וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ, ים והמבורגר מושלם: אופטימיות קולינרית על החוף

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP REST

2.3.2021 / 10:46

Sunset BLVD kitchen bar מציגים: עיצוב ותפריט חדשים (בלי תיירים - בינתיים) ואופטימיות זהירה, שנייה לפני שחוזרים לשגרה. כי בינינו, מה יותר אופטימי מהמבורגר מושחת ואיזה דרינק מקושט מול השקיעה?

מסעדת סנסט ארוחת המבורגר. עידן גור,
מה יותר כיף מהמבורגר מושחת ודרינק מול השקיעה?/עידן גור

"היינו כמו אריה בכלוב בשנה הזאת", אומר בן שמואל סספורטס, מבעלי Sunset BLVD kitchen bar - מסעדת בר אמריקאית על חוף הים באשדוד. "הכל עמד שומם והסיפוק מהמפגש עם הלקוחות נעלם. עברנו במהירות למשלוחים ואכן היו כמה שבועות בקיץ, בין הסגרים, שבהם היה טירוף לא נורמלי ופעילות שוקקת מהרגיל. אבל זו הייתה שנה מוזרה לעולם המסעדנות, שפועל על חוויה. משלוחים, טובים ככל שיהיו, לא יחליפו את השקיעה, תחושת החופש, השירות והאווירה".

מסעדת סנסט. עידן גור,
מוכנים להפתעות בתפריט החדש?/עידן גור

"אנחנו כבר משתוקקים לפתוח. 300 מקומות ישיבה מול הנוף של הים, על הטיילת באשדוד, 35 רמקולים, עמדת DJ, מאות גופי תאורה, בר, חלל משופץ ותפריט חדש ועדיין סודי, שאנחנו כבר ממש רוצים להגיש ללקוחות שלנו", מוסיפים סספורטס ושותפו אבירם דהן.

איך אורזים שקיעה במשלוח?

בדיעבד, זו הייתה טעות לא להחזיק מערך משולחים ליום סגריר?

"לא. לקח לנו אומנם טיפה זמן להיערך, להקים מערך משלוחים ולעבור לפורמט של take away, אבל זה מעולם לא היה העיקר אצלנו. אצלנו החוויה היא המיקום והווייב, ואת זה קשה מאוד להעביר במשלוחים. כך שבעבר, כשהכל היה שגרתי, לא רצינו להעמיס עוד על המטבח שלנו כי כל האנשים רעבים באותן שעות. העדפנו להתמקד בלייצר חוויה, לייצר בילוי.

במרץ 2020 היינו חייבים להתאים את עצמנו, אז יצרנו גרפיקה חדשה, אריזות ומיתוג כדי להיות מוכנים ולשלוח את הטעמים והמנות ללקוחות, הביתה", אומר דהן, שמציע בתפריט אוכל שנחשב fun - מיני המבורגרים שנושאים שמות כמו פטריוט, טומהוק, סטינגר, ספייק, סקרלט ועוד; סטייקים; ומנות ראשונות כמו צ'יקן ווינגס, פיש אנד צ'יפס, חציל בפנקו עם גרגירי חומוס וכדומה, והכל עתיר שכבות, רטבים, צבעים וטעמים. הכי אמריקה.

לתפריט המשלוחים של Sunset BLVD

להזמנת משלוח ו-TA חייגו: 053-9415968

מסעדת סנסט - ארוחת טראמפ. עידן גור,
אוכל שנחשב fun. מנת טראמפ ב-Sunset BLVD/עידן גור

מה צופן העתיד?

"הקיץ האחרון נסך בי הרבה ביטחון, כי בחיים לא ראיתי דבר כזה. היה טירוף וכמיהה לבילויים ולשפיות. הבנתי שהלקוחות לא שכחו אותנו ואני בביטחון מלא ועם אופטימיות ליום שאחרי. יש לי עסקים בתחומים אחרים לגמרי, אבל אי אפשר להחליף את הישיבה במסעדה או בבר בשום חוויה אחרת. זה לא ייעלם, זה בילוי עם אופי. מה שכן, חבל על הקולגות שלנו שלא שרדו את המשבר. חבל לי מאוד על הימים המיוחדים בשנה כמו ולנטיינס, נובי גוד או חגים שלא זכינו לחגוג במסעדה כמו שצריך. אלו הסוכריות שלנו המסעדנים. אנחנו מחכים להם בכיליון עיניים", אומר סספורטס.

הקיץ הזה יהיה מלא הפתעות שוות

את מי אתם רוצים להפתיע?

"את הלקוחות שלנו. אני יכול לומר מעבודה של שנים בתחום, בהן כשש שנים עם Sunset BLVD, שיש לנו 20% תיירים, 40% לקוחות מחוץ לאשדוד ו-40% אשדודים. אבל בשנה האחרונה את ה-60% הראשונים - תיירים ולקוחות מחוץ לעיר - לא ראינו. כשהם יחזרו הם יפגשו מקום משופץ, ולא מקום שהיה נטוש, ותפריט שחלקו חדש לצד מנות דגל אהובות שנשארות איתנו", אומר דהן, שמוביל את המסעדה מבחינה קולינרית.

את התפריט החדש, בדגש על המבורגרים מיוחדים, מסרבים דהן וסספורטס לחשוף כרגע, אבל שניהם מבטיחים הפתעה שתעביר את תחושת החופש והבינלאומיות בכל ביס. "אני לא מפחד מההעתקות, אם כי זה גם קיים וזה אפילו מחמיא. אני באמת רוצה שהפתיחה המחודשת אחרי הסגר תהיה מפתיעה", אומר סספורטס.

Sunset BLVD kitchen bar - מרטין בובר 1, אשדוד, 053-9379400

עד שייפתחו המסעדות - קבלו עוד כמה כתבות טעימות:

בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ

ארוחות בוקר בטייק אווי

ירושלמים תישארו בבתים - תזמינו משלוחים

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully