וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופץ למים האולימפי חשף: טריק רוטב הסויה שיפוצץ לכם את המוח

30.1.2021 / 13:42

טום דיילי בן ה-26, בעל שתי מדליות אולימפיות בקפיצה למים ממקפצה, העלה סרטון לאינסטגרם שבו הוא חשף כיצד משתמשים נכון בבקבוק ייעודי של סויה ושולטים בצורה אבסולוטית על ויסות הרוטב שיוצא. כמה פשוט, ככה גאוני. צפו

טריק רוטב הסויה של אלוף העולם תום דיילי/@tomdaley

טום דיילי הוא אישיות מוכרת מאוד באנגליה. הוא הוכתר פעמיים כאלוף העולם בקפיצה למים מ-10 מטרים ויש לו שתי מדליות ארד אולימפיות. אלא שבנוסף להיותו ספורטאי, הוא גם כוכב רשת עם מעל ל-2 מיליון עוקבים באינסטגרם שמעלה מדי פעם גם מתכונים ומפגין את בקיאותו במטבח.

הבקיאות הזו גרמה לו להבין מה שרבים מאיתנו לא הבינו עד עכשיו: איך משתמשים נכון בבקבוק של רוטב סויה - כן. מסתבר שגם את זה לא ידענו איך לתפעל נכון. בעוד שרובנו תהינו לגבי העיצוב המיוחד של החלק העליון של הבקבוק ומדוע יש בו שני חורים, דיילי בן ה-26 חשף כיצד מנצלים נכון את העיצוב של הבקבוק המיוחד - ואת התגלית שלו תוכלו לראות בסרטון פה בתחילת הכתבה.

מכסה בקבוק רוטב סויה. REDDIT, צילום מסך
מדוע יש פה שני חורים?/צילום מסך, REDDIT

רובנו היינו בטוחים ששני החורים נועדו לשימוש דומה - הוצאת הרוטב מהבקבוק משני צדדיו של הפקק. אלא שדיילי וכל מי שצפה בסטורי שהעלה באינסטגרם שלו מבין עכשיו שהחברה שייצרה את הבקבוק הזה (במקרה הזה חברת קיקומן) פשוט מצאה פטנט שיאפשר לכם לשלוט בצורה מדויקת על זרימת הסויה החוצה.

עוד בוואלה!

גברים טובלים את האשכים שלהם ברוטב סויה ונשבעים שהם חשים בטעם

לכתבה המלאה
טריק רוטב הסויה של אלוף העולם תום דיילי. tomdaley, Giphy
מוכשר ולא רק בבריכה. טום דיילי מזרים רוטב סויה/Giphy, tomdaley

האם אתם ידעתם זו הסיבה לשני החורים במכסה של בקבוק רוטב סויה?

ברור
לא היה לי מושג!
1484 משתתפים

כן. מה שאתם שומעים. כל מה שצריך לעשות זה לשים אצבע אחת על החור וכך בלחיצה או שחרור אנחנו שולטים על כמות הסויה שיוצאת מהחור השני. דיילי פרסם את הטריק הזה בסטורי באינסטגרם שלו והודה: "המוח שלי מתפוצץ בכל פעם". תגידו את האמת, ידעתם על הטריק הזה?

עוד אנשים נחשפים לטריק המפתיע הזה

דיילי גם קופץ

וגם מבשל

וממש כדאי לכם לעקוב אחריו באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully