וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף פרטי מוכשר דפק לי בדלת, נכנס למטבח והתחיל לבשל. צפו בתוצאה

ופל מעורר מחלוקת, תה אקזוטי והפגזה יעילה במיוחד של "אסם": טועמי "חדש על המדף" התפנקו

מתחם Make Eat, ראשון לציון/יותם רונן

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - אלטרנטיבה טובה לקפה, מהדורת תה אקזוטית, ופל מעורר מחלוקת והפגזה רועשת במטבח. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

סדרת בישולים, אסם

סדרת בישולים, אסם. סטודיו אסם,
לייעל את העבודה. סדרת בישולים של אסם/סטודיו אסם

ענקית המזון הישראלית משיקה סדרת מוצרי בישול חדשה, "המבוססת על חומרי גלם איכותיים ומוכרים שמבטיחים תוצאה קולינרית מעולה", ונועדה לענות על צורך הולך וגובר לתזונה ביתית בריאה (וטעימה כמובן).

סדרת "בישולים מיקס" מורכבת מ-100% רכיבים טבעיים ואמורה לייעל את הבישול הביתי. הפורמט - שדרוג מנות באמצעות הוספת כפית אחת בלבד מהמוצרים (מיקס קלאסי, מיקס בצלים ומיקס איטלקי).

רטבי הבישולים עובדים על קונספט ALL IN ONE - להוסיף, לבשל ולהגיש, ומציעים שידוך לעוף בתנור, המבוסס על סילאן ובצלים, רוטב לדג עם עגבניות, שמן זית ושום, ורוטב לחזה עוף, המשלב חרדל ודבש.

הסדרה הדו-ראשית החדשה אכן מהווה יד מסייעת נוספת במטבח, מקצרת תהליכים וסוגרת פינות במהירות יחסית. התבלינים מורגשים, ויכולים לייעל את העבודה לאחר מיפויים (מה מתאים למה, ומתי, למשל), והרטבים עושים את מה שהם אמורים לעשות - רוטב מוכן בבקבוק לחיץ, שהוא שדרוג יחסית לתוצרי אינסטנט מיושנים יותר.

פתרון פשוט למצוקה צהובה

לא ברור למה זה לקח כל כך הרבה זמן, אבל הבאג הגדול של שקדי המרק נפתר

לכתבה המלאה

וזה מה שהיה לשרון טרקניסקי להגיד על זה:

ופל לימון ללא תוספת סוכר, "מן"

ופל לימון ללא תוספת סוכר, "מן". "מן",
קידום תזונה בריאה. ופל לימון ללא תוספת סוכר של "מן"/"מן"

מותג העוגיות והוופלים הוותיק משיק מהדורה נוספת, נטולת סוכר, למה שהוא לבטח הטעם המפלג ביותר היסטורית.

המהלך של חברת רוקחמן נוצר, על פי הודעת החברה, על בסיס "רצון לקידום תזונה בריאה בישראל, או כזו המופחתת סוכר לכל הפחות". הוופלים עצמם, שהצטרפו לשוקולד ולווניל נטולי הסוכר, נותרו פריכים וטעימים, לימוניים וכיפיים עם הקפה. מי שלא מסוגל לשמוע על ופל לימוני, עם זאת, הוא קהל יעד אבוד מראש.

משקה Alternative לייט, תנובה

משקה שיבולת שועל לייט, תנובה. תנובה,
כרגע במהדורה מוגבלת. משקה Alternative לייט של תנובה/תנובה

תנובה מרחיבה את סדרת המשקאות מבוססי שיבולת השועל של Alternative עם משקה לייט מופחת שומן, כרגע במהדורה מוגבלת.

הטעם העדין, נייטרלי יותר מהמקובל בז'אנר, הפתיע לטובה. ניסוי שעשינו לילדים שרגילים לצרוך דגני בוקר עם חלב 3% רגיל הותיר אף הוא תוצאות טובות ואדישות יחסית מצדם, ומחשבות עמוקות יותר על מעבר רחב לצריכה של תחליפים.

פריכיות אקסטרה, תבליני מימון

פריכיות אקסטרה, תבליני מימון. א.ל.ייצור ושיווק,
להעיר את הקטגוריה. פריכיות אקסטרה של תבליני מימון/א.ל.ייצור ושיווק

חברת "תבליני מימון" משיקה סדרת מוצרי פריכיות תחת המותג EXTRA.

הסדרה כוללת פריכיות אישיות עם כוסמת, זרעי על, צ'יה וקינואה, פריכיות מצופות שוקולד בלגי, פריכיות במאגדת וסדרת צ'יפס אורז חום מלא - ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.

המוצרים, מבית Rice-up, תיפקדו היטב כנשנוש בוקר רזה ובריא יותר, ישבו יפה כביס מתוק ליד הקפה וסיפקו אפילו שומר תזונה שרצה לסגור פינה עם ארוחה קלה יותר. הטעמים מגוונים יחסית, הביס פריך אך לא שביר והתחושה הכללית היא של מוצר שיכול לשפר את הקטגוריה המעט תשושה בדרך כלל.

צ'אי מסאלה, פומפדור

צאי מסאלה, פומפדור. ShutterStock
מעודן יחסית ועמוק. צ'אי מסאלה של פומפדור/ShutterStock

מותג התה והחליטות פומפדור משיק מהדורה חורפית של צ'אי מסאלה, חליטה המכילה תערובת תבלינים שנחשבים "מחממים" וכוללת קינמון, עולש, ג'ינג'ר, הל, עלי פטל שחור מתוקים, ציפורן, פלפל שחור ותה שחור.

ניסיון מעט סקפטי מצד לוגם שלא מתחבר בדרך כלל לטעמי הודו הותירה תחושת הפתעה כיפית. המשקה היה מעודן מאוד, עמוק מאוד בטעמים, אך לא אגרסיבי כפי שנהוג בדרך כלל כשמדברים על תת-היבשת. בקיצור, כיף גם כשייגמר החורף.

תחליפי קפה, INKA

תחליפי קפה, INKA. INKA,
אלטרנטיבה טובה. תחליפי קפה של INKA/INKA

חברת אורגניקזון מציעה שני תחליפי קפה של INKA - משקה דגנים‏ קלאסי‏ המבוסס על שעורה, שיפון, עולש וסלק, וכן משקה דגנים אורגני המבוסס על שעורה, לתת ועולש אורגני.

המשקאות - מגורענים וללא קפאין - נשלחו לנמנעי קפה לדגימה, ואלו דיווחו על אלטרנטיבה טובה יחסית למדף המוצרים המוגבל בדרך כלל, על טעם עדין ועל תחושת עליונות בריאה.

seperator

הצעות, טעימות, התנסויות ושאלות למדור "חדש על המדף" אפשר לשלוח לעמוד האינסטגרם שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully