וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וכמה האוכל הזה היה עולה לנו בתל אביב? "אתגר בנגקוק" גרם לנו לבכות, ובצדק

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 16:39

בזמן שאתם מנסים לגרד עוד כמה שקלים לשליח, יש תיירי אקסטרים שיוצאים למשימות נועזות בלב הכרך הסואן. צפו

תאילנד בנגקוק אוכל רחוב אילוסטרציה. ShutterStock
תעלומה מזרחית רחוקה. שוק אוכל בבנגקוק/ShutterStock

הקורונה הציבה בפנינו לא מעט דילמות, סימני שאלה ותהיות קיומיות. עם רובן התמודדנו, אנחנו מודים, באמצעות הדחקה מוגברת, או סתם ביס נוסף מהצלחת שהייתה הקרובה ביותר באותו רגע לפה שלנו.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

זה עבד ברוב המקרים, ואיפשר לנו לפחות רמה מסוימת של ציפה בשנה שבה העולם כולו שתק, והושתק. תעלומה אחת, עם זאת, מציקה לנו מאז שהשמיים נסגרו, והיא מערבת את אחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים, את אחד המטבחים הכי טעימים לישראלים וגם את אחת הכלכלות הידידותיות ביותר לישראלים.

נקרא לה בפשטות - "מה קורה עכשיו בבנגקוק, ואיך נוכל לאכול את זה?"

דוכן אוכל, בנגקוק, תאילנד. Giphy
בדרך לפיקניק עירוני. שוק אוכל בבנגקוק/Giphy

סרטון וידאו מושקע שעלה לפני ימים ספורים לפייסבוק מתאר משימת אקסטרים תיירותית בכרך התאילנדי, שבסיסה פשוט - לאכול את העיר ב-300 בהאט (כ-10 דולר) בלבד ליום - ומאפייניה גרמו לנו לבכות מגעגעועים.

היממה המאתגרת, מבית היוצר של כריס פארקר וערוץ UNILAD, מתחילה בדוכן רחוב המגיש ארוחת בוקר טיפוסית, ובה אומלט עבה ושמנוני, עמוס בירקות, שהונח על מערום אורז וכוסה ברוטב כתום זרחני. המחיר: 20 בהאט. גזר הדין של פארקר: "זה בהחלט מספיק לארוחת בוקר בשבילי".

משם, הוא עולה על מונית-נהר וחוצה את העיר (12 בהאט) כדי להגיע לאחד משווקי האוכל העצומים שלה. הוא נהנה שם מהמנה המועדפת עליו - Pad Kra Pao, ובה נתחי עוף, בזיליקום מקומי, גזרים, שבבי צ'ילי ואורז כמובן. המחיר: 50 בהאט. גזר הדין: "אני די מלא, אבל קצת בא לי קינוח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"זה היה אדיר". צפו באתגר בנגקוק:

הקרייבינג למתוק נענה בדוכן של לחמניות באן, ובבחירה של מילוי שעועית אדומה (20 בהאט). פארקר סוטה מעט מהקו הקולינרי ומבקר בשוק הפרחים הסמוך, מצטייד בזר קטן עבור בת זוגו (20 בהאט), ונהיה שוב קצת רעב. הפתרון - מנגו טרי מדוכן רחוב (20 בהאט), שני נתחים גדולים של עוף מטוגן (40 בהאט) ו"מנה עיקרית" בדמות תבשיל בשר וירקות מהביל (30 בהאט). הוא עורך פיקניק עירוני עם כל הטוב הזה, ומקנח בפחית ענקית של בירה LEO, שעולה 52 בהאט.

"הסתובבתי הרבה היום", סיכם, "ביקרתי בדי הרבה חלקים של העיר ויש לי עוד נסיעת סאבווי הביתה, שתעלה 30-40 בהאט. גם אם אני מכניס אותה לחישוב, לא נראה לי שהגעתי ל-300 בהאט. ועשיתי המון. אני עייף. זה היה אדיר".

לנו לא נותר אלא להסכים עם פארקר, להפסיק ללטוש עיניים ללוח הטיסות היוצאות בנתב"ג, ולעצור מיד כל מחשבות טורדניות שמנסות להשוות בין מחירי האוכל שם ופה, וכמה היינו מצליחים לשבוע בארץ בכ-30 ומשהו שקלים ליום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully