וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת טעמים: צפו בסדנה להכנת ארטיקים בעבודת יד

וואלה! NEWS ממשיכה עם "עוברים יחד את הסגר", מיזם חדש עם תכנים מגוונים לכל המשפחה, אשר יעזור לכולנו לעבור את התקופה הקרובה. והיום - סדנה מיוחדת להכנת ארטיקים טבעיים בעבודת יד. הסדנה הועברה בשידור ישיר

משדר סגר - הכנת קרטיבים ביתיים/אולפן וואלה!

במסגרת משדרי "עוברים יחד את הסגר" נעמי זיסבלט מארחת אותנו היום במפעל הקטן של פאלטאס ומלמדת אותנו איך להכין בבית ארטיקים טבעיים מפירות אמיתיים. בווידאו תוכלו לראות וללמוד איך מכינים ארטיק אננס אמיתי, מאננס טרי, מים וסוכר קנים אורגני; ארטיק צ'יה על בסיס קוקוס, עם מנגו טרי או קיווי, מייפל או סילאן, ארטיק על בסיס ספירולינה בצבע ירוק מהמם, עם איזה פירות שרוצים ואוהבים. צפו בוידאו ופנקו את עצמכם ואת הילדים.

קרטיב פטל בעבודת יד. נעמי זיסבלט,
קרטיבים בעבודה יד של פאלטאס/נעמי זיסבלט

לאור הצלחת המיזם "מופע בידוד", ששידר בסגר הראשון הופעות של האמנים המובילים בישראל מבתיהם, וואלה! NEWS יוצאת הפעם במיזם חדש: "עוברים יחד את הסגר".

בכל יום ישודרו בשידור חי באתר ובפייסבוק תכנים מגוונים לכל המשפחה, אשר יעזרו לכולנו לעבור בצורה נעימה יותר את התקופה המאתגרת הקרובה.

בין השאר, ניתן יהיה לצפות בתכניות בישול ייחודיות, בשעות סיפור מרגיעות, בהרצאות מרתקות ובסיורים חווייתיים במיטב האתרים בישראל, ביניהם: הספארי, מיני ישראל ועוד.

והיום בשעה 13:00 בצהריים במסגרת המיזם "עוברים יחד את הסגר" התקיימה סדנה מיוחדת להכנת ארטיקים טבעיים בעבודת יד. הפעילות הועברה בשידור חי בפייסבוק וגם באתר וכולכם הוזמנתם להתרווח על הספה, להצטרף, להכין ארטיקים - וללקק את האצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully