וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שנגיע לברצלונה, היא מגיעה אלינו: הארוחה הקטלונית של אסטרייה דאם וברק יחזקאלי

מערכת וואלה! אוכל בשיתוף אסטרייה דאם

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 10:02

מוכנים לחגיגת טעמים ספרדית, שתקפיץ לכם את מצב הרוח ותחמם את הלב? הכירו את מסעדת הפופ-אפ משלוחים הספרדית-קטלונית המיוחדת, שנפתחה על ידי השף ברק יחזקאלי בשיתוף עם אסטרייה דאם - הבירה הרשמית של ברצלונה

שף ברק יחזקאלי - אסטרייה דאם. בני גם זו לטובה,
להשכיח כל חסך טיסה. אסטרייה ברצלונה/בני גם זו לטובה

זוכרים את הפעם האחרונה בה ביליתם באחד היעדים האהובים של ספרד? הפיאצה של מדריד, החופים המושלמים של איביזה או שדרת הרמבלה המפורסמת בלב ברצלונה.

עד הפעם הבאה שכולנו נוכל להגיע לשם - המטבח הספרדי-קטלוני, הטעים והעשיר, בא עד אליכם הביתה, במסגרת שיתוף פעולה חדש ומיוחד. עוד לפני הביקור הבא שלכם בספרד, אתם יכולים בינתיים לארח את הטעמים של ברצלונה אצלכם בסלון.

השף ברק יחזקאלי והבירה אסטרייה דאם, חברו יחד על מנת להביא לכם את הטעמים של ברצלונה אליכם הביתה, עם מסעדת פופ-אפ ספרדית-קטלונית מיוחדת במינה, שתספק לכם את הטעם הנהדר של העיר המרגשת הזו.

שף ברק יחזקאלי - אסטרייה דאם. בני גם זו לטובה,
פשוט ויצירתי כאחד. אסטרייה ברצלונה/בני גם זו לטובה

המנות נבנו על ידי השף ברק יחזקאלי כדי לתת לכם את החוויה הקולינרית של ארוחה מהמטבח הספרדי-קטלוני, שכל כך מתאים ליהנות ממנו לצד בירת פרימיום לאגר צוננת. במסעדה תמצאו בין היתר ארבע ארוחות פאייה מובנות ואיכותיות, מנות ראשונות, קינוחים קלאסיים של ברצלונה וכמובן, בירת אסטרייה קרה.

אסטרייה דאם היא הבירה הרשמית של העיר הצבעונית ברצלונה משנת 1876. בירת לאגר פרימיום בהירה וקלה לשתייה (4.6%), אלגנטית ומלאת סטייל ספרדי. אסטרייה דאם היא "הכוכב של ברצלונה" וחלק בלתי נפרד מהתרבות הספרדית והסצנה הקולינרית של העיר.

אטסרייה דאם. בני גם זו לטובה,
הכוכב של ברצלונה. אסטרייה דאם/בני גם זו לטובה

מסעדת הפופ-אפ פתוחה למשלוחים באפליקציית וולט בלבד, בימים ראשון עד חמישי, בשעות 17:00-22:00, עד ה-21/3

"אסטרייה ברצלונה" של שף ברק יחזקאלי - להזמנות דרך וולט לחצו כאן

מערכת וואלה! אוכל בשיתוף אסטרייה דאם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully