקוט, כבש ופלפלים חריפים (66 שקלים); נקניקיות Jem's מבשר אנטרקוט, כבש, כבד קצוץ ובצל מטוגן (66 שקלים); סלט גינה (42 שקלים); סלופי Jem's עם בשר בקר בבישול ארוך בלחמנייה מתוקה וטרייה (64 שקלים); פיש&צ'יפס (58 שקלים) ועוד.

ג'מס ביר פקטורי - החרט 1, ישפרו סנטר מודיעין, 053-9377520

מושבוצ. אפיק גבאי,
הסטייקים של מושבוצ/אפיק גבאי

הכי מקומי: מסעדת מושבוצ

מטיילים ברמת הגולן? תעצרו במושב רמות. מסעדת מושבוצ (שילוב השמות מושב וקיבוץ אם תהיתם) ברמות מתמקדת בחוויית farm to table אמיתית. מגישים במסעדה מנות על בסיס חומרי הגלם שהם בעצמם מגדלים - ירקות ובשר. את החוויה משלימים הפירות, הגבינות, היינות, שמן הזית ועוד המיוצרים על ידי השכנים והחברים מהאזור.

את הבשר הם מגדלים בעדר בקר שניידר, עדר הבית של המושבוצ. עדר שניידר הוא מחלוצי תקן חי בריא וגדל ללא אנטיביוטיקה מניעתית וזרזי גדילה ולפי פרוטוקול גידול ייחודי עם תפריט מדויק. את הבשר המגיע מהמשק מיישנים במסעדה ומפיקים מנות כמו סטייקים, קציצות, המבורגרים נקניקיות, תבשילים ועוד. את הבשר אפשר לרכוש גם בקצבייה הממוקמת במסעדה או להזמין במשלוח לכל מקום בארץ.

בין המנות המוגשות במסעדה - פטה כבד עגלה שמוגש עם צ'אטני תפוחים פיקנטי וקרמל סיידר; סלט משק רגב - ירקות פריכים מהמשק בוויניגרט עגבניות מיובשות על טחינה לבנה או לאבנה עיזים; שרקוטרי - מגוון נתחים מעושנים ממשק שניידר; המבורגר מושבוצ קלאסי מבשר עגל; טריו דה לה קאסה - שלוש נקניקיות ביתיות במגוון משתנה; סטייקים ונתחים מתיישנים במקום כמו פריים ריב עגלה, פורטרהאוס, מחבת קצבים, אסאדו עגלה בצלייה ארוכה וסיומת מעושנת ועוד.

מושבוצ - דליות 5, מושב רמות, 04-6795095

יוליה פריליק ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully