וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי מה שמגיע - מגיע בגדול: המבורגר איכותי לפיצוי אחרי השנה שעברה

בשיתוף ZAP REST

25.3.2021 / 11:28

רשת קניבר שמה את השנה הזו בסימן שחיתות, עם ליין חדש של מנות מבשר איכותי. גולת הכותרת היא כמובן ההמבורגרים, אבל לא רק. וגם: איך עושים לקורונה בית ספר ופותחים סניף חדש דווקא עכשיו? שיחה על אוכל טעים ואופטימיות של קניבל

קניבר. אנטולי מיכאלו,
וואו. ההמבורגרים המושחתים של קניבר/אנטולי מיכאלו

"אנחנו עובדים על מנות מושחתות", מכריז לירן לוי, הבעלים של רשת קניבר בורגר הצפונית, "אנחנו מזהים שיש נטייה לפיצוי עצמי אחרי תקופה של שנה מאתגרת ואנשים רוצים לאכול מנות מושחתות ומפנקות. עם זאת, תמיד יהיה מענה לצמחונים, טבעונים ולשוחרי בריאות".

בין החידושים הנוספים ברשת קניבר, לה שני סניפים - הוותיק בחיפה והחדש בחוצות המפרץ - הוא שירות הזמנה עצמי, ללא מלצרים ומלצריות בסניפים. "הקורונה הובילה אותנו לתת את הדעת גם על עניין ההיגיינה - שכמה שפחות ידיים יגעו באוכל. אז אחרי תקופה של משלוחים וטייק אווי פתחנו את המסעדות לישיבה תוך הטמעת שיטת השירות החדשה", מסביר לוי, "יש בסניפים עמדות עם מסכים גדולים, אפשר לגשת גם לדלפק להזמין ולקבל שירות מנציג שירות, לשלם ולשבת. כשהמנות מוכנות מקבלים SMS ובאים לאסוף. לקחנו החלטה אמיצה ואנשים אוהבים את זה".

קניבר - שד' מוריה 110, חיפה, 053-6249121

לצפייה בתפריט והזמנות אונליין>>

קניבר. גוגי הולצמן,
שירות הזמנה עצמי/גוגי הולצמן

המבורגר מבשר איכותי בלבד

"יש לאבא שלי אטליז משנת 1951", מספר לוי, "אני בא מבית של בשר איכותי ואבא שלי הוא אוטוריטה סופר מקצועית בכל הנוגע לחומרי גלם ולבשר. אנחנו משתמשים בקניבר רק בבשר הכי איכותי, רק בשר טרי, לא קפוא שיש לו טעם אחר, ובעצם על בסיס הבשר האיכותי הזה הקמנו את דיינר הגורמה הראשון בחיפה. הכל נעשה בעשייה עצמית במקום".

בתפריט יש המבורגרים מנתחים כמו אנטרקוט, קלאסי, טלה, טבעוני מפולי סויה ותוספות מתחלפות לפי טעם הקהל, בהן גם כאלו מפתיעות ממש כמו מק אנד צ'יז על ההמבורגר, גרטן תפוחי אדמה בסגנון צרפתי, המבורגר מקסיקני עם גוואקמולי, המבורגר בסגנון איטלקי ועוד.

לצד ההמבורגרים אפשר למצוא מנות דיינר קלאסיות כנפיים בשלושה סוגי תיבולים, כריך סלופי ג'ו, שניצל, שיפודי אנטרקוט, שיפודי פרגית, שניצלונים עטופים בבצק בירה שמכינים במקום ומגישים עם רוטב קארי ("ממכר", לדברי לוי), שניצל במנה או בחלה ככריך, פילי צ'יז סטייק ועוד.

בגזרת המנות הבריאותיות שכן ברשת קניבר חרתו על דגלם לאפשר מגוון למשפחות וקבוצות מגישים במקום סלט קיסר שהוא בסט סלר המוגש עם גוואקמולי או חזה עוף צלוי. למשפחות יש גם מסלול Family Combo של המבורגרים.

קניבר. אנטולי מיכאלו,
הבשר הכי טעים וטוב שתמצאו/אנטולי מיכאלו

איך זה להשיק סניף חדש בתקופת קורונה?

אז בקיץ 2020 הושק הסניף השני של קניבר, אחרי שבעבר פעלו כמה סניפים כולל אחד במשך 14 שנים בקריית חיים. "החלטנו להעביר אותו לחוצות המפרץ אאוטלט המהווה את מתחם הקניות הגדול והמרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, כי אנחנו מאמינים שזה אזור אטרקטיבי יותר ונכון יותר. התוצאה היא מסעדה יפיפה בעיצוב כמעט זהה לסניף האם במרכז חיפה - דיינר עתיר צמחייה ואווירה כיפית", מספר לוי.

הסניף החדש בחוצות המפרץ מצטרף לסניף הוותיק מ-2001 במוריה ובשניהם מציעים תפריט עשיר ומגוון לארוחות צהריים וערב, כשהכוכבים הראשיים הם ההמבורגרים.

קניבר קריות - חוצות המפרץ, הקיטור 21, חיפה, 053-9345777

לצפייה בתפריט והזמנות אונליין>>

קניבר. אלכס דרור,
הסניף החדש בחוצות המפרץ נפתח דווקא בקורונה/אלכס דרור

"אנחנו פעילים כבר 20 שנה ויש לקוחות שאוכלים אצלנו מהפתיחה", אומר לוי באופטימיות אחרי שנה לא פשוטה, "יש לקוחות קובעים, יש מזדמנים ויש את המכורים הכבדים. ועד היום מידי יום נכנסים לסניפים ומזמינים משלוחים לקוחות חדשים ששמעו עלינו בעיקר מפה לאוזן. למענם ולמען הוותיקים אנחנו ממשיכים לפתח מנות חדשות אבל תמיד עם העקרונות של להכין הכל טרי בכל סניף מידי יום", אומר לוי לסיום.

קניבר. אלעד ינילוב,
בואו לזלול/אלעד ינילוב
מערכת וואלה אוכל, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully