וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב טעינו: הדרך הנכונה לאחסן ביצים במקרר, מחקלאי שבאמת יודע

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 14:46

חקלאי מנברסקה מוכיח לכולנו שטעינו בדרך בה החזקנו עד היום את הביצים במקרר והנימוק שלו מספיק משכנע כדי שנקשיב לו

חקלאי טוען - זו הדרך הנכונה לשים ביצים במקרר/theshilohfarm/TIKTOK

"בשלב זה אני אפילו לא בטוח שאני נושם נכון", כתב משתמש טיקטוק שהופתע לגלות שכל התנהלות קטנה בחייו - אפילו הדרך בה שמים ביצים במקרר - היא טעות. והכל בגלל חקלאי מנברסקה, שטען בסרטון חדש כי הדרך בה אנו מאחסנים ביצים במקרר אינה נכונה ואף מסוכנת לבריאותנו.

נח יאנג, המנהל את חוות שילו יחד עם משפחתו, שיתף בסרטון מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן ביצים במקרר וטען כי החלק 'המחודד' של הביצה אמור להיות כלפי מטה ולא כלפי מעלה כפי שרובנו נוטים להניח אותן.

הוא הסביר: "האם ידעתם שאחסנתם את הביצים שלכם לא נכון? תנו לי להסביר. ראשית, לכל ביצה יש קצה מחודד וקצה קהה ובאותו קצה קהה יש למעשה משהו שנקרא תא אוויר. תא אוויר זה למעשה משמש כחוצץ שמרחיק חיידקים, כמו סלמונלה, מהחלמון. אם תאחסנו את הביצים שלכם כשהצד הפחות מחודד כלפי מטה, תא אוויר זה יתחיל בסופו של דבר להתרומם עם כוח המשיכה ולקרב את החיידקים לחלמון. אם אתם שמים את הביצים כשהצד המחודד כלפי מטה, שק האוויר הזה יישאר בחלקו העליון וישמור על הביצים שלכם טריות יותר. אני מקווה שזה עזר".

הסרטון של נח הפך לוויראלי, זכה למעל שתי מיליון צפיות וצבר מעל 150 אלף לייקים. אחד כתב בתגובה: "שוב טיקטוק מוכיח לי שאני עושה הכל לא בסדר", ואחר הבטיח: "אני רץ להפוך את הביצים שלי עכשיו".

באתר delish ציינו שהעובדה שהביצים שמגיעות בקרטונים מונחות דווקא כשהצד הקהה כלפי מטה די מבלבלת ומטילה ספק בקביעה של החקלאי, אולם הם מעריכים שייתכן שזה נובע מכך שבדרך זו יותר קל לשנע את הביצים וקיים סיכוי טוב יותר שהן לא יפלו ויישברו בדרך. בכל מקרה הם פנו למועצת הביצים הבריטית בכדי לקבל את עמדתם בנושא - אך עד כה לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully