וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הבריאה שלכם: 4 דברים לדעת לפני שבוחרים בלנדר ושייקר חדש

בשיתוף NINJA

15.12.2020 / 12:32

אם גם אתם כבר הצטרפתם לטרנד משקאות הבריאות הטעימים והמרעננים, אתם זקוקים לבלנדר ביתי שיעשה עבורכם את העבודה. אבל מה חשוב לדעת לפני הרכישה? אספנו ארבעה דברים שכדאי להכיר

בלנדר נוטרי נינג'ה. יח"צ,
בלנדר נוטרי נינג'ה/יח"צ

אמרתם בלנדר או שייקר - אמרתם בריאות! כולנו רוצים לדאוג לגוף שלנו ולהיות כמה שיותר בריאים ובדיוק בשביל שנוכל לעשות זאת בקלות ויעילות, הומצאו הבלנדר והשייקר. פשוט מכניסים אליהם את הירקות והפירות שאנחנו רוצים ונותנים למכשיר לעשות את שאר העבודה והכי חשוב - לשמור על כל הערכים התזונתיים שיש בפירות ובירקות שלנו וגם להשתמש בהם בשלמותם, מה שמבטיח לנו תוצאה שהיא שילוב מושלם בין טעים לבריא.

אז אם גם אתם הצטרפתם לטרנד השייקים שכבש את העולם בשנים האחרונות, אתם בטח זקוקים לבלנדר ושייקר איכותיים במיוחד, שיתאימו לכם בול וייתנו את החוויה המלאה ולא פחות חשוב, הבריאה. אבל איך בוחרים אחד כזה? ישנם ארבעה דברים שכדאי לשים לב אליהם ולדעת לשלב את כולם יחד לפני הבחירה:

מערכת הסכינים

הסכינים נמצאים בבסיס הבלנדר ובהתאם לאיכות שלהם, ייקבע גם חלק מרכזי באיכות המשקה שהכנתם. לא כל סכיני הבלנדרים שתמצאו תמיד יהיו חדים מספיק וגם אלו שכן, עלולים להיות בזווית לא נכונה. בנוסף, תראו לעיתים בלנדרים עם שני סכינים בלבד בבסיסם. למה כל זה יכול לגרום? למגע מיותר עם המרכיבים השונים שהנחתם בבלנדר שלכם ובשל כך, לחימום יתר שלהם שיגרום לאיבוד הערכים והסיבים התזונתיים. בעיה נוספת היא שמתקבלת תוצאה לא אחידה והמשקה שלכם לא מעורבל מספיק.

השייקרים של נינג'ה מגיעים עם הפטנט הבלעדי של נינג'ה Pro Extractor או Hybrid Blades (תלוי בדגם), והבלנדרים מגיעים עם להבי ה-Total Crushing, כל מכלול סכינים מגיע עם ארבעה עד שישה סכינים במקום שניים. הסכינים בנויים כך שהמגע המיותר עם המרכיבים נמנע ובנוסף, המזון מוקפץ כל הזמן, כך שהוא מתערבב היטב ואתם מקבלים משקה חלק וטעים עם כל הסיבים התזונתיים והוויטמינים.

שייקר בלנדר. יח"צ,
שייקר בלנדר/יח"צ

מנוע

בגדול, עוצמת המנוע שאתם זקוקים לו תלויה בדברים שאתם מבקשים להכין בו ובכל מקרה, עדיף שתמיד תלכו על בלנדר עם מנוע חזק יותר ממה שנראה לכם שתצטרכו, כדי שתהיה לכם האפשרות להתפתח ולהוסיף דברים למשקה ולא תהיו מוגבלים.

אם אתם רוצים להכין משקאותמגוונים, ובעיקר אם אתם מתכוונים לכתוש קרח בבלנדר, אתם חייבים מנוע עם עוצמה חזקה מספיק, אחרת המכשיר ייתקע. תוכלו למצוא בלנדרים של נינג'ה עם עוצמת מנוע של 700-1200 וואט, חזקים במיוחד ומספיקים לכל סוג של משקה שתרצו להכין בבלנדר ובשילוב עם טכנולוכיית ערבול חכמה כמו שמופיעה בפסקה הבאה תוכלו להוציא יותר מהפירות והירקות שלכם.

טכנולוגיית הערבול

יכולת הערבול היא כמובן אחד החלקים המשמעותיים ביותר בעבודה של בלנדר טובד ומשפיעה על התוצאה ועל החוויה בשימוש המוצר, כי מי מאיתנו רוצה לקחת שלוק שכולו בטעם אחד ואז שלוק שכולו בטעם אחר, במקום ליהנות מהמשקה שקיווינו להכין?

כדי שהערבול ייצא מוצלח והתוצאה שתתקבל תהיה אחידה, צריך מערכת שתדע מתי להפעיל את הסכינים ומתי רק לערבב את המרכיבים. בטכנולוגיית הערבול של נינג'ה יש מערכת הפעלה חכמה שפותחה לאחר מחקר ופיתוח של החברה האמריקאית שארק-נינג'ה, הבנויה עםתכניות מובנות ואוטומטיות המותאמות לתוצאה שרוצים לקבל, למשל תכנית של משקאות קפואים, של שייקים, ממרחים וכובעזרת תכניות המורכבות מפולסים והשהיות, הבלנדר יודע לצמצם את זמן המגע של המזון עם הסכין ובמקביל, לספק לכם את הערבול המושלם.

בלנדר נוטרי נינג'ה. יח"צ,
בלנדר נוטרי נינג'ה/יח"צ

גודל המיכל

לסיום, חשוב שנדע איזה סוג של מכשיר אנחנו צריכים ונתאים את הרכישה לשימושים שלנו. השייקרים הקטנים יותר יכולים להגיע החל מגודל של 470 מ"ל, מה שמספיק לכם, תלוי לכוס אחת, שתיים או מקסימום שלוש. מצוין אם רק אתם שותים (או בזוג), ולא רוצים להכין יותר מדי או להשתמש במכשיר גדול מדי.

מצד שני, ישנם בלנדרים גדולים, משפחתיים, עם מיכל בגודל 2.1 ליטר. בלנדרים כאלו יתאימו היטב לבית בו כולם יחד חולקים את השייקים ותוכלו להכין כמות משמעותית בפעם אחת. בשייקרים והבלנדרים של נינג'ה אפשר למצוא את כל הגדלים והסוגים השונים - בדיוק מה שמתאים לכם.

אז אלו הדברים שצריך לקחת בחשבון כשקונים שייקר או בלנדר. נכון שאתם כבר יכולים לדמיין את המשקה הבא?

  • נינג'ה Intelli-Sense Blender Duo. יח"צ,

    נינג'ה Intelli-Sense Blender Duo

    899
    לחץ כאן לרכישה
  • נוטרי נינג'ה Auto IQ. יח"צ,

    נוטרי נינג'ה Auto IQ

    499
    לחץ כאן לרכישה
  • נוטרי נינג'ה - שייקר מקצועי. יח"צ,

    נוטרי נינג'ה - שייקר מקצועי

    299
    לחץ כאן לרכישה
  • מעבד מזון נינג'ה Auto IQ 3 IN 1. יח"צ,

    מעבד מזון נינג'ה Auto IQ 3 IN 1

    1,190
    לחץ כאן לרכישה
  • נוטרי נינג'ה חכם 4 ב-1 Intelli-Sense Blender. יח"צ,

    נוטרי נינג'ה חכם 4 ב-1 Intelli-Sense Blender

    1,390
    לחץ כאן לרכישה
  • נוטרי נינג'ה בלנדר חכם COLD&HOT BLENDER. יח"צ,

    נוטרי נינג'ה בלנדר חכם COLD&HOT BLENDER

    1,190
    לחץ כאן לרכישה
בלנדר נוטרי נינג'ה. יח"צ,
בלנדר נוטרי נינג'ה/יח"צ
בשיתוף NINJA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully