וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה שחשבת עלינו סוף סוף, אוראו": העוגיה הפופולרית עושה היסטוריה

אלו היו 12 מילים בלבד, אבל חייהם של לא מעט לקוחות ברחבי העולם עומדים להשתנות (אם שמים בצד את אגף יחסי הציבור בתאגיד כמובן)

סופגניות רולדין חנוכה 2020/דייב שחר

כשמגיע קרדיט - מגיע קרדיט, במיוחד כשזה נשאר בתוך הבית, בדיוק משרד אחד ליד. טרנד התזונה נטולת הגלוטן עמד במוקד לא מעט כתבות של וואלה! בריאות בשנים האחרונות. באפריל 2017 - כן, זה לא בדיוק טרנד עדכני - פירט הדסק המוכשר הזה מעט מהמאפיינים המורכבים של בניית תפריט כזה, והציף גם לא מעט בעיות. השורה התחתונה, עם זאת, הייתה פשוטה - המידע הזה רלבנטי לא רק לחולי צליאק או לנמנעים מטעמי בריאות, אלא לקבוצה הולכת וגדלה של אנשים, שמעדיפה "לעשות פסח" 365 ימים בשנה.

בגלל זה בדיוק קראנו בימים האחרונים כל כך הרבה פעמים את ההודעה האחרונה של אוראו, שכללה הצהרה על השקת מהדורה קבועה של העוגיות המפורסמות בעולם, ללא גלוטן. עוד מחסום נשבר, חשבנו. עוד תאגיד ענק עושה צעד - מאוחר, איטי, מתסכל, אך גם מתבקש - לכיוון כ-ל לקוחותיו.

הציוץ ההיסטורי של אוראו

הציוץ של אוראו היה תמציתי. "Milk's Favorite Cookie, now in a Gluten Free version. Coming January 2021". תריסר מילים בלבד, שאיכותן מתחרה רק בתגובה פרופורציונלית לחלוטין של אחד הגולשים - "Best thing to ever happen". תשובת התאגיד: "We thought that would make you smile". אהבה ממבט ראשון, בקיצור.

תגובות אחרות, עם זאת, בחרו - כמקובל בז'אנר - לתהות מה לקח לאוראו כל כך הרבה זמן, ותשובת החברה הייתה רחוקה מלהניח את הדעת. למעשה, היא הייתה מעורפלת ומוזרה. "אנחנו גאים בכך שאנחנו מוסיפים מוצרים חדשים ומגוונים על המדף, בהתבסס על מה שאנחנו שומעים מהמעריצים שלנו", נכתב, "אוראו תמיד מחפשת לקבל בברכה אנשים נוספים שרוצים לחוות את שמחת החיים של העוגיות. תיכננו את המהלך הזה זמן רב, ואנחנו נרגשים".

על פי הערכות, העיכוב התרחש בשל תהליך פיתוח ממושך ומורכב, שנועד להעניק לעוגיה החדשה טעם דומה ככל האפשר לאחותה המקורית (למעשה, מדובר בשתי עוגיות - רגילה ודאבל-סטאף). ספקולציות אחרות רמזו על סדר עדיפויות מעט שונה בתאגיד. כך או כך, תוך שבועות ספורים צפויה גם הביקורת המועטה להיעלם, ולהתכסות בחיוכים נטולי גלוטן. "או מיי גאד, תודה", צייצה קייסי טומפקינס, "בתור אחת שאובחנה כחולת צליאק רק לאחרונה, חשבתי שלעולם לא אוכל ליהנות מהעוגיות יותר. תודה שחשבתם עלינו". נמנעי הגלוטן בישראל ישמחו להצטרף בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully