וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חייבים לנסות: יש לנו את הדרינק החדש שיעיף אתכם

בשיתוף בירבזאר

עודכן לאחרונה: 25.2.2021 / 8:47

אוהבים לשבת עם החבר'ה אבל לנסות משהו שהוא לא בירה? הנה הפתרון שחיפשתם - שיכר תפוחים, משקה מרענן, עם אווירה נוסטלגית ובבישול ייחודי ומדויק של בירבזאר, שמציגים לכם מוצר חדש ונהדר. כל הטוב שיש בתפוח וכל הכיף שיש בשתיית אלכוהול. לא תצליחו להוריד אותו מהיד

בירבזאר סיידר. יח"צ,
חיפשתם את הסיידר המושלם? הנה הוא/יח"צ

לא מעט דברים "הולכים לאיבוד בתרגום", במעבר שלהם מרחבי העולם לארצנו הקטנטונת והיפה. לא מאמינים? קחו לדוגמה את משקה הסיידר - באנגליה למשל, וכיום גם ברוב המקומות בעולם, כולם מכירים אותו בתור משקה אלכוהולי, העשוי ממיצי פירות שונים. בארץ - סיידר הפך משום מה למזוהה גם עם מיץ תפוחים רגיל. כמה פעמים ישבתם בבית קפה והזמנתם/ן "סיידר חם"? וזה חבל, כי הסיידר (האמיתי) כובש את העולם בשנים האחרונות. לפי מחקרים עדכניים, שלושה מכל חמישה בריטים בוגרים שותים היום סיידר ובארצות הברית, המכירות של המשקה רשמו את הצמיחה הגדולה ביותר מבין כל המשקאות האלכוהולים ב-2018 - למעלה משמונה אחוזים!

אז מה עושים כדי שנחשב מסלול מחדש ונתחבר לשאר העולם? התשובות אצל בירבזאר, עם משקה חדש וראשון מסוגו במבשלה הייחודית שלהם - שיכר תפוחים. כל הטוב שיש בתפוחים שלמים, שמרוסקים עם הגרעינים ונסחטים, כך שאתם מקבלים את כל הטעם של הפרי עד הסוף, יחד עם שמרים, וזהו. רק תפוחים ושמרים, בלי דגן בכלל.

בירבזאר סיידר. יח"צ,
משקה ראשון מסוגו אצל בירבזאר/יח"צ

שיכר התפוחים, מוצר חדש לחלוטין אותו אפשר למצוא לראשונה בבירבזאר, מתאים בול לכל מי שרוצה משקה אלכוהולי כיפי, מפנק ומרענן. בעוד שבירה קראפט, בירה "בעבודת יד" שבירבזאר יודעים לייצר טוב כל כך, היא מרירה יותר, כל מי שאוהב או אוהבת "לתפוס ראש" בקלות עם משהו מתוק יותר, חייב לנסות את שיכר התפוחים הזה.

תסמכו עלינו - זה כבר יהפוך למשקה הקבוע שלכם, בטח אם אתם או אתן מאלה שאוהבים לשבת עם כל החבר'ה, אבל פחות מתחברים לבירה. שיכר תפוחים הוא הפתרון המושלם, כזה שמייצר זיכרון טוב ומתוק ותחושה נוסטלגית מרעננת ונעימה, בימים בהם אף אחד מאיתנו לא יודע איך יראה העתיד.

אם אתם מאלו שכבר נכנסתם לעניינים, ואתם שותים סיידר להנאתכם, טעימה אחת משיכר התפוחים של בירבזאר תגלה לכם מיד את ההבדל הגדול: כשהמשקה לא מיוצר במתכון אחיד בכל רחבי העולם, אלא במבשלה קטנה, באופן "קראפטי", הטעם שלו שונה לחלוטין. אותנטי ומדויק מאוד, כזה שמתגלגל על הלשון ומוביל ישר לשלוק הבא.

רוצים לנסות בעצמכם את שיכר התפוחים, או את הבירות המיוחדות של בירבזאר? ניתן להזמין משלוח חינם עד הבית לכל הארץ בכתובת - https://BeerBazaar.co.il

בירבזאר סיידר. יח"צ,
משלוח חינם עד הבית. תבלו/יח"צ
בשיתוף בירבזאר
  • עוד באותו נושא:
  • סיידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully