וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכון הקל והגאוני למוס שוקולד ללא חלב וביצים - מ-3 מרכיבים

11.8.2020 / 0:01

אתם אוהבים מוס שוקולד אבל לפעמים אין לכם כוח להכין אותו? מתכון שפורסם בטיקטוק והפך ללהיט מציג כיצד ניתן להכין את המוס עם שלושה מרכיבים בלבד ובחצי דקה של עבודה, והתגובות מהללות

מוס שוקולד משלושה מרכיבים ב-30 שניות עבודה/TIKTOK/@mama_mila_

גולשת בשם מילה פרסמה לאחרונה מתכון סופר מהיר וקל להכנת מוס שוקולד שנראה טעים להפליא והעוקבים שלה פשוט מתים על זה. משתמשת הטיקטוק @mama_mila_ פרסמה ברשת החברתית איך בכמה צעדים פשוטים ניתן להכין את הקינוח המתוק, גם ללא חלב.

היא תיארה את זה כ"תענוג הגדול ביותר לשישי בערב", והסרטון מתחיל כשהאישה מתארת את מה שהיא עומדת להכין כ"מוס שוקולד משלושה מרכיבים שלוקח רק 30 שניות להכין אותו". היא מסבירה שמה שצריך לעשות זה להקפיא קרם קוקוס במשך הלילה וביום לאחר מכן להוציא את ה"שמנת" שהצטברה שלמעלה ולזרוק את שארית המים. לקרם היא מוסיפה חצי כוס מי סוכר וכפית של קקאו ומערבבת את הכל במערבל חשמלי. היא מגישה את המוס בתוך כוס קטנה, ונראה לפי הסרטון שמדובר במוס מאוד סמיך.

ככה היא עושה את זה

עשרות אלפים כבר צפו בסרטון והתגובות מספרות על כך שמדובר באמת במתכון קל ומהיר. אחד האנשים הציע לקחת את המים שזורקים מקרם הקוקוס ולהשתמש בהם למתכונים אחרים או משקאות. מי שהעלתה את הסרטון הגיבה במהירות ואמרה: "בוודאי! רק אל תוסיפו את זה למתכון שלי, כי אז המוס לא יקבל את הצורה שלו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully