וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף הבכיר חושף: כך תכינו נקניקיות בצורה מושלמת ותימנעו מטעויות

19.8.2020 / 0:02

אוהבים נקניקיות על האש? ג'ף בקר מסביר כיצד תשדרגו את הטעם שלהן ותביאו אותן לשלמות. רמז: אל תכינו אותן על המנגל

האם נקניקיה בלחמנייה נחשבת כריך או לא?/מערכת "סיפור בדקה"

כמו המבורגרים וקבבים, נקניקיות הן מצרך בסיסי כאשר אנחנו מחליטים להדליק את המנגל ולעשות על האש. אבל רגע, לפני שאתם מכינים שוב נקניקיות על האש, כדאי שתקראו מה יש לשף ג'ף בקר להגיד לכם - משום שיש לו טיפים מצוינים שיעזרו לכם לשדרג את הטעם שלהן, כאשר הטיפ הראשון הוא - פשוט לא לצלות את הנקניקיה על המנגל.

נקניקיות. ShutterStock
אוהבים נקניקיות? אל תכינו אותן על האש/ShutterStock

ג'ף חשף שלוש טעויות נפוצות שרובנו עושים כשאנחנו מכינים נקניקיות וגם הסביר כיצד להימנע מהן. הטעויות הנפוצות לדבריו הן קילוף של העור, טיגון עמוק שעשוי להפוך את הנקניקיות לקשות ואפייה של הנקניקיות, מה שלא נותן את האפקט של הטיגון.

אז איך מכינים נקניקיות בצורה מושלמת? רשמו לפניכם: הטיפ הראשון שלו הוא לוותר על המנגל ולהחליף אותו במחבת טיגון. תוציאו את הנקניקיות מהמקרר 20 דקות לפני הטיגון. תדליקו את הגז על אש נמוכה עד בינונית כדי למנוע מהנקניקיות להישרף. תוסיפו למחבת שומן של אווז או ברווז (פשוט תבקשו מהקצב) תנערו את המחבת עד שכולה מכוסה ואז תוציאו ממנה את שאריות השומן.

תפרסו את הנקניקיות על המחבת ותוודאו שהן לא נוגעות אחת בשנייה ותשמרו על טיגון בחום קבוע. תסובבו אותן מדי פעם כדי עד שהן יקבלו צבע שחום במשך 10 עד 12 דקות. לאחר מכן תכבו את האש ותנו לנקניקיות להתקרר מעט לפני ההגשה עד שהן יהיו יותר עסיסיות ומוכנות. שיהיה לכם בתיאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully