וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי פשוט, הכי טעים: העוגיות שהולכות לכבוש לכם את הבית, והלב

בשיתוף Quaker

13.2.2021 / 9:02

שף בוקס, יוזמה חברתית המשלבת אנשים עם מוגבלויות ומציעה לכם צנצנות להכנה מהירה וקלה של עוגיות מדהימות, חברה ל-Quaker והתוצאה: שני סוגים של עוגיות שיבולת שועל שאסור לפספס

אם ניסיתם אי פעם למכור את הדירה או הבית שלכם וחיפשתם טריקים שונים שיעזרו לכם, סביר להניח שנתקלתם ברעיון הבא: לאפות עוגיות ולתת להן להפיץ את הריח הממכר והמשכר שלהן. אין הרבה דברים בעולם הזה שמנחמים אותנו כמו אותו ריח של עוגיות חמות.

אלא שלעיתים, כשמתחשק לנו עוגיות, מתעוררת בעיה - אנחנו נזכרים שלא כולנו אשפי מטבח, או שפשוט אין לנו זמן ללכת ולהשיג את כל המוצרים הדרושים לעוגיות המושלמות. ואולי בכלל הילדים רוצים להכין את העוגיות ולא ממש מתחשק לנו לגלות במטבח שיש מלא בקמח, סוכר ומצרכים אחרים.

ובכן, תשמחו בוודאי לדעת שלכל הדברים הללו יש פתרון, כזה שיאפשר לכם ליהנות מחוויה משפחתית פשוטה וקלה של הכנת עוגיות וכמובן, מעוגיות טעימות... הכירו את שף בוקס, סטארט-אפ קולינרי, המשלב מוצרים טעימים וחווייתיים עם יוזמה חברתית מיוחדת, המסייעת לאנשים עם מוגבלויות.

היכנסו לפייסבוק של וואלה! NEWS, ספרו לנו איזו פעילות משפחתית אתם הכי אוהבים לעשות ואולי תזכו במארז מהמם להכנת עוגיות של קוואקר ושף בוקס!

קוואקר שף בוקס. איתי אבירן,
קוואקר שף בוקס/איתי אבירן

שף בוקס הוקמה לפני כשבע שנים על ידי היזם והמנכ"ל ספי וינברג ופועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם קבוצת "שכולו טוב", המסייעת לקידום ושילוב תעסוקתי וחברתי בקהילה של אנשים עם מוגבלויות. "החיבור עם 'שכולו טוב' היה מהיר, ברגע שהבנו שיש ביקוש למוצרים שלנו", מסביר וינברג. קבוצת "שכולו טוב" עוזרת כיום ליותר מ-3,700 אנשים עם חסמים תעסוקתיים ובכל שנה מסייעת לכ-1,000 מהם להשתלב במעגל העבודה. לקבוצה יש מודל שיקומי חדשני, עליו אף זכתה לאחרונה בפרס מהאו"ם ובמקום להסתמך על תרומות, "שכולו טוב" מייצרת מוצרים איכותיים ומשווקת אותם וכך, מאפשרת לאנשים עם מוגבלויות לקבל כלים ולהתנסות בסביבת "חממה", המדמה את שוק העבודה, כדי להקנות מיומנויות וכישורים שיסייעו להם בהמשך בהשתלבות בשוק העבודה הטבעי.

במפעל המייצר את מוצרי שף בוקס מוכשרים קרוב ל-220 עובדים, המייצרים ערכות שף בוקס להכנת עוגיות. לקראת חג הפסח, אחד ממוקדי השנה של שף בוקס, הפעילות הייתה מרובה, עד שבבת אחת כל המפעלים נאלצו לסגור את שעריהם וההשקעה קרסה. "גם אותנו הקורונה תפסה בהפתעה כמובן", אומר וינברג. "נוצר לנו קושי בסיפוק הצנצנות להכנת העוגיות והיינו צריכים לבטל הזמנות. הגענו לפסח עם תנופה אדירה, הודות לפרס חדשנות שהוענק לנו עבור אחד ממוצרינו ב-'ANUGA', תערוכת המזון הגדולה בעולם, עם למעלה מ-7,500 חברות מציגות".

ההחלטה לסגור את המפעלים לא הייתה פשוטה, אך נבעה מתוך הראייה הרחבה יותר של שף בוקס, שמתעתדת להעסיק כמה שיותר אנשים בעלי מוגבלויות בתהליך הכנת המוצרים: "זה בא לידי ביטוי אפילו בדברים הקטנים, כמו מדבקות תוקף, או עמדות שקילה, ניקיון ואריזה", מוסיף וינברג. "אנחנו יכולים להוסיף מכונות ולהגדיל את התפוקה שלנו, אבל לא זו מטרת הפרויקט".

קוואקר שף בוקס. איתי אבירן,
קוואקר שף בוקס/איתי אבירן

ומי שעושה טוב, מקבל מהטוב הזה בחזרה. מותג Quaker של שטראוס חבר לאחרונה לשף בוקס ולקבוצת "שכולו טוב" ולאחר עבודה משותפת בין הצדדים, נוצרו שני מוצרים חדשים וייחודיים: עוגיות שיבולת שועל עם מלא שוקולד, ועוגיות שיבולת שועל עם שקדים וחמוציות.

את הערכות להכנת העוגיות יקבלו כל עובדי שטראוס פריטו ליי לכבוד יום המשפחה, כדי שיוכלו ליהנות מזמן איכות עם האהובים שלהם. בנוסף, הוא יוצע למכירה לקהל הרחב במהדורה מיוחדת באתר שף בוקס.

בתקופה המטלטלת בה אנו חיים, מוצר פשוט, כיפי וטעים, שממתיק לנו את היום, הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים. הכיף מתחיל עוד לפני שמגיעים לעוגיות עצמן - עם אריזה מהודרת וצנצנות פשוט יפהפיות. לא תוכלו לחכות אפילו רגע לתחילת ההכנה. הצנצנות להכנת עוגיות מגיעות כאשר כל המצרכים השונים מסודרים בשכבות ברורות וצבעוניות, וכל שעליכם או על הילדים לעשות זה להוסיף ביצה וחמאה, לערבב הכל ולאפות. הכמות מדודה והכל כתוב בבירור על הצנצנת - אין יותר קל מזה בעולם ותוך זמן קצר תוכלו להוציא לצלחת כ-15 עד 20 עוגיות המכילות שוקולד מובחר או פירות יבשים איכותיים וכמובן, את שיבולת השועל של Quaker.

לשיבולת שועל יש שלל מעלות ובין היתר, היא תמיד דגן מלא, המכיל ויטמינים, מינרליים וסיבים תזונתיים, כולל הסיב הפרה-ביוטי והיא תורמת לתחושת השובע. עם העוגיות החדשות של שף בוקס ו-Quaker, אתם מרוויחים גם את הטעם, גם את החוויה וגם את המוצר האיכותי, שמשדרג הכל: "אנחנו לא משתמשים בשום חומרים משמרים או חומרי טעם וריח", מדגיש וינברג. "מה שרואים, זה מה שמקבלים וזה נראה פשוט מעולה. מאוד משמח אותנו להכניס חומר גלם איכותי כל כך כמו הקוואקר לעוגיות".

Quaker הוא מותג בינלאומי בן 140 שנה לשיבולת שועל והוא מותג שיבולת השועל הנמכר ביותר בעולם. בשנה האחרונה, הקורונה גרמה לרבים להסתגר בבתיהם ומשם, הדרך לניסויים במטבח וחיפוש אחר תזונה נכונה יותר, שתעשה טוב לגוף ולנפש, הייתה קצרה. שיבולת השועל של Quaker הפכה לחלק מרכזי יותר ויותר בתפריט היומיומי של משפחות והמוצר החדש מאפשר להוסיף עוגיות לכל הסיפור הזה. "באמת יש פה רצון לעשות טוב ולקדם את הערכים שלנו, כך שזו זכות גדולה לקחת חלק בפרויקט כזה", מסכם וינברג.

זו תקופה מאתגרת לכולנו וכל הרגלי החיים השתנו. שותפות כמו זו שבין "שכולו טוב" לשף בוקס הושפעו מאוד, כמו כל עסק אחר. זו ההזדמנות לעשות טוב, להם, לכם ולמשפחות שלכם. נכון שאתם כבר יכולים להרגיש בקצה האף את ריח העוגיות החמות?

לצד מוצרי שף בוקס, מיוצרים במפעלי קבוצת שכולו טוב מוצרי איכות נוספים כמו שוקולד, נרות, גרנולה, עציצים, מפיצי ריח ועוד, הנארזים ונמכרים תחת המותג TNX בכ-50 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ובאתר סחר אלקטרוני ברשת בכתובת http://www.tnx.co.il - כל הייצור, האריזה והמכירה נעשה על ידי אנשים עם מוגבלויות.

התלהבתם? היכנסו עכשיו לעמוד הפייסבוק של וואלה! News, ספרו לנו איזו פעילות משפחתית אתם הכי אוהבים לעשות ותוכלו לזכות במארז מהמם להכנת עוגיות של קוואקר ושף בוקס.

לתקנון הפעילות

בשיתוף Quaker
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully