וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלחם על פת הלחם שלי. לא רוצה לגמור את החיים שלי בזבל"

הבוקר התקיים בכנסת דיון בנושא קריסת המסעדות. בין היתר נשאה דברים קשים, רות תבור, בעלת חומוס אשכרה: "אני כל יום מתחילה את היום שלי עם 60 כדורים. יש לי גידול. עם מה אתמודד קודם: עם הפרנסה או הבריאות?"

רות תבור, בעלת חומוס אשכרה, בדיון בכנסת/דוברות הכנסת

בדיון שהתקיים היום בוועדה לביקורת המדינה בנושא קריסת המסעדות, זעקה רות תבור, הבעלים של 'חומס אשכרה' את אשר על לבה ושל מסעדנים רבים נוספים. "שמו אותנו בתחתית של התחתית של השפל. השפילו אותנו עד עפר. אני כל יום מתחילה את היום שלי עם 60 כדורים. יש לי גידול. עם מה אתמודד קודם: עם הפרנסה או הבריאות? בחיים שלי לא לקחתי מביטוח לאומי שקל אחד. מעולם. כי אני עובדת. מי מפצה אותי על כל האובדן הזה? העובדים והלקוחות זה כמו הילדים שלי. אני אלחם על פת הלחם שלי. אני לא רוצה לגמור את החיים שלי בזבל".

חה"כ עפר שלח, יו"ר הועדה לביקורת המדינה, סיכם את הדיון: "הדיון בועדה היום שעסק בקריסת המסעדות היה מתסכל במיוחד. חמור מאוד בעיניי שמשרד הבריאות לא שלח נציג כדי לתת תשובות למסעדנים שדיברו בוועדה מדם ליבם. דרג מקבלי ההחלטות והדרג המבצע חייבים להפנים: צריך לייצר מציאות חדשה שבה אין מצב שלוקחים ענף וסוגרים אותו לחלוטין ולאחר מכן עוברים מ-0 ל -1. זה לא יעבוד ככה - זו גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בפניה. נמשיך לתבוע את זה ממערכת הבריאות ושאר מקבלי ההחלטות".

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully