וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו אנחנו רואים את הפרצופים שמאחורי המשלוחים

בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 9:14

אחרי שגרה של משלוחים עם קילוגרמים של בשר (כן, קילוגרמים של בשר) בכל משלוח, כיף לפתוח דלתות ולמלא את השוק בניחוחות של בשר מעושן וסועדים רעבים פנים מול פנים

מסעדת Smokehouse צור דוד, שוק מחנה יהודה בירושלים. זיו יוגב,
יום-יום טלפונים ופניות. מסעדת Smokehouse/זיו יוגב

"הזמנה של קילו-שניים של בשר מעושן לצד עופות שלמים הפכו להיות ההזמנה הממוצעת אצלנו במהלך הסגר", אומר צור גבריאל ממסעדת Smokehouse צור דוד הכשרה בשוק מחנה יהודה בירושלים.

אם זה נשמע לכם מפתיע - להזמין דרך קבע פעמיים בשבוע קילו או שניים של בשר מעושן - אז חכו שתקראו מה קרה במסעדה החדשה יחסית סביב ביף ג'רקי. "יש לנו מכונה מיוחדת שבעזרתה אנחנו מכינים ביף ג'רקי - חטיף בשר מיובש. היא התקלקלה במהלך הסגר וקיבלנו יום-יום טלפונים ופניות מצד חובבי החטיף, בעיקר אמריקאים שמתגעגעים לטעם של הבית, ששאלו מתי כבר נתקן את המכונה ומתי הם יכולים להזמין את החטיף האהוב עליהם, שאותו הם מנשנשים לצד בירה צוננת", מספר צור שמנהל את המסעדה הבשרית הכשרה יחד עם דוד פלינר.

מסעדת Smokehouse צור דוד, שוק מחנה יהודה בירושלים. זיו יוגב,
להיכנס ללבבות של הסועדים דרך הבטן. מסעדת Smokehouse/זיו יוגב

המציאות הזו ליוותה את מסעדת סמוק האוס שנפתחה בקיץ ממש עד לפני כמה ימים. עכשיו, לצד ההזמנות במשלוחים בטייק אווי שממשיכים במלוא המרץ גם מכוח ההרגל, יש אפשרות סוף סוף להגיע ולאכול במקום או לקחת מנה לדרך ולנשנש בין הדוכנים הצבעוניים בשוק האותנטי.

מסעדת סמוקהאוס - SMOKHOUSE, האפרסק 12. ירושלים
קפצו לבקר... לשמירת מקומות: 053-9347813

באומץ השיקו צור ודוד במהלך אוגוסט 2020 את העסק המשפחתי - חלום ותיק שהתגשם - מסעדה של בשר מעושן בלב ליבו של שוק מחנה יהודה. אגב, בעלי הסמוק האוס מאמינים שלא מדובר באומץ וכי מי שטוב יצליח לשרוד ולהיכנס ללבבות של הסועדים דרך הבטן. במידה רבה הם צודקים כי אם יש עוד משהו שאנשים לא ויתרו עליו ואף הגדילו את הצריכה הוא אוכל, ולא סתם אוכל אלא כזה שהוא vfm אמיתי. הם לגמרי מאמינים בבשר המעושן הייחודי שהם מפיקים במעשנה, בשר בעל טעם עדין ועסיסי עם ארומה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מסעדת Smokehouse צור דוד, שוק מחנה יהודה בירושלים. זיו יוגב,
בזרועות פתוחות. מסעדת Smokehouse/זיו יוגב

"אנחנו מסעדת שף במחירים עממיים עם הבשר הכי משובח שיש", אומרים צור ודוד, "כשפתחנו ידענו שאנשים רעבים לאוכל טוב ומי שטוב - ישרוד. אנשים היו נעולים חודשים בבתים, נמאס להם לבשל, הם רצו להתפנק ולהתענג על אוכל מנחם, משביע, איכותי. כאן אנחנו נכנסנו לתמונה".

הם מציעים בשר שהם מעשנים לאט בכ-120 מעלות והכל בכשרות בשר חלק של רבנות מהדרין והקהל שהיה צמא לזה - קיבל אותם בזרועות פתוחות גם במסגרת המשלוחים וגם במסגרת הגעה לשוק, שנשאר רוב הזמן פתוח במתכונת זו או אחרת.

מה אנשים אוהבים להזמין?

"אנחנו מציעים כמה אופציות, מכריכי בשר מפנקים עם אסאדו ובריסקט בעישון איטי, שאפשר אפילו לאכול מול המחשב תוך כדי עבודה או לימודים. שמנו לב שלאנשים נמאס מההמבורגר המסורתי והם מחפשים בשר בטעמים אחרים, עמוקים ומעניינים יותר. אופציה פופולרית נוספת היא לפתוח שולחן בשישי או בארוחה משפחתית או חברית ביום חול עם נתחים שלמים ועסיסיים, עופות שלמים מהמעשנה בעישון עץ דובדבן. עוד להיט הוא החטיף טלה הקריספי, הכשר כמובן, בעל הריח המשגע", מספר צור.

לתפריט ה-אונליין של סמוק האוס>> לא יכולים לחכות? תתקשרו - 053-9414647

מסעדת Smokehouse צור דוד, שוק מחנה יהודה בירושלים. זיו יוגב,
מסעדת Smokehouse צור דוד, שוק מחנה יהודה בירושלים/זיו יוגב

מה החלום שלכם?

"פתחנו את המסעדה בשוק מתוך רצון להיות חלק מהשוק התוסס והשוקק, בשגרה. אחרי הגעגועים לסועדים הם חוזרים בהדרגה לשוק ואנחנו סוף סוף רואים את הפנים מאחורי ההזמנות", מספרים השניים, "אנשים מתלהבים לבוא ולשבת במסעדות, במקביל השארנו את מערך המשלוחים והטייק אווי כי הם מבוקשים מאוד. משמח שחוזרים לשוק בהדרגה אבל עדיין לא חוזרים לגמרי לשגרה התוססת".

למי אתם מכוונים את האוכל שלכם?

"יש הרבה לקוחות קבועים שהפכנו להיות חלק מהשגרה הקולינרית שלהם, יש אפילו כאלו שהתאהבו בבשר המעושן שלנו והם מזמינים שלוש-ארבע פעמים בשבוע. יש לקוחות קבועים שהתמכרו לצ'יפס (תפוחי אדמה, בטטה או מיקס של השניים) ולחמוצים שלנו. עכשיו מגיעים הסועדים שבאים בעקבות הריח, עומדים בתור, לוקחים מנות ואוכלים באזור, בישיבה או בעמידה. אנחנו גם מציעים יינות מיוחדים מגוש עציון ואנחנו היחידים באזור ירושלים שמגישים אותם במחיר היקב. הכל כמובן כשר", מציינים צור ודוד שממשיכים לשדרג את חוויית השירות.

לכל המשלוחים מכל המסעדות באזור ירושלים והסביבה

יוליה פריליק ניב, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully