וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגיות ודונאטס שיעיפו אתכם: איפה תופסים את הפוד-טראק הכי שווה בישראל?

בשיתוף אפליקציית ביט

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 12:56

ה-bit-truck, משאית האוכל של אפליקציית ביט והשואורום בייקהאוס, מטיילת בימים אלו ברחבי ישראל ומציעה מתוקים מושחתים וחוויית תשלום נוחה וחדשנית. הגענו לביקור טעים

בווידיאו: הפוד-טראק החדש של ביט והשואורום/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

מיד אחרי פסח תוכלו שוב לזהות ברחבי ישראל פוד-טראק טעימה במיוחד, עם טוויסט מפתיע: ה-bit-truck, שיתוף פעולה של אפליקציית התשלומים ביט ושל השואורום בייקהאוס שכבש את תל אביב, מציע בימים אלו מגוון מתוקים ש"התחפשו", ואת כולם אפשר לרכוש בחוויית תשלום מודרנית.

על מה אנחנו מדברים בעצם? בפוד-טראק, שהסתובב בישראל עוד לפני החג, יגישו לכם את מיטב המוצרים של השואורום, כמו עוגיות ודונאטס, בתחפושת של מזון מהיר, כיאה לפוד-טראק אמיתי: "העוגיות הפכו לפיצות בארבעה טעמים עם תוספות מגניבות ואפשר לקנות אותן במשולשים. הדונאטס התחפשו להמבורגרים, עם קציצת שוקולד גדולה והמון דברים טעימים אחרים", מסבירה קים ווב, הבעלים של השואורום.

את כל הליין המיוחד הזה תוכלו לקנות באמצעות ארנק ביט או דרך ה-bitcard החדש ואם אין לכם כזה, כל מה שצריך זה להירשם לאפליקציה, להזמין אותו בשתי דקות ואז לבוא לפוד-טראק, להצמיד את הסמארטפון שלכם למסוף ולשלם. מהיר, בטוח ונוח, בדיוק כמו שעושים היו בכל רחבי העולם.

"מהפכת התשלום עם הנייד מגיעה לכל מקום", מסבירה שני פלח-אלזם, מנהלת שיווק ביט. "ביט עושה צעד נוסף ולוקחת את התשלום הזה לחנויות פיזיות וכחלק מההשקה, יצרנו התנסות כיפית של הארנק הדיגיטלי וה-bitcard, כרטיס האשראי שלנו, כדי שכולם יוכלו לחוות את הקסם הזה של תשלום בהצמדה של הטלפון".

במסגרת שיתוף הפעולה עם השואורום, שכמו ביט נותן וייב יצירתי וחדשני, נוצרה קולקציית הקינוחים המיוחדת שנראית כמו פאסט-פוד, "בהשראת המהירות והקלות בה אפשר לשלם עם ביט".

* רישום ושירות תשלום ללא מגע (tap) למכשירי אנדרואיד תומכים בלבד ובכרטיסי חיוב שאושרו לשימוש ע"י המנפיק. בכפוף להסכם ההנפקה, לתנאי השימוש של הכרטיס ושל bit, ולכל דין. למנפיקי כרטיס bitcard : אי עמידה בפירעון ההלוואה (או בפירעון האשראי בכרטיס אשראי), עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. שם המלווה (מעמיד האשראי): כרטיסי אשראי לישראל בע"מ. על הנפקת כרטיס האשראי והשימוש בו חלים תנאי הסכם ההצטרפות לקבלת כרטיס אשראי של כאל. הנפקה באפליקציית bit בלבד. הנפקת כרטיס אשראי כפופה לאישור כאל.

בשיתוף אפליקציית ביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully