וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה וחצי הם עבדו על ההמבורגר הסודי הזה. עכשיו אתם יכולים לבוא לטעום

בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 14:00

מסעדת קראנצ'ו באשקלון שינסה מותניים בזמן הקורונה ועמלה על איזון טעמים מדויק ומנות שאי אפשר להישאר אדישים אליהן. אחת מהן היא המבורגר סודי

מסעדת קראנצ'ו באשקלון. גל איסייב,
"קשובים לסועדים". מסעדת קראנצ'ו באשקלון/גל איסייב

"התפריט שלנו נבנה במשך שבע שנים בהתאם ללקוחות ולבחירות שלהם, אנחנו קשובים לסועדים שלנו וממקום שהחל רק מטורטיות בסגנון מקסיקני התפתחנו לתפריט עשיר ומגוון. יש באזור של קראנצ'ו תנועה רבה של סועדים כי אנחנו ממוקמים במרכז אשקלון, כך שהכרנו מקרוב את הטעמים שהלקוחות אוהבים ולמדנו המון תוך כדי תנועה", מספר שלומי חוגי, שותף והשף של קראנצ'ו שאחראי על הפן הקולינרי.

אז שלומי והשותפים בקראנצ'ו למדו את החך המקומי תוך מפגש יום-יומי עם הסועדים. את המנות פיתח שלומי בהתאם לתגובות הקהל ודייק אותן. היום הוא מתגאה בכמה וכמה מנות דגל שהפכו פופולריות מאוד בתפריט, כשגאוותו העיקרית היא המתכון הסודי של ההמבורגרים שפיתח. "שפים רבים מונעים מאגו, השף קובע את התפריט ופה זה נגמר כולם מתיישרים אבל במסעדת "קראנצ'ו טורטיה על האש" המצב בדיוק הפוך".

מסעדת קראנצ'ו באשקלון. גל איסייב,
"כל אחד מוצא מנה אהובה". מסעדת קראנצ'ו באשקלון/גל איסייב

"על ההמבורגרים עבדתי במשך השנה וחצי האחרונות, תיקנתי ושיניתי והייתה תקופה שבה כל מי שהכרתי אכל המבורגר במשך חודשים כי שיפרתי את המתכון עוד ועוד עד שהגעתי לטעם מאוזן, עסיסי ומדויק", אומר שלומי, "ההמבורגרים שלנו תופסים תאוצה יותר ויותר".

ההמבורגר של קראנצ'ו: 250 גר' של תערובת בקר משובח לפי מתכון סודי, מוגש על לחמניית שומשום מתקתקה עם חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל סגול (41 שקלים) .

להזמנות חייגו: 08-8666600

את ההמבורגרים אפשר לקבל עם מגוון של תוספות מעל כמו ריבת בצל ששלומי מכין או חזה אווז מעושן, כששלומי מתגאה שהכל הוא והצוות מכינים במקום מאפס ושאין שום דבר קנוי. "כל חומרי הגלם, הרטבים, הממרחים והתוספות נעשים אצלנו בעבודת יד מדי יום. הסלטים, החמוצים, האנטיפסטי, הבשרים שנטחנים טריים במטבח המסעדה. אפילו את הסחוג אני טוחן במקום במו ידיי", מספר שלומי, "אנחנו עובדים עם הספקים הכי טובים שיש בתחומם ואין פשרה בחומרי הגלם. טריות ואיכות הן מעל הכל אצלנו, והלקוחות מגיעים שוב ושוב בעקבות זה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קראנצ'ו. יח"צ,
אף אחד לא יוצא מכאן רעב/יח"צ

מה הפרויקט הבא?

"אני עובד על לחמניה עם אסאדו מפורק ועסיסי ויש עוד כמה מנות מפתיעות בדרך", אומר שלומי.

שלומי מספר שהמקום פופולרי במיוחד בקרב צעירים ומשפחות. "באים חמישה-שישה אנשים וכל אחד מוצא מנה אהובה. אחד ייקח מוקפץ עם אנטרקוט (קראנצ'ו מוקפץ תאילנדי עם אנטריקוט, 49 שקלים), אחר שניצל בטורטייה (32 שקלים), השלישי המבורגר, רביעי שווארמה ובורגול בצלחת (48 שקלים) והחמישי קבב טלה עסיסי, ואם זו משפחה או חבר'ה הם מאוד אוהבים את הדיל ההמבורגרים הקטנים שלנו, זו חגיגה", אומר שלומי.

מסעדת קראנצ'ו באשקלון. גל איסייב,
"לגלות את עצמנו מחדש". מסעדת קראנצ'ו באשקלון/גל איסייב

איך התמודדתם בתקופת הקורונה?

"עברנו רק למשלוחים וחיזקנו מנות שעומדות במבחן המשלוח", מספר שלומי, "היינו צריכים לגלות את עצמנו מחדש וכולנו, כולל הבעלים שכל אחד מגיע מיכולת והתמחות אחרת, חזרנו למשמעות של לעבוד עם הידיים ועבדנו קשה כדי לשמר את הלקוחות. הייתה שנה מורכבת בעיקר בשל השינויים בהנחיות אבל עכשיו נקווה שהכל מאחורינו. אנחנו שוב פתוחים, מקבלים קהל לישיבה לפי ההנחיות ומרוצים שאנחנו בפריים לוקיישן מבחינת תנועה בעיר. אנחנו ממשיכים להיות נאמנים לקונספט".

קראנצ'ו, צפניה 7 (אפרידר), אשקלון, 08-8666600, כשר.

לכל המשלוחים מכל המסעדות באשקלון והסביבה>>

מערכת וואלה! אוכל, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully