וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחית קטנה, אבל ממזרית: הקפה שהצליח להפתיע אותנו

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 11:38

בשר פרימיום שנערך ליום העצמאות, קטשופ בצד וגם משקה שיסגור את הארוחה: טועמי "חדש על המדף" הוכשרו

המירוץ לשינוי הסוכר של "דומתוק"/ניב אהרונסון

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - קרנבל בשרי, קטשופ בצד, וקפה לקינוח. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קפה Cold Brew בפחית, BeanZ

קפה Cold Brew בפחית, BeanZ. BeanZ,
קפה Cold Brew בפחית של BeanZ/BeanZ

מותג הקפה הביתי מרחיב את מוצריו ויוצא לאוויר הפתוח עם Cold Brew אמיתי בפחית - קפה מ-100% פולי ערביקה המיוצר בתהליך ממושך וטבעי של חליטה קרה.

מה שהפך בשנים האחרונות לסטנדרט בתי קפה (איכותיים) די בסיסי עדיין נחשב כאן למעט נדיר, עניין שהפך את הפחיות - עם חלב קר, נטול סוכר לחלוטין או ממותק מעט - למשמחות עוד יותר. המשקה, גם זה שהומתק קלות, אינו סכריני כמו מוצרים אחרים בשוק. הוא מרגיש "אמיתי", עם טעמים מובחנים ועמוקים של קפה, ועשוי בהחלט להוות פתרון קיצי מצוין לסוגיית הטו-גו המעיקה מעט בתחום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סדרת "קשת קצבים", קשת טעמים

בשר, קשת טעמים. קשת טעמים,
סדרת הבשר של קשת טעמים/קשת טעמים

רשת הסופרמרקטים נכנסת זקופה ליום העצמאות ומרחיבה נוכחות עם "קשת קצבים", סדרת מוצרים חדשה, היישר לברביקיו.

הסדרה, שמיוצרת במפעלי "דבאח", מציעה בשר בקר וטלה בתצורה טחונה ובתצורה משופדת. אנחנו טעמנו המבורגר וואגיו שהיה עסיסי מאוד ומצוין לסוגו, נקניקיות מרגז פיקנטיות שהיו אלגנטיות יחסית לז'אנר, קבב טלה קווקזי שופע טעמים וגם בשר עגל טחון שנכנס ישירות לסיר בולונז מבעבע. בקיצור, סדרה לבינג'.

עראייס ביתי, זוגלובק

קציצות עראייס, זוגלובק. זוגלובק,
עראייס ביתי של זוגלובק/זוגלובק

זוגלובק חוגגת עצמאות עם קציצות עראייס מבשר אנטריקוט, להכנה מהירה על המחבת הביתית.

הטרנד הקולינרי המעט גורף הזה מקבל מענה טוב וטעים מענקית הבשר, בתצורה של שש קציצות בשר בינוניות בגודלן (מתאימות לכחצי פיתה), איכותיות ומתובלות. הבשלן הביתי נדרש רק "להוסיף פיתה", וזאת גם ההערה יחידה שלנו - כדאי אולי לציין באופן יותר בולט מה יש בחבילה ומה אין בה.

סדרת פרימיום, זוגלובק

זוגלובק פרימיום. זוגלובק,
סדרת פרימיום של זוגלובק/זוגלובק

זוגלובק לא מסתפקת רק בחגיגות כחול-לבן, ומשיקה סדרת "פרימיום" חדשה, ובה מעדני בקר, אווז ופסטרמה, "בהשראת מעדניות בוטיק בעולם".

חמשת מוצרי הסדרה - קורנביף, רוסטביף, סרוולד קלאסי, קונפי הודו ואווז ופסטרמה בנוסח טוסקנה - סיפקו חוויה מעט שונה, ולטובה, ממה שהורגלנו בדרך כלל מול מקרר מעדניית הבשר. הארזיות נוחות ומושכות את העין (והפה), הסגירה החוזרת אשכרה עובדת, והמוצרים עצמם מוצלחים. אנחנו אנשים פשוטים, אז התחברנו בעיקר לנקניק הקלאסי ולרוסטביף, אך שמחנו לשדרג את הסנדוויץ' הביתי גם בקונפי הודו ואווז.

קטשופ על האש, אסם

קטשופ על האש, אסם. סטודיו אסם,
קטשופ על האש של אסם/סטודיו אסם

חברת אסם נעכרת ליום העצמאות עם מהדורת קטשופ מיוחדת לעל האש, עם "תיבול עשיר וספייסי שהולך עם הכול - קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשר".

המוצר, שנועד ליצור מעין ממרח אול-אין-וואן למנגל, אכן מיוחד יותר מהקטשופ הרגיל, ומעט יותר פיקנטי. אנחנו התעקשנו והוספנו אליו בכל זאת מעט מיונז, לתוצאה שבסופו של דבר כן שידרגה את הבשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully