וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלנדר חכם שיודע גם לבשל? כן, יש דבר כזה

בשיתוף NINJA

9.12.2020 / 8:27

הכירו את הבלנדר החכם של נינג'ה, בלנדר שיודע להכין לכם קוקטייל קר ומפנק, לצד תבשיל או מרק חמים וטעימים. בעזרת 12 תכניות שף, להבים ייחודיים וטכנולוגיה חדשנית, תוכלו להכין כל מה שמתחשק לכם

עולם הבלנדרים הולך ומשתכלל בשנים האחרונות, ככל שהטרנד הופך למוכר, ותופס יותר ויותר בהמוני בתים בהם נהנים להכין משקה טעים ומפנק בלי שום בעיות. אלא שעכשיו, מגיעה בשורה אמיתית בתחום: בלנדר חכם, שיודע אפילו לבשל!

כן, קראתם נכון. הבלנדר החכם של נינג'ה הוא למעשה הדור החדש של הבלנדרים ובעזרת 12 תוכניות השף החכמות והאוטומטיות שלו, הוא מסוגל לספק לכם את השילוב האולטימטיבי: שייק או קוקטייל קריר ומהנה לצד אפשרות להכין שלל מנות חמות שמתבשלות בתוך הבלנדר, כולל תבשילים, מרקים ועוד - והכל, בלחיצה כפתור אחת בלבד.

בין התוכניות תוכלו למצוא את כל אלו שאתם מכירים בבלנדרים של נינג'ה, כולל תוכניות להכנת משקאות במרקם חלק או משקאות קפואים, או כאלו שמתאימים לפירות קשים וגלידה, לצד תוכניות חדשות שמאפשר גוף החימום העוצמתי ויתנו לכם את האופציה להכין מרקים במרקמים שונים, להקפיץ ירקות, לעשות לעצמכם קוקטיילים ומשקאות מפנקים אחרים ואפילו להכין רטבים לפסטה ומטבלים. מעבר לכך יש גם אפשרות לשליטה עצמאית במשך הבישול או הערבול ולהוריד את המהירות או העוצמה בהתאם לרצונכם. כל הטוב הזה מתאפשר באמצעות טכנולוגיית Auto IQ System חדשנית ומה שאתם צריכים לעשות זה רק להחליט מה בא לכם, לבחור את תכנית השף המתאימה ולצאת לדרך.

בבלנדר החם-קר החדש תמצאו עוד אי אילו יתרונות, כולל קנקן זכוכית גדול במיוחד (1.75 ליטר), אשר דוחה הידבקות מזון ושאריות, להבים ייחודיים מסוג Pro Extractor שלא ישאירו שום דבר לא מרוסק וטחון בדיוק לפי רצונכם ומערכת ניקוי עצמי מושלמת, שתשאיר את המכשיר מוכן וסטרילי לפעולה הבאה. המנוע העוצמתי (1000 וואט) יכול להתמודד בהצלחה גם עם מוצרי המזון הקשים ביותר או עם מוצרים קפואים.

בנוסף, בוודאי תיהנו מהשימוש הנוח והקל בבלנדר: מרכיבים אותו בקלות ומפרקים אותו בקלות, ואפילו אפשר להיעזר בפתח קטן בראש המכשיר ולהכניס פנימה חומרים נוספים בזמן העבודה, או לבחוש ולערבל ידנית להשגת תוצאה מושלמת.

עשינו לכם חשק למרק או לשייק? לחצו כאן ותגיעו לכל המתכונים הכי שווים

בשיתוף NINJA
  • עוד באותו נושא:
  • בלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully