וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמכו עלינו: בחיים שלכם לא טעמתם בירה כזו

בשיתוף ביר-בזאר

22.11.2020 / 14:39

דווקא בזמן הסגר נטול הברים, יותר ויותר ישראלים בחרו לשנות הרגלים ישנים ולנסות בירה בבישול איטי, שמגיעה אליהם עד הבית. מה זה בירה קראפט ולמה כולם פונים לבירבזאר? כל התשובות שחיפשתם

בירבזאר. יח"צ,
מארזים מיוחדים עד הבית/יח"צ

איך מכינים בירה? התמונות הראשונות שבטח עולות לכם לראש הן של מפעלי ענק, עם מכלי ענק, שמייצרים בירה תעשייתית בכמויות מסחריות. זה נכון, אבל מסתבר שיש גם דרך אחרת. קטנה ומוקפדת יותר. הדרך הזו מספקת לנו בירות ייחודיות, עם טעמים וארומות מיוחדות ושונות. קבלו את האהבה החדשה של הישראלים: בירות קראפט.

תראו, זה לא הסיקס-פאק שאתם קונים בסופר. בירות קראפט הן הדבר הכי קרוב שקיים ל"בירה בעבודת יד". בפועל, זה אומר פיקוח קפדני על כל חלק בתהליך הבישול, עבודה עם חומרי הגלם הטובים ביותר בשוק ושליטה מלאה על תהליך בישול איטי ומוקפד. כמובן שמוצר כזה לא יכול להרשות לעצמו חומרי טעם וריח וחומרים משמרים.

בירבזאר. יח"צ,
בישול איטי ומדויק/יח"צ

הביקוש לבירות הקראפט בארץ קיים כבר כמה שנים טובות, אבל אפשר להגיד שההגבלות, הסגרים והכניסה לבתים נתנו לישראלים את האופציה לשנות את הרגלי צריכת האלכוהול ואת צריכת בירת הקראפט בפרט בחודשים האחרונים. מי שהייתה אחראית להביא את בירות הקראפט לבתים של הישראלים היא בירבזאר - מבשלה קטנה בדרום הארץ, שקיימת כבר מ-2014.

בירת הקראפט הראשונה של בירבזאר הייתה "חתול שמן". מה שהתחיל אי שם בבירבזאר בשוק הכרמל, התפתח היום לעוד חמישה בירבזארים בתל אביב ובירושלים, כאשר כל אחד מהם מציע את תשע בירות הקראפט של בירבזאר, לצד 100 בירות קראפט ישראליות אחרות של יצרנים מקומיים. עד היום עדת המעריצים של בירבזאר הייתה צריכה להגיע עד לאותם מקומות כדי ללגום מבירות קראפט איכותיות, אך בחצי השנה האחרונה שירות המשלוחים של בירבזאר מביא את המוצר האהוב לכל פינה בארץ, עם מארז מיוחד שמגיע עד הדלת וללא דמי משלוח.

בירבזאר. יח"צ,
מגוון בירות ייחודיות/יח"צ

היתרון הגדול בבישול שאינו תעשייתי הוא היכולת והרצון לייצר טעמים חדשים, עם מתכונים מסקרנים מחומרי גלם עונתיים. רק השנה לדוגמה, בירבזאר ייצרו בירות קראפט בשילוב זעתר, תות, אננס, דבש, משמש וגויאבה וגם קולד-ברו בתוספת חליטת קפה, שנוצרה בשיתוף פעולה עם חנות קפה קטנה בשוק הכרמל. הם אפילו ייצרו פעם בירה קראפט בטעמים וארומות של קנאביס (תירגעו, זה היה בלי קנאביס אמיתי. אמרנו טעמים וארומות!).

אם יש לכם אינסטגרם, כנראה שקופסת הקרטון שלהם צצה לכם בסטורי פה ושם, כי קצת קשה שלא לצלם אותה או את הבקבוקים שבתוכה, אשר לכל אחד מהם יש סיפור משלו ונראות מקורית. ובזמן שעבודה מהבית הפכה להיות סטנדרט, גם מנהלי ומנהלות משרד החליטו לפנק את העובדים שלהם עם מארז שווה עד הבית - וכן, הוא מגיע לכל הארץ ואפשר לצרף לו הקדשה נחמדה ללא תשלום. כי אין יותר כיף מאשר לקבל היישר לדלת מארז של בירות מיוחדות, שכל תהליך ההכנה שלהן היה מלא במחשבה. וברגע שאתם גם טועמים אותן, אתם מבינים - זה לא מה ששותים בדרך כלל.

את בירות הקראפט של בירבזאר ניתן להזמין עד הבית במשלוח חינם לכל הארץ בכתובת הבאה: https://BeerBazaar.co.il

בירבזאר. יח"צ,
לחיים!/יח"צ
בשיתוף ביר-בזאר
  • עוד באותו נושא:
  • בירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully