וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשלים עם ערכות DIY של השפים המובילים בתל אביב

בשיתוף zap rest

21.9.2020 / 9:50

מיזם "chef to table" מציע דרך מעניינת להרחיב את המנעד הקולינרי וליהנות ממנות שף מדויקות בבישול ביתי באמצעות מארז DIY שחוסך את הריצות וההכנות המקדימות ומבטיח שהשנה גם אם יש סגר עדיין אפשר להנות מארוחות חגיגיות

מארזי שף טו טייבל. אפיק גבאי,
מארזי Chef To Table/אפיק גבאי

לעורר את בלוטות הטעם ולהתנסות בבישול מתוחכם

על מנת ליהנות ממנת שף איכותית כל שצריך לעשות הוא להתארח במסעדה (מה שלא מתאפשר בימים אלו), למצוא מתכון ברשת או לבשל עם אחד ממארזי Chef To Table המספקים חוויה אחרת, שמביאה את חומרי הגלם המתאימים והטריים עד לפתח הבית, בכמות המדויקת למנה ובשילוב הדרכה מצולמת הכוללת את סדר הפעולות, הוראות ההכנה, שיטות הבישול, החיתוך, הצלייה והאפייה. במיזם משתתפים שפים עתירי מוניטין מעולם הקולינריה הישראלי כמו תום אביב, תומר טל, שיראל ברגר, מוטי טיטמן, רז רהב, יריב מלילי, נוף עתאמנה, מושיקו גמליאלי ועוד רבים.

מארזי שף טו טייבל. אפיק גבאי,
האוכל של נוף עתמאנה, יכול להגיע עד אליכם/אפיק גבאי

התפריטים

באתר הבית של Chef To Table תחת עמוד התפריטים מוצע מגוון עשיר של מנות, החל ממנות בשריות מתובלות ועד מנות טבעוניות עם שילובים מתוחכמים המאפשרים גם לבשלנים מתחילים ולבשלנים חובבים להתנסות בחומרי גלם מעניינים, לשכלל את שיטות הבישול שלהם ולהרכיב ארוחת גורמה להם, לבני ביתם ולבאים במעונם.

באתר ניתן למצוא מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים, מנות טבעוניות, מנות ללא גלוטן, מנות צהרים קלילות, מנות מושקעות לערב, ארוחת זוגית רומנטית וקוקטיילים. לחיצה על המתכון מובילה לדף המנה שם מפורטים המרכיבים והערכים התזונתיים, סוג המנה, דרגת הקושי, עלותה, הכלים והמכשור הדרושים להכנתה ומדוע השף בחר דווקא בה.

בימים אלו התווספו שתי קטגוריות חדשות - הראשונה מנות גורמה מהשוק והשנייה קטגוריית Shake to Table תפריט קוקטיילים להכנה ביתית של בר "הצ'יקטי" ובר ה"ספוטניק" להשלמת החוויה. בעתיד מתוכננות להתווסף מנות ושפים חדשים ממגוון מטבחים וסגנונות קולינריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מארזי שף טו טייבל. אפיק גבאי,
להרכיב מנת שוק בבית/אפיק גבאי

מנות גורמה מהשוק

כאמור, אחת מהקטגוריות החדשות במיזם מתמקדת ברעיון של מנות גורמה מהשוק, אלו מנות קלילות, נגישות, עם חומרי גלם מוכרים, טעימות ובנויות על רמת תחכום מסוימת המאפשרות להתנסות בבישול עם חומרי גלם ותבלינים מעניינים, שבדרך כלל לא משולבים בתבשילים ביתיים. בין המנות המוצעות ניתן למצוא את הקרפצ'יו דג ים והפסטו הסיציליאני של יוגב ירוס שותף במסעדת "פימפינלה". בגזרת הבשרים מוצעת מנה תאילנדית של השף יריב מלילי ממסעדת "בית תאילנדי" "נאה פאד פיקנג פה" מנה כפרית בשרית, חריפה ומתובלת, קבב סארמסי טורקי בתוך קישוא של נוף עתאמנה, פסטה פנה עם עוף מפורק אפונה וזעתר של השף מושיקו גמליאלי מבר 51 הכולל סוד מנצח להקפצת הבישול הביתי. בגזרת הצמחוניות והטבעוניות יש כרוב אפוי בתנור עם יוגורט וסחוג ביתי (לא חריף!) של מוטי טינטמן, פסטה כרישה ותרד של תום אביב, שרי כתום, ליים כבוש אבוקדו וכוסברה של שיראל ברגר, קולרבי ולפת צלויים על מלח, שמן זית ותבלין דואה של השף תומר טל וגם את החינקלי המפורסם של לילי בן שלום ממסעדת "ללה" המתארת במילותיה שלה את חווית הבישול עם מארזי "שף טו טייבל: "אני שם , עושה איתכם, תסתכלו עליי, תקשיבו לי וזה יצא לכם מושלם!". יוגב ירוס ממסעדת "פימפינלה" מוסיף: "אי אפשר לטעות במנה הזאת, החומרים קצובים ונבחרים בקפידה על ידי השפים עצמם".

מארזי שף טו טייבל. אפיק גבאי,
גם טום אביב מגיע במארז/אפיק גבאי

Chef to Table המיזם שמאפשר לבשל מנה באיכות של מסעדת שף במטבח הביתי

ערכות "שף טו טייבל" ארוחות חג גורמה מאפשרות דווקא בימים אלו המאופיינים באירוח מצומצם ובהרכב קבוע של סועדים לגוון ולחדש את המנעד הקולינרי הביתי. המארזים של "שף טו טייבל" כוללים חומרי גלם טריים שנבחרו על ידי השפים משוק לוינסקי ומשוק הכרמל בתוספת תבלינים, מטבלים ורטבים מיוחדים, המאפשרים להרחיב את יכולת הבישול האישית ולהרכיב ארוחת חג חדשה ומרגשת לכם ולאורחים שלכם - תוך שעות ספורות בלבד ובמאמץ מזערי. את המארזים ניתן להזמין דרך אתר הבית של המיזם: העלויות : 40-60 שקלים לאדם למנה ראשונה או קינוח, כ-60 שקלים לסועד במנה עיקרית ו-25 שקלים למנת קוקטייל אישית. תמחור המנות מגלם הנחה של כ 35%-50% ממנת שף המוגשת במסעדה בימי חול.

מערכת וואלה! אוכל, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully