וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלידה הזאת אמורה לפתוח את 2021 בבום. זה בדיוק מה שהיא עושה

פסק זמן חדש ומסקרן, בצק קסם לפיצה ושתי רשתות שרוצות להתחיל את השנה הזאת בצעד מתוק: טועמי "חדש על המדף" התפרעו

מיזם משאיות האוכל בחיפה/דוברות עיריית חיפה

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - קמח מיוחד לפיצה, קפסולות קפה, פסק זמן חדש ומסקרו, גלידה ועוד גלידה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידה בטעם 2021, לג'נדה

גלידה לג'נדה. לג'נדה,
גלידה בטעם 2021 של לג'נדה/לג'נדה

רשת לג'נדה לקחה ברצינות את כל מה שעשתה לנו 2020, וחזרה עם תשובה לשנה הבאה - במקום מריר, אז כמה שיותר "מתוק, מפתיע וכיפי". או במילים אחרות - גלידת שוקולד לבן עם הרבה הפתעות טובות בפנים.

הקופסה שהגיעה אלינו להתנסות (אמרנו כבר, מדובר בחיים לא קלים) הייתה מפתה כבר במבט ראשון, אבל הוואוו האמיתי התקבל רק כשהתחלנו לחפור בפנים - בתחילה עם כפית מעודנת ואלגנטית, ואחר כך עם מעדרים.

מה שהתקבל היה - אמת בפרסום - גלידת שוקולד לבן די ונילית ופחות שוקולדית, עם ה-מ-ו-ן דברים בפנים. רציתם מופרע ומתוק? קיבלתם. בשלב הזה מותר לנו הכול.

מבחן טעימה חורפי

הכוס הזאת נראית תמימה מאוד בהתחלה. עד שסיימנו אותה התחיל לרדת גשם

לכתבה המלאה

וזה מה שהיה לשרון טרקניסקי להגיד על זה:

קפסולות קפה חד-זני, לנדוור

קפסולות קפה חד-זני, לנדוור. לנדוור,
קפסולות קפה חד-זני של לנדוור/לנדוור

הקפסולות החדשות של לנדוור מציגות שלושה טעמים של קפה חד-זני, ערביקה מאותה מדינה ומאותם פולים. המהלך נועד "לשמור על הטעמים והריחות הייחודיים לכל אזור", וכולל קפה מברזיל, מקוסטה ריקה ומגואטמלה.

התחלנו בקפסולה הברזילאית (חוזק 7), שהייתה מעט חמצמצה לטעמנו. המשכנו לקוסטה ריקנית (8) שהייתה כבר יותר בכיוון, עם בת-טעם מתוקה מעט ועומק יפה. הגואטמלית (9) הצטיינה בחוזק, בריח ובטעם הקפה המובחן ביותר. מחיר: 19 שקלים למארז של 10 יחידות.

פסק זמן קראנצ', שטראוס

פסק זמן קראנצ'. שטראוס,
פסק זמן קראנצ' של שטראוס/שטראוס

מותג השוקולד האהוב משיק חטיף חדש - פסק זמן קראנצ'.

מדובר בחטיף שוקולד עם קרם אגוזים בציפוי שוקולד ופצפוצי אורז. הגודל אידיאלי לנשנוש חסר ייסורי מצפון, והביס עצמו מלא פריכות והתפצפצויות, לרבות טעמים מוכרים של קרם פופולרי ושוקלד ברמה טובה. מי שאוהב את המעטפת האורזית הזאת ייהנה בטוח, ומי שפחות מתחבר יוכל לחכות להשקה הבאה.

טעמי גלידה חדשים, גולדה

גלידה במבה אדומה, גולדה. my social,
גלידה במבה אדומה של גולדה/my social

רשת גולדה משיקה טעמי חורף חדשים - גלידת במבה אדומה (שמנת שוקולד לבן עם קיפולים וציפוי של קרם במבה אדומה וחטיפי במבה אדומה) וגלידת מלבי (שמנת ומי ורדים עם רוטב מלבי בקיפולים וקרם ורדים).

הקופסה שהגיעה לטעימה (כנ"ל, חיים קשים ועבודה קשה) עשתה הרבה שמח מסביב לשולחן פינת האוכל. גלידת הבמבה האדומה עמדה בציפיות הנוסטלגיות (למעט התרככות מסוימת של החטיף עצמו, עניין מוכר) עם המון אדום והמון מתוק, ואילו גלידת המלבי חילקה את החדר לשניים - אלה שלא מסוגלים להסתכל למי ורדים בעיניים, ואלה שהתעלמו מהדרמה ושמחו שנותר להם יותר לעצמם.

וזה מה שהיה לשרון טרקניסקי להגיד על זה:

קמח שמרים פיצה, סוגת

קמח שמרים פיצה של סוגת. סוגת,
קמח שמרים לפיצה של סוגת/סוגת

סוגת מרחיבה את סדרת "קמחי הקסם" עם השקת קמח שמרים להכנת פיצה בסגנון איטלקי.

הקמח פותח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל והשף ארז קומרובסקי ודורש רק תוספת מים ביתית, עניין שכל אופה מתחיל יכול לעמוד בו.

משחק קליל עם המוצר וניסיון ביתי צנוע להכנת פיצה העלה כי ההבטחות לתפיחה מהירה ואחידה, ולאפייה קלה מומשו כמעט במלואן. המתכון של קומרובסקי, שצורף לחבילה, עמד אף הוא בהצהרות, וסיפק, בסופו של דבר ובאמצעות התנור הביתי, פיצה מצוינת, עם בסיס כיפי מאוד.

הצעות, טעימות, התנסויות ושאלות למדור "חדש על המדף" אפשר לשלוח לעמוד האינסטגרם שלנו, או למייל הזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully