וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפריט החיוני" של רשת BP - מותאם לתקופה ולא מפסיק לעבוד לרגע

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP REST

1.3.2021 / 9:48

רוב הסועדים צריכים לבחור מה לאכול, איך ובאיזה מחיר. אבל למה בעצם? את זה בדיוק באה לשנות BP ביסטרו שהגיעה מחיפה אך גיבשה קונספט מקורי ומקומי המאפשר ליהנות מחוויות שונות - משווארמה בפיתה ועד סטייק אנטרקוט

מסעדת BP ביסטרו. גלעד הר שלג,
קונספט מקורי ומקומי. BP ביסטרו/גלעד הר שלג

אם היה צריך לסכם את הקולינריה בקורונה בשתי מילים אז הן ללא ספק היו אנטרקוט בפיתה. כך לפחות לפי מסעדות רשת BP, שהיו צריכים, כמו כל המסעדות בעולם, לחשב מסלול מחדש ולהתאים את עצמן למציאות המשתנה והלא טבעית.

כדי להתמודד עם התקופה, השיקה רשת BP, תפריט מותאם קורונה שאף זכה לשם "תפריט חיוני". את המנות שלא צולחות טוב משלוחים או שזמן ההכנה שלהן ארוך החליפו מנות ידידותיות למשתמש מה שאומר הרבה בשרים עסיסיים שנעטפו בפחמימה מנחמת כמו לחם הבית, פיתה, לאפה, באן וחלה מתוקה. אין שידוך טוב מפחמימה ובשר בימי קורונה חשבו ברשת בי פי ולא טעו. המשלוחים והטייק אווי רשמו עלייה והפופולריות של המסלול המיוחד שנתפר לרגל המצב עלתה.

מסעדת BP ביסטרו. גלעד הר שלג,
פירמידת טעמים ב-BP ביסטרו/גלעד הר שלג

בתפריט המשלוחים וה-take away מככבים כריכי שניצל בתוך לחם הבית (הטרנד הלוהט), כריכים עם בשר מעושן (עוף או אסאדו), כריך דג מהים חריף ואפילו כריך מוס כבד עוף, חלקם היו חלק מהתפריט ברשת אבל בתקופת הקורונה תפסו מקום מרכזי. לצד הכריכים יש תמיד קלאסיקות כמו מנות חומוס, שווארמה, המבורגרים, סלופי ג'ו ועוד. מקום של כבוד יש לקטגוריה של ארוחה בפיתה: סטייק אנטרקוט בפיתה (69 שקלים), מיקס פרגיות וכבדים בפיתה (39 שקלים), קבב רגיל או מפורק בפיתה (49 שקלים) ואפילו המבורגר בפיתה (59 שקלים) נכנסו לתפריט בתקופה המאתגרת.

BP שד' ההסתדרות 157, מפרץ חיפה. להזמנות חייגו: 053-9375070

BP מרכז חורב, חיפה. להזמנות חייגו: 053-6115042

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מסעדת BP ביסטרו. גלעד הר שלג,
המאנץ' בורגר/גלעד הר שלג

משווארמה בפיתה ועד סטייק אנטרקוט ואסאדו

בימים של שגרה BP פועלת בכמה מישורים, אחד מהם הוא קונספט מסעדה שמשלבת בילוי לצד אוכל מדויק ומשודרג של מנות בשר איכותיות השזורות בתפריט עשיר, בו כל אחד ואחת יכולים למצוא את המנה שלהם (סניפי חורב וחיפה). הקונספט השני של סניפי הרשת הוא בעצם "דיינר קונספט" שקיים בצומת רופין ועל כביש החוף במחלף נתניה, שם בעצם יצרה הרשת בנוסף לבילוי, מענה מתבקש לנוסעים בדרכים.

עצירה חובה בדרך מצפון לדרום

"אנחנו שלושה שותפים שעבדנו יחד בסניף המיתולוגי של BP במפרץ חיפה", מספרים דן עמיר, שי רייזמן, עדן ברמוחא ואני עבדנו יחד במשך שנים, כיום הפכנו להיות הזכיינים הראשונים של הרשת בסניף נתניה על כביש החוף לכיוון דרום, שנמצא שיש בו מאפיינים דומים וגם שונים מסניף האם. המנות הפופולריות האהובות, בדגש על בשרים, מוגשות גם בבי פי ביסטרו נתניה ובהתאם לקונספט הרשתי שילבנו מסעדה בתוך מסעדה - שווארמיה וחומוסיה".

BP ביסטרו נתניה. להזמנות חייגו: 053-9381009

BP, צומת רופין. להזמנות חייגו: 053-9347718

מסעדת BP ביסטרו. גלעד הר שלג,
כריך שניצל מפנק/גלעד הר שלג

כך שלצד המסעדה המעוצבת יש מתחם שווארמה אותנטי שבו מוגשת שווארמה עגל ושווארמה פרגיות שזכו לשמות שווארמה תרנגול ושווארמה קצבים (המלצה שלנו - מיקס של השתיים) וחומוסיה שבה החומוס נטחן טרי לעיני הלקוחות עם ההזמנה. "מדובר במותגים בפני עצמם עם מנות מקוריות כמו שווארמה בסגנון סלופי ג'ו בפוקצ'ה שלנו שאנחנו מרוקנים מהחלק הפנימי וממלאים בבשר עסיסי חם וטרי", מספר עמיר, "לצד שווארמה בפיתה או בלאפה.

כעת פועלת הרשת במתכונת של משלוחים ושל take away בעיקר של כל סוגי הכריכים שאפשר לדמיין, התפריט המגוון של "ארוחה בפיתה" שנולד בעקבות המצב. בהמשך, לפי ההנחיות, תחזור הרשת לאירוח מלא בסניפים.

עוד על BP ביסטרו באתר REST>>

למרכז ההזמנות הארצי של הרשת חייגו 5004*

מסעדת BP ביסטרו. גלעד הר שלג,
כריך סטייק אנטריקוט/גלעד הר שלג
מסעדת BP ביסטרו. גלעד הר שלג,
כריך קבב/גלעד הר שלג
יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP REST

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully