וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף ו-CHILL? מזל שיש צ'ילבוקס עד הבית

בשיתוף zap rest

28.1.2021 / 8:11

בינינו, אין כמו גלידה מפנקת מתחת לשמיכות ואם אפשר לקבל אותה עד הדלת זה עוד יותר טוב. צ'ילבוקס לוקחים את הקונספט צעד אחד קדימה ומביאים לכם יוגורט יווני עם ימבה תוספות. אז למרות המצב בחוץ עם הנגיף ולמרות מזג האוויר תתעוררו משהו טעים בא לעיר

צ'ילבוקס. יעקב מדר,
רשת צ'ילבוקס/יעקב מדר

את רשת צ'ילבוקס אתם כנראה מכירים מהביקור האחרון שלכם (שהיה מזמן, נכון, קורונה וזה) ביוון, בשאר אירופה ובארה''ב. מדובר ברשת יוגורט יווני בינלאומית שעושה כבוד למאכל הלאומי ופייר? גורמת למי שאוכל אותו להרגיש על ענן.

את הצ'ילבוקס ניתן לקבל בגרסה הבריאה, עם 2% שומן בלבד, תוספות בריאות כמו צ'יה ואגוזים ופירות העונה, או בגרסה המושחתת שלו עם רטבים חמים או קרים, מרשמלו, סוכריות וכל מה שתרצו. בר התוספות הוא בר חופשי כך שבימים כתיקונם, תוכלו לעטר את היוגורט שלכם כאוות נפשכם במקום.

צ'ילבוקס. צ'ילבוקס,
צ'ילבוקס/צ'ילבוקס

צ'ילבוקס - קר כמה שזה טעים

את היוגורט שלכם תוכלו לקבל בשלושה גדלים: קטן (24 ש''ח), בינוני (28 ש''ח) וגדול (34 ש''ח) ועליו תוכלו לבזוק כל מה שתרצו, החל מפירות טריים ועד מרשמלו קטן ומתוק. הרשת מציעה גם מנות בריאות כמו שייק בריאות (26 ש''ח), מעדן אסאי (27 ש''ח) ומעדן מוזלי (42 ש''ח).

אז איך נראה מערך משלוחים ירושלמי וחורפי של יוגורט? ובכן, תנו לנו להגיד לכם, הוא נראה מצויין. מכיוון שיוגורט אפשר לאכול כארוחת בוקר בריאה ומזינה, כארוחת ביניים, יש שיגזימו ויאכלו גם בערב והמושחתים בינינו גם יחגגו איתו כקינוח, מערך המשלוחים מצליח לעבוד בצורה יוצאת דופן והלקוחות? חוזרים בהמוניהם.

צ'ילבוקס - CHILLBOX, דרך יפו 36, ירושלים. למשלוחים חייגו: 0536324245

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צ'ילבוקס. יעקב מדר,
רשת צ'ילבוקס/יעקב מדר

תוסיפו מתוק על מתוק

ואם כבר דיברנו על קינוחים, ברשת צ'ילבוקס דואגים שאף דבר מתיקה לא יהיה מקופח. הרשת מציעה גם מגוון גלידות רחב בשלושה גדלים (17-25 ש''ח), גלידת מנת ילדים (15 ש''ח), תוספת קצפת מארז ביתי (89 ש''ח לקילו), ואפילו שלל קינוחי פטיסרי מפנקים כמו סופלה שוקולד ממכר עם גלידת וניל (37 ש''ח), עוגת לב אדום ועוגת יום הולדת אישיות נוספות (35-44 ש''ח), טירמיסו במגוון טעמים, ביניהם הקלאסי, תות, שוקולד או פיסטוק (29 ש''ח), קרפים 21-37 ש''ח), וופלים (37-49 ש''ח) ובקיצור- כל מה שטוב בעולם.

צ'ילבוקס - CHILLBOX, הקישון 7, יבנה. למשלוחים חייגו: 0536216582

צ'ילבוקס. יעקב מדר,
רשת צ'ילבוקס/יעקב מדר

מירושלים לכל הארץ!

הרשת מונה כיום בשבעה סניפים, ירושלים, ירכא, באר שבע, קריית אתא, דליית אל כרמל, ברעננה וביבנה, ובעתיד הקרוב יצטרפו לשורותיה עוד שני חדשים בגבעת שמואל והרצליה , בתקווה שכבר בחודשים הקרובים נזכה לראות את הסניפים המתוקים האלה מקרוב, שעוצבו בצבעים של וורוד ולבן ובדיוק כמו המוצרים שהם מגישים, מותאמים באופן מושלם לתמונה הבאה שלכם באינסטגרם. עד אז? תהנו ממשלוחים מפנקים של יוגורט, גלידות וקינוחים נפלאים שיחממו לכם את הלב, ובעיקר את הבטן.

לכל המשלוחים השווים באזורך>>

צ'ילבוקס. צ'ילבוקס,
צ'ילבוקס/צ'ילבוקס
צ'ילבוקס. צ'ילבוקס,
צ'ילבוקס/צ'ילבוקס
צ'ילבוקס. צ'ילבוקס,
צ'ילבוקס/צ'ילבוקס
צ'ילבוקס. צ'ילבוקס,
צ'ילבוקס/צ'ילבוקס
מערכת וואלה! אוכל, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • יוגורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully