וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנדר ענקי, פקח חסום, שוטרת ומסעדן: צפו בעימות העצבני על תקנות הקורונה

מסתבר שהנחיות דרקוניות, פקחים אטומים ושינוי מדיניות כל כמה ימים זה לא משהו שקורה רק בישראל

מיזם משאיות האוכל בחיפה/דוברות עיריית חיפה

בעל מסעדה בדרום קליפורניה תועד לפני ימים ספורים כשהוא מביע את תסכולו אל מול התנהלות פקחי המחלקה לבריאות הציבור במדינה, האחראים לאכיפת הנחיות הקורונה.

הסרטון, שהפך ויראלי במהירות, מציג את קרלוס רומן, בעלי מסעדת "Bread and Barley" בעיר קובינה הסמוכה ללוס אנג'לס, כשהוא מתלונן על כך שפקח סירב לאפשר ללקוחותיו לאכול מחוץ לעסק.

הוא הציב את הטנדר שלו כך שיחסום את רכבו של הפקח ואמר לשוטרת שהוזעקה למקום: "אני מיואש, מי הולך לשלם את שכר הדירה של הטבח שלי?".

השוטרת הביעה הזדהות עם מצוקתו של רומן, הבהירה כי "הרבה אנשים חשים כך עכשיו", וביקשה לפתור את הסיטואציה המורכבת בנועם, "בלי להפוך את הסיפור לבעיה הרבה יותר גדולה עבור כולנו". גישה זו סייעה להורדת המתח במקום, וזכתה מאוחר יותר לשבחים רבים ברשתות החברתיות.

צפו בעימות:

לקוחות המסעדה ישבו על ספסל ציבורי במתחם הישיבה החיצוני שלה, עם אוכל שקנו בה קודם לכן. "אני עצבני ופגוע על כך שנגררתי לסיטואציה הזאת", הסביר רומן, שנקרא למקום על ידי אחד מעובדיו, "אני לא יכול לסלק את הלקוחות שלי מפה".

לדבריו, "עשינו כמיטב יכולתנו כדי לעמוד בהנחיות ובהוראות החדשות, שמשתנות כל כמה ימים. זה פשוט מגיע לנקודה שבה אנו מוגבלים כל כך עד שאנו לא יכולים להתפרנס, והמסעדה על סף סגירה".

כך נראה הסגר

שוטר קנה פלאפל באיסוף עצמי, בית קפה ליד חטף קנס כבד

לכתבה המלאה
seperator

נכון לזמן שבו נכתבו שורות אלה, נרשמו בקליפורניה יותר מ-2 מיליון מקרים של חולי קורונה מאומתים, והמצב רק הולך ומחמיר. "מחלקת בריאות הציבור בלוס אנג'לס אוסרת על הגשת אוכל ומשקאות ללקוחות, בפנים או בחוץ", נמסר בתגובה רשמית של העירייה לכלי תקשורת מקומיים, "כל סידור אחר, של מסעדות, מבשלות, ברים וכדומה, אינו קביל לעת עתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully