וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי לגמרי, ומשוגע לגמרי: הבונקר האטומי של עוגיות אוראו נחשף

ציוץ מחויך שלא גרם שום נזק הוביל את ענקית המתוקים להרים את הכפפה ולהקים בנורבגיה מקלט יום-הדין עם מטרה אחת חשובה. צפו

צילום: דרור עינב, עריכה: יותם וקס

כמה רחוק יכול להגיע דיווח "אסור לפספס" קלאסי על אסטרואיד מחרב עולמות שעלול לפגוע בכדור הארץ יום לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית? מה הקשר בין המבנה החשוב ביותר בעולם לעוגיות "אוראו"? איזה בונקר חזק מספיק בשביל להגן על החטיף האמריקני האגדי? וחשוב מכל - האם יכול להיות שכולם נסחפו פה טיפה יותר מדי, ועירבבו תעלול שיווקי חינני יחסית ותגובת-יתר קלאסית לכדי ויראליות מבלבלת?

הכול התחיל, כמו שכל דבר אחר מתחיל בימים אלה, בציוץ. "אוקי, אבל מי יציל את האוראו?", תהתה אוליביה גורדון בתחילת אוקטובר, תוך שהיא מגיבה לדיווחים המפחידים-משועשעים על אסטרואיד 2018VP1 המתקרב לכדור הארץ במהירות, ועלול אף לחדור לאטמוספירה.

0.41% סיכוי שזה אכן יקרה, סייגו מדענים וחוקרים מנוסים, וגם כך הוא יתפרק מעצמו, אך גורדון גלשה על הפאנץ' בצדק, ורבים שיתפו פעולה, במה שהיה אמור להיות בדיחה סמי-מצחיקה, ומעגל חדשותי קצרצר שיגווע באופן טבעי.

ואז הגיעה אוראו.

צפו בתוכנית של אוראו קמה לתחייה

בסרטון ששיחררה אימפריית העוגיות האמריקנית, התברר כי היא הקימה בונקר מבוצר בנורבגיה, מעין מקלט יום-הדין שאמור לשרוד את האפוקליפסה. ההשראה: כספת הזרעים העולמית השוכנת בסבאלברד שבצפון-צפון נורבגיה, מעין בנק גנים תת-קרקעי המשמר יותר מ-10,000 זני צמחים במצב קפוא, כדי למנוע את הכחדתם.

הכספת העוגייתית קטנה יותר, מן הסתם, אך בטוחה למדי. לצד המתכון המקורי, שמורות בה העוגיות כשהן עטופות בניילון עמיד במיוחד, שאמור לשרוד קור קיצוני של 80 מעלות מתחת לאפס וכן תגובות כימיות אגרסיביות, לחות גבוהה וחדירת אוויר. המטרה המוצהרת: הגנה על האוצר ושמירה על טריותו עבור הדורות הבאים, לשון הודעת החברה, שאף סיפקה קוארדינטות מדויקות לנווטים העקשניים - 78°08'58.1"N, 16°01'59.7"E.

כעת נותר רק לחכות לאסטרואיד, ליום הבחירות, לבדיחה הבאה של גורדון ולפעלול השיווקי המוגזם-יותר, מה שיבוא קודם.

ושאלה אחת קטנה לסיום: איזה חטיף אתם הייתם מכניסים לבונקר כזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully