וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכל: מסעדה איטלקית שמחה בצל הקורונה

בשיתוף zap rest, כתבה פרסומית

14.9.2020 / 13:30

המסעדות לומדות לחיות לצד הקורונה ומציעות מגוון אפשרויות המתאימות למציאות החדשה, שכוללת אירועים קטנים, עבודה מהבית, פגישות קבוצתיות מחוץ לזום וזמן איכות משפחתי

פורטופינו. נתי חדד,
פורטופינו/נתי חדד

שנת 2020 לא האירה פנים לתחום המסעדנות, הקורונה הייתה עבורן וירוס אכזרי שכילה כל תקווה להמשך, רבות מהם סגרו לתקופה של שלושה חודשים ואלו שהצליחו לעבור את "הגל" החזירו את העובדים מהחל"ת (חופשה ללא תשלום) והפעילו את עסקיהם במתכונת מצומצמת. המציאות החדשה כפתה התאמות - עד 20 סועדים במרחב הפנים של המסעדה ועד 30 סועדים במרחב החוץ עם מרווחים העומדים בתקן "התו הסגול", תנאים אלו הביאו לצמצום משמרות צוות העובדים ולמציאת פתרונות יצירתיים במטרה לאזן את הביקוש לאורך שעות היום.

אתי בוכניק, מנהלת מסעדת "פורטופינו" במודיעין מתארת את הלך הרוח בחודשים האחרונים: " לא רק שיכולת הקיבולת של המסעדה נפגעה כתוצאה מהגבלות "התו הסגול" אלא גם שעות הפעילות, משום שלאנשים נדרש זמן להתאושש לאחר הסגר, צמצמנו את שעות הפעילות ורק בחודשיים-שלושה האחרונים חזרנו לפתוח עד 22:30".

אך לא הכל שחור, נראה כי מסעדנים רבים מבינים שנוצר מצב חדש המאפשר לענות על צרכים ממשיים כמו מרחבי עבודה חלופיים למשרד, פגישות עסקיות מחוץ ל ZOOM, מרחב לאירועים קטנים וזמן איכות עם הילדים.

פורטופינו. נתי חדד,
יש גם דגים נאים/נתי חדד

"המרחב במסעדה עצום ומאפשר לאנשים המחפשים לעבוד כשעתיים (בהתאם למגבלות) מקום שקט ונעים להגיע לכאן וליהנות מקפה, ארוחת בוקר וארוחה עסקית, בנוסף אנו מכבדים את "תן ביס" ו"סיבוס" ומציעים לאנשים העובדים במרכז התעשייתי של מודיעין והסביבה לרבות קריית שדה התעופה, לוד ורמלה לשנות אווירה וליהנות ממנות עסקיות חלביות במחיר השווה לכל נפש".

ספרי לנו על ארוחות הבוקר ב"פורטופינו"
הקפדנו להביא לכאן ניחוחות וטעמים מכל רחבי איטליה, כי אנחנו אוהבים לחגוג בפורטופינו וכל מנה שומרת על הצביון האותנטי האיטלקי. ארוחות הבוקר שלנו עשירות, המנות מפנקות, שופעות וכוללות ארוחה קלאסית עם ביצים, לחמים וסלטים ותשעה מטבלים, שניתנים למילוי מחדש ואפילו מעדן מילקי שאנו מכינים - הכל נעשה כאן בידי שף המסעדה, עוזי רושה גביזון, מחומרי גלם טריים ואיכותיים. ארוחת הבוקר האהובה ביותר מבוססת על ופל בלגי מלוח בתוספת סלמון מעושן, ביצת עין וגבינת שמנת"!

מושחת!
"אני חושבת, שאת התיאור "מושחת" אשמור עבור הקלצונה שלנו - קלצונה איטלקי קלאסי במילוי ריקוטה פרסקה, מוצרלה, פרמז'ן ופטה, עגבניות ובזיליקום זיתים וקצח - מנה דרום איטלקית מושלמת לפתיחה של בוקר מעולה, בנוסף יש לנו גם שקשוקה מעולה גם בגרסה הטבעונית".

שקשוקה טבעונית?
"שקשוקה סיציליאנה על מחבת לוהטת עם מטבל פלפלים וחצילים קלויים, קונפי שום וזיתי קלמטה, סלט טחינה ופוק'צה".

ומה לגבי העסקיות?
"העסקיות נעות בטווח המחירים של 54 - 95 שקלים. מתאימות לאוכלי כל, טבעונים ואנשים הנמנעים מגלוטן. הן כוללות מנה ראשונה, עיקרית ושתיה - דגים טריים המגיעים לכאן כל בוקר, פיצות עם בצק איטלקי דק וקראצ'י שנאפה ממש כאן, פיצות טבעוניות עם גבינת גד על בסיס סויה, פסטות טריות כולל פסטות על בסיס קמח תירס - טעימה ממש, כאשר כל הרטבים במסעדה מתאימים גם לאנשים הנמנעים מגלוטן".

ספרי לנו על מנות הילדים במסעדה
מנות הילדים רק נקראות כך אך למעשה אלו מנות המתאימות בגודלן גם למבוגרים. על אף משבר הקורונה לא העלינו מחירים, אנו מתחשבים במשפחות ושמחים לתת להן מקום לבלות עם ילדיהן בבוקר, בצהריים, בערב, למעשה בכל שעות היום".

יש מישהו שלא ימצא כאן מה לאכול?
"ממש לא, לכל אחד יש העדפות קולינריות משלו, ואם ישנם לקוחות שאנו נדרשים עבורם להתאמות מסיבות בריאותיות, אנו פתוחים לשמוע ולהתאים את המנות לצרכים הפרטניים של הלקוחות המבקרים במסעדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פורטופינו. נתי חדד,
פורטופינו/נתי חדד

גמישות היא שם המשחק

פורטופינו מדגימה רעיון שמסעדות רבות כבר מתחילות לאמץ. בבקרים זוהי מסעדה איטלקית עם אווירה רגועה ומוזיקה ערבה, המגישה מנות מגוונות וטריות. ניחוחות של אפייה וקפה משובח ממלאים את החלל ותקתוקי מקלדות של פרילנסרים, עובדים שכירים וכל מי שמחפש לו שעתיים של שקט משתלבים בחלל. מעבר לפינה מתקיימת ישיבת צוות - מצב שלעולם לא היה מתאפשר ללא מגבלות הקורונה וילדים מסבים לארוחת צהרים בשולחן שבגינה. בערב המקום משנה את אופיו ואת צביונו והופך לבר איטלקי קלאסי בו מוגש לרוב הקוקטייל האיטלקי אפרול שפריץ, לצד פיצות טריות, דגים, פסטות, סלטים וקינוחים ערבים לחך, הישיבה במקום מזכירה פטיו פנימי בין הבתים המשותפים בלב ליבה של רומא - אינטימי, אותנטי, נינוח ונעים.

אתי, אנחנו כבר מדמיינים את עצמנו בגרסה המודיעינית של איטליה. ספרי לנו על הקינוחים שלכם
"יש לנו שתי קטגוריות של קינוחים. האחת - הקינוחים המשפחתיים המושחתים הכוללים מגדלי פנקייק, וופל שוקולד ביתי שמוכן במקום, שילוב של קרם ברולה קפוא, עלי קדאיף וקרמים על בסיס מסקרפונה בלבד, אנו בוחרים לעבוד עם מותגים איכותיים כמו פררו רושה, לואקר ואוראו, הקצפת בהכנה ביתית ויש גם גלידות איטלקיות מיוחדות - דובדבני אמרנה במילוי של גנאש שוקולד עם עלי קדאיף ומלבי פיסטוק, שוקולד וניל, קרמל מלוח, ההיצע משתנה ומתגוון באופן תדיר. קבוצת הקינוחים השנייה שלנו היא הקינוחים האישיים והיא כוללת טירמיסו, מסקרפונה, פבלובה, ברולה בטעמים, סקטצ'ינה נוטלה, שזו למעשה פוקצ'ה קרנצ'ית הנאפית בתנור אבן עם גבינת מסקרפונה ונוטלה".

וואו!
"לגמרי, ואנחנו מזמינים את הציבור הרחב לעצור אצלנו בדרך לירושלים או לתל אביב ולכל מי שגר במודיעין והסביבה, החניה כאן חופשית, ויש גישה מלאה לנכים כולל מדרון משופע המנגיש גם את חלל הנוחיות בנוסף אנו מאוד אוהבים בעלי חיים והם מתקבלים פה באזור המרפסת בברכה".

אם גם לכם יש צורך בהתרעננות של שעתיים עם ארוחת בוקר מפנקת או אולי עסקית מעולה, או שאתם מחפשים מקום למפגש באווירה נעימה בבקרים ובערבים (כולל מקום לאירועים קטנים) פורטופינו במודיעין זה המקום בשבילכם!

פורטופינו מסעדה איטלקית, שד' המלאכות 222, מודיעין והסביבה, חניה חופשית במקום, גישה לנכים, ידידותית לבעלי חיים, מתאימה לאוכלי כל, רגישים לגלוטן וטבעונית/ שעות פתיחה: ימים א' עד ה' בין השעות 09:00-22:30 ובימי שישי עד השעה 15:00 מוצ"ש עד השעה 11:30. כשרות רבנות מודיעין.

בשיתוף zap rest, כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully