וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות עובדת נחמדה שהחליטה לשתף: הסוד ל"שוקו הכי טוב בעולם" נחשף

אחד המשקאות המתגמלים ביותר אמור להיות גם אחד המשקאות הפשוטים ביותר להכנה. עכשיו הכול מסתדר

השיטה הדנית לחיים מאושרים/סיפור בדקה

זאת מוסכמה ידועה, דו-ראשית בהנחותיה ואכזרית בשורה התחתונה שלה - שוקו חם הוא משקה החורף האולטימטיבי (וגם די בריא, מסתבר), אבל כמעט בלתי אפשרי להכין בבית בקלות אחד שמשתווה (או מתקרב) לאלה שמקבלים במסעדות. אתם יודעים, השוקולדיים באמת, הכבדים והמנחמים והמושחתים.

כלומר, עד עכשיו.

קלואי רוז, עובדת בענקית המתוקים הבריטים קאדבורי, חשפה לאחרונה בחשבון הטיקטוק שלה איך להכין שוקו אגדי ו*אמיתי* במטבח הביתי - ולא, היא לא משתמשת באבקת אינסטנט.

פשוט, קצר, יעיל: השוקו המושלם

במהלך עבודתה ב-"Cadbury World" בבירמינגהאם, מעין גן עדן בריטי המציע אטרקציות מתוקות לכל המשפחה, אספה רוז כמה טריקים, ולא התקלקלה מספיק בשביל לשמור אותם לעצמה.

בסרטון שהעלתה, שצבר עד כה מיליוני צפיות, סיפרה רוז על עבודתה במתחם ועל הדרך שבה מכינים שם את השוקו המושלם. הסוד, בתמצית - שימוש בכפתורי שוקולד, או מטבעות שוקולד.

כך זה עובד: שמונה מטבעות בגודל בינוני בתחתית הספל, מעט מים רותחים (ולא חלב ישר, כמו שרבים עושים), עירבוב עד לקבלת מחית שוקולדית עמוקה ורק אז הוספה של חלב חם מלמעלה ועירבוב נמרץ.

רוז הלכה צעד (או עשרה) נוספים והתפנקה גם עם הר של קצפת, אבקת שוקולד ועוד מטבעות לסיום, אבל אתם יכולים לעצור בכל אחד מהשלבים המפתים שלפני כן, ולהודות לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully