וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצפון ועד דרום: מסעדות מומלצות ליד חוף הים

נעם הופמן בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

28.7.2020 / 12:05

ישראל משופעת בערי חוף, ואין אצלנו בילוי שכיח כמו ביקור בים - אז בואו נעשה את זה טעים. לכל אורך רצועת הים התיכון מנהריה בצפון ועד הים האדום של אילת, תוכלו למצוא מסעדה טובה לקחת טייק אווי לים או לנוח לאחר הטבילה בחוף. חותרים ואוכלים

שני דברים יש לנו בשפע: חופי ים, ואוכל טוב. למזלנו ונכון לעכשיו, גם המסעדות וגם החופים עדיין פתוחים ומלאים במבקרים והמדוזות כבר עזבו אותנו במנוחה (רובן). המיקום של ישראל בין הים התיכון לים האדום משאיר אותנו עם מספר ערי חוף מרשים, כשלכל אחת מהן אופי שונה משלה ומבחר מסעדות שאין בזו שלידה.

דבר אחד משותף יש לכל המקומות הללו: לפני או אחרי ביקור בים, במיוחד כזה שכלל טבילה במים וקצת בניית ארמונות בחול, כולם נשארים מותשים ורעבים. גם אם אתם רק רוצים להתאושש ממכת שמש ולשתות איזה קוקטייל קריר וגם אם באתם לים עם חשק לזלול, בקרבת כל חוף תוכלו למצוא מסעדה טובה לקחת אוכל או לנחות בה אחרי הים.

נהריה

נקודת החוף הכי צפונית של ישראל מושכת אליה הרבה מבקרים בגלל החופים היפים, כשרבים מהם גולשי גלים שמוצאים את החוף הדרומי של העיר כאטרקטיבי במיוחד עם גלים "איכותיים" מהרגיל בארץ. החופים של נהריה מתחילים בשבי ציון ומסתיימים באכזיב, כשלאורך החופים משתרעת טיילת מלאה בבתי קפה ומסעדות.

איפה תאכלו?

במרחק הליכה מהים תמצאו את "בנחלה", מסעדה מקומית נהדרת עם גינה ירוקה ותפריט עשיר וטרי. ל"בנחלה" יצא שם של מוסד קולינרי בזכות שילוב של אוכל איכותי, שירות אדיב, אווירה נינוחה, נוף מרהיב ומתקני המשחקים הרבים הפזורים ברחבת הדשא המטופח, שמאפשרים גם לילדים וגם להורים ליהנות ולהשתחרר.

למי זה מתאים? חזרתם עם הילדים מהים? זה המקום להתאושש בו.

בנחלה, יצחק שדה 17, נהריה. 0539443538

בנחלה. דן פרץ,
בנחלה/דן פרץ
בנחלה. דן פרץ,
בנחלה/דן פרץ
בנחלה. דן פרץ,
בנחלה/דן פרץ

אם חיפשתם מקום נוסף תוכלו ליהנות באלכסנדר, הדיינר המקומי שבשדרות הגעתון, שם כל אחד ואחת יוכלו למצוא משהו לאהוב. בשדרה הארוכה, שמלאה במסעדות, תוכלו גם להתפנק על סושי ב"אצה", ולמשוך עוד קצת את הטעם של הים.

אלכסנדר, שד' הגעתון 47, נהריה. 0534276889
אצה סושי בר, שד' הגעתון 42, נהריה. 0539369179

עכו

חוף ארגמן הוא החוף הזהוב והבולט של העיר עכו. מהחוף עצמו אפשר לצפות בחומות העיר העתיקה ולהרגיש את ההיסטוריה וההווי של האזור כולו שמשתלבים עם הגלים והטבע הנצחי. אם כבר יצאתם מהעירוניות - תעברו דרך העיר העתיקה בעכו ותשלבו טיול עם שלל החוויות והאטרקציות כולל כמובן המסעדות האותנטיות שיש לעכו להציע.

איפה תאכלו?

עכו זה חומוס. גם ירושלים זה חומוס. אבל בעכו יש ים. ומלא מלא היסטוריה. התושבים מודעים היטב לעניין, ומבחר המסעדות בעיר מדגישות גם אוכל אותנטי עם סיפור וגם מיקומים מיוחדים, כמו "אורי בורי". 3 קשתות ענקיות יקבלו את פניכם בכניסה למסעדה של אורי שבעכו העתיקה, בתוך מבנה עות'מאני שמשקיף אל הים.

למי זה מתאים? לאוהבי דגים רעבים שרוצים גם כוס יין.

אורי בורי, עכו. 0539373277

אורי בורי. שרית גופן,
אורי בורי/שרית גופן
אורי בורי. שרית גופן,
אורי בורי/שרית גופן

איפה עוד תהנו? ב"דוניאנא" יש נקודת תצפית יוצאת דופן על החומה העתיקה, עם מבט על הים לכיוון מפרץ חיפה. הנוף חוויתי ללא ספק, וכך גם האוכל. אם אתם בכל זאת בעניין של לחוות את העיר מנוקדת מבטו של החומוס, "חומוס סעיד" הוא ללא ספק מהמוכרים והמוערכים בעיר, ויש אומרים בארץ.

דוניאנא, עכו העתיקה. 0539441461

לכו על זה: מסעדות עם נוף מיוחד

חדרה

חופי חדרה מתפרשים על פני מספר קילומטרים לאורכה של העיר מתחנת הכוח ועד מכמורת. אחד החופים המוכרזים והיפים של העיר הוא החוף של גבעת אולגה. ליד החוף עצמו תגיעו לשמורת "חוף גדור" - אחת הרצועות היפות בארץ שמתמשכת לאורך מספר קילומטרים ומציעה נוף מרהיב לכל האזור כולל חיות בר לא מזיקות. ים או מסלול? תחליטו בעצמכם.

איפה תאכלו?

אחרי בילוי ממושך ברצועות החוף של העיר בטוח שתהיו רעבים. על ראש מצוק כורכר ניצבת מסעדת "בית חנקין" עם מבנה יפהפה, נוף פנורמי אל הים ובעלת מרפסות פתוחות לכיוון הגלים. סיום הולם ליום של גלים ושמש.

למי זה מתאים? לחובבי הבראנץ' עם הנגיעה האיטלקית, שעוד לא מיצו את המבט אל הים באותו יום..

בית חנקין, חדרה. 0539443076

איפה עוד תוכלו ליהנות?

לא תצטרכו להתרחק מהמים. ממש על החוף של גבעת אולגה תפגשו את מסעדת בני הדייג ותוכלו להתענג על ארוחת דגים משובחת עם הבריזה של הגלים ברקע. רשת בני הדייג עם סניפים לאורך חופי ישראל כמו בראשון לציון, יפו ועוד ומשלבת שירות וחיוך יחד עם חגיגה של דגים טריים ישר מהים, סלטים, אלכוהול וקינוחים.

בני הדייג, כפר הים 1, חדרה. 0537103376

SAGA BAR במתחם הוילג' בחדרה מגישה חוויה משוחררת של אלכוהול ואוכל איכותי עם וייבים נהדרים, ולמי שמחפש את הדגים שלו בתוך אצות, אפשר להרחיק מעט אל היפנית אושי אושי.

SAGA BAR, דן שכטמן 10, חדרה. 0539426013
אושי אושי, שד' רוטשילד 40, חדרה. 0539384909

מסעדת בני הדייג. גלעד הר שלג,
מסעדת בני הדייג/גלעד הר שלג
מסעדת בני הדייג. גלעד הר שלג,
מסעדת בני הדייג/גלעד הר שלג

הרצליה

חופי הים של הרצליה הם מהיפים והמטופחים בארץ וממוקמים לצד המרינה, הטיילת ועוד שלל אטרקציות תיירותיות. אחד החופים הבולטים הוא "חוף אכדיה" שמונגש לבעלי מוגבלויות ומציע כסאות צפים לנכים שניתן להיכנס איתם למים עם מלווה. יש גם חניית נכים ומעלית מותאמת.

איפה תאכלו?

מסעדת השף הכשרה "הרברט סמואל" ערכה פתיחה מחודשת ומרגשת בסוף חודש יולי ומציגה תפריט קיץ חדש ורענן המושתת על חומרי גלם מקומיים וטריים. המסעדה עטורת הפרסים שוכנת בפינת הלובי של מלון היוקרה ריץ-קרלטון, הרצליה ומשקיפה אל המרינה ואל הים התיכון. בין המנות המרכיבות את תפריט הקיץ ניתן למצוא את סלט עגבניות "הרברט סמואל" המפורסם, שיפוד מוסר, טאבולה עוף ועוד.

למי זה מתאים? למי שרוצה פינוק אמיתי בסטייל.

הרברט סמואל, השונית 2, הרצליה. 0539370831

סלט עגבניות הרברט סמואל. יונתן בן חיים,
סלט עגבניות בהרברט סמואל/יונתן בן חיים

איפה עוד תוכלו ליהנות?

בסוסו אנד סאנס של השף עומר מילר מגישים המבורגרים גם מהממים וגם טעימים בטירוף, ובקלאטה 15 איטלקים יגישו לכם אוכל איטלקי שכולל פסטות תוצרת בית ומתכונים סודיים.

סוסו אנד סאנס, שד' אבא אבן 12, הרצליה. 0539349500
קלאטה 15, מדינת היהודים 89, הרצליה. 0536389543

קלאטה. דניאל לילה,
קלאטה 15/דניאל לילה
קלאטה. דניאל לילה,
קלאטה/דניאל לילה
קלאטה. דניאל לילה,
קלאטה/דניאל לילה

תל אביב יפו

בוגרשוב או מציצים, חוף הצוק או גבעת עליה? חופי הים של תל אביב יפו הם כמו פלאפל. יש כל כך הרבה אופציות וכל אחד בטוח שהחוף שלו הוא הכי טוב, הכי שווה וכמובן הכי שקט. אז שקט יהיה קשה למצוא בחופים הצבעוניים של תל אביב אבל מה שבטוח, איפה שלא תנחתו, תשבו או תגלשו אתם תרגישו הכי בבית.

איפה תאכלו בתל אביב?

באמצע פלורנטין, מרחק הליכה מהים, מסעדת פלורנטינה מאחדת מאכלים מכל רחבי העולם לתפריט שמספק את כולם: ניוקי איטלקי בשלושה צבעים, פיש אנד צ'יפס כמיטב המסורת הבריטית, פיצה יוונית מעולה וצו'רוס ספרדי לקינוח.

למי זה מתאים? לכולם.

פלורנטינה, אברבנאל 56, תל אביב. 0539418810

איפה עוד תוכלו ליהנות?

אווה סאפי שבנוה צדק מציעה לרעבים אוכל מרוקאי מנחם, ובמטבח של אוקינאווה תפגשו מטבח יפני ברמה גבוהה, עם מנות יפהפיות ושירות אדיב.

אווה סאפי, השחר 8, תל אביב. 0536112129

המסעדות הכשרות הכי טובות של תל אביב

איפה תאכלו ביפו?

הזקן והים היא מסעדה ותיקה ומוכרת השוכנת בנמל יפו, ומגישה מנות המבוססות על דגה טריה מן הים. תוך כדי שאתם צופים על העוברים והשבים בנמל, תוכלו ליהנות ממבחר פירות ים ודגים עשויים בקפידה.

למי זה מתאים? למי שרוצה ים בצלחת, קרוב קרוב למים.

הזקן והים, נמל יפו, תל אביב. 0539418426

מולים אדומים הזקן והים. יח"צ,
הזקן והים/יח"צ
הזקן והים. יח"צ,
הזקן והים/יח"צ
הזקן והים. יח"צ,
הזקן והים/יח"צ

איפה עוד תוכלו ליהנות?

ג'מה האיטלקית שבשוק הפשפשים מגישה פיצות מושלמות ומנות פסטה משובחות. ממש קפיצה של כמה דקות מהטיילת.

ג'מה, תרצה 14, יפו. 0539365706
משלוחים ביפו? כל משלוחי האוכל כאן

אילת

החופים של אילת הם כמובן אתרי חובה לכל מבקר ומטייל בעיר. חווית הצלילה שאין כמוה בשום מקום אחר בארץ עם האלמוגים, השוניות והעולם המשוגע שתמצאו בביקור מתחת למים. ועוד לא הזכרנו את החוף של מוש. במיוחד השנה שיש לנו יולי אוגוסט בלי חו"ל - אילת זה המקום המושלם להתנתק ולהשתזף.

איפה תאכלו?

הלב הרחב

שיפודים, פלאפל, סלטים טריים. אין כמו לפתוח שולחן אחרי בילוי של כמה שעות בים! במסעדת הלב הרחב מגישים לכם מגוון רחב, איך לא, של מנות טריות המוכנות יום יום ומוגשות לכם בשפע כמו שרק בלב הרחב יודעים.

למי זה מתאים? לאלו שחושבים שהם חזקים מהשמש ועוד שתו כמה דרינקים על החוף בחום של אילת.

הלב הרחב, חיל ההנדסה 6, אילת. 0539380746

איפה עוד תוכלו ליהנות?

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית ברמה גבוהה, לוויתן היא מסעדת שף יוקרתית שנמצאת בטיילת הרודס, ונחשבת בעיני רבים במסעדה הטובה בעיר, בעקבות משבר הקורונה שפוקד את כולנו, משנה לוויתן את פניה ומציעה כיום תפריט המבוגרים משודרג במחיר שווה במיוחד. המפלט האחרון גם היא מסעדה מיתולוגית שמעוצבת כמעין "מוזיאון ימי", ושוכנת בחוף הדרומי של העיר. כיאה למיקום ולעיצוב, המסעדה מתמחה בצליית דגים טריים על גריל פחמים, ובמאכלי פירות ים טריים.

נופשים באילת? הזמינו משלוח עד החדר

נעם הופמן בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully