וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל יום, עד סוף 2021, בלי אותיות קטנות: מהלך החיסונים המתוק שפתח מלחמת רשת

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 6:25

ארה"ב מצאה דרך חדשה (ואופיינית) לעודד התחסנות, והרשת כמובן מפולגת

בווידאו: מוטציה הקורונה הניו יורקית/צילום: רויטרס

הכותרות המשועשעות על "שוחד חיסונים" שרצו ברחבי המדינה לפני חודשים ספורים כבר אינן מרגשות אף אחד. הרצון לעודד התחסנות בקרב קהלי יעד אדישים (וסרבנים) עדיין קיים, אך שום פיצה או בירה לא תעשה את העבודה הקשה.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

בארצות הברית, עם זאת, זו רק ההתחלה. לאחר תקופת דשדוש ממושכת ובלתי נתפסת, העלה מבצע החיסונים האמריקני הילוך בשבועות האחרונים, והתייצב על כ-2.5 מיליון מנות חיסון שניתנות כעת לאזרחים מדי יום.

ובסיטואציה שבה כל סיוע נחוץ, יש גם מותגים שיודעים לתת יד.

"תמיכה מתוקה". הציוץ של קריספי קרים:

"אנחנו רוצים להביע תמיכה מתוקה בכל אחד שהתחסן", צייצה רשת קריספי קרים, "אז החל מהיום אתם יכולים להיכנס עם תעודת החיסון לכל אחד מהסניפים שלנו, ולקבל דונאט מצופה אחד. אין לכם דרך לקבל כעת את החיסון? יש זמן, המבצע יימשך עד סוף 2021".

על פי מנהל השיווק של ענקית הדונאטס, המהלך יצא לפועל על בסיס התפיסה ש"כולנו רוצים לשים את הקורונה מאחורינו מוקדם ככל האפשר, וכל אחד מאיתנו יכול לתרום משהו בדרך לאותה מטרה". לדבריו, "החברה מודעת לכך שלא כולם יתחסנו, ושהבחירה בנושא היא החלטה אישית".

כשמדענית ישראלית מחליטה לחקור

למה עגבניה בתוך טוסט לוהטת כל כך?

לכתבה המלאה
דונאטס של קריספי קרים. Giphy
"עם כל הכבוד והאהבה". דונאטס של קריספי קרים/Giphy

המהלך הדרמטי והסופר-ויראלי, חלק ממיזם החיוביות "Be Sweet" של הרשת, עורר שמחה ברורה ומחלוקת ברורה לא פחות, לרבות טענות על אפליה וחדירה לפרטיות.

"עם כל הכבוד והאהבה שלי לקריספי קרים, זה לחלוטין לא מקובל", הגיב גולש אחד, "איזה זכות יש לכם להיכנס לתוך התיקים הרפואיים הפרטיים שלנו? זאת טקטיקת שיווק נהדרת, אבל ברמה המוסרית אני מתנגד לה בכל לשון".

הוויכוח הפומבי הידרדר עד מהרה גם למחוזות פוליטיים מוכרים של ימין ושמאל, עשה עיקופים לוגיים וחזר לנקודת מוצא שכמעט נשכחה מאיתנו מרוב מרוב התרגשות. "יש קשר ישיר בין קורונה ובין הרגלי תזונה לקויים", הגיבה בדאגה גולשת נוספת, ומיד עברה לפסים פרקטיים יותר, "למה שלא תתנו לנו קפה חינם במקום הדונאט?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully