וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

600 אלף צפיות מול טוקבק אחד נודניק: איך הגלידה פיצוץ החדשה של מקדונלדס?

השילוב האיטלקי-עברי החדש אמור להוציא אותנו לסחרור מבורך של שוקולד ואגוזים. וכשאנחנו אומרים "סחרור", אנחנו מתכוונים "סחרור"

מבחן טעימה: גלידה פיצוץ שוקולד אגוזים של מקדונלדס/שרון טרקניסקי

נכון לכתיבת שורות אלה, סרטון הגלידה החדשה של מקדונלדס בישראל גרף 617,045 צפיות בפחות מעשרה ימים. מדובר ב-24 שניות בלבד של ערבוב איטלקי-עברי חמוד במידה, בלינגו וגם בטעמים, אך התגובה הראשונה לפצצה הוויראלית הזאת בחרה להתעלם, כמקובל בז'אנר, מהשילוב הקרמי-שוקולדי-אגוזי, ולהתייחס למה שחשוב באמת, לכאורה.

"זה ממש לא איטלקי מה שהיא אמרה, יש המון סטודנטים שלמדו (כמוני) ועדיין לומדים באיטליה שיכולים לעזור בפרסומות, ואתם יכולים לעזור להם בהוצאות של הלימודים", נכתב. בסוף כל גלידה פיצוץ ממתין פיצוץ כנראה.

אנחנו, ברשותכם, דילגנו באתלטיות (הולכת וגוועת) מעל מלכודת השפות הזאת והתמקדנו בעיקר. ומבחינתנו, העיקר הוא הגלידה.

אז איך הטעם? מבחן טעימה קליל ונטול בקרת איכות ביורוקרטית יוצאת דופן הסכים עם שרון טרקניסקי, הטועמת הראשית של וואלה! אוכל, לפחות בכל הקשור לשורה התחתונה - טעים.

צלילה לעומק גביע הקרטון (אגב, מה הסיפור באמת עם המיכל המוזר הזה? למה נועדו הכנפיים בצדדים ומי לא מקבל צמרמורת כשכפות הפלסטיק מתחככות בהן?) סיפקה קראנץ' עדין מאוד מהאגוזים, עדין אולי טיפה יותר מדי, ואפיל שוקולדי נימוח, בואכה ממרח אגוזי הלוז המפורסם בעולם.

העירבוב, עם זאת, היה לא אחיד ובעיקר לא יסודי. זאת אולי תקלה נקודתית (ושאלו יהיו התקלות בחיינו, כן?), אך התוצאה שלה הייתה גלידה עם צבע מעט חיוור, רחוק מגווני החום העמוק ששולחים את כולם מהמסך היישר לקרייב שוקולד. תוצאה נוספת, חשובה מעט יותר, הייתה אי-אחידות בביסים. אחד עם הקרם הבסיסי שמשרת את מקדונלדס (ואותנו) כבר שנים, וזה שבא אחריו עם ריכוז גבוה של אגוזים ושוקולד, למשל.

עם שלושה מרכיבים בלבד

כך תכינו בבית גלידה פיצוץ כמו במקדונלדס

לכתבה המלאה
seperator

בשורה התחתונה, ובהינתן שבכל זאת מדובר בטסט בעל השלכות משמעותיות לחיינו, אפשר להגיד בפשטות כך - החברה החדשה במסדר הטעמים הפיצוציים מספקת קרמיות ויציבות כאחד, נימוחות ונוכחות. עוד כמה שניות של סחרור במכונה, וגם העיניים יתחילו לדבר איטלקית. תקנית, כמובן, שהטוקבקים לא יתלוננו חס וחלילה.

גלידה פיצוץ עם שוקולד איטלקי ואגוזי לוז של מקדונלדס, 15 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully