וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר, קל להתמכר: מסעדת נאמוס הרצליה

יעקב גולדברג, בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 10:57

נאמוס מזמינה אתכם לצאת לטיול קולינרי - אבל בחליפה. עם אוכל אותנטי מצד אחד אבל כזה שעשוי מחומרי גלם משובחים מצד שני. תוסיפו לאלו את השקט שמסביב שלא אופייני כל כך לאזור ותקבלו את הבילוי הבא שלכם

מסעדת נאמוס, הרצליה. ליה גלדמן,
עם דנ"א מובהק. נאמוס/ליה גלדמן

מסעדת נאמוס היוקרתית בהרצליה ממותגת מזה שנים כמקום לוהט עם אווירת חו"ל שוקקת, וויבים של יפים ונכונים ואוכלוסייה לא מתנצלת.

אבל ממש לא רק חזות וצלצולים. אם פורצים את המעטפת הזוהרת מבינים שיש סיבה לכל מסיבה, אין עשן בלי אש ועוד כמה פתגמים ומליצות שמכוונים לשורה התחתונה - נאמוס היא נאמוס עם דנ"א מובהק, היצע מפואר של כל החבילה ומקום ללמוד ממנו איך לעשות את הדברים נכון, מדויק ולטווח ארוך.

מסעדת נאמוס, הרצליה. ליה גלדמן,
ריצה למרחקים ארוכים. נאמוס/ליה גלדמן

אילן טריגר, התחיל את דרכו הקולינרית אי אז לפני 30 שנה במסעדת הגלריה הלבנה המיתולוגית (תשאלו את סבתא..) ומאז הוא מקפיד לקיים ואף להוכיח את הפתגם 'אין חכם כבעל הניסיון'. אחרי שקוראים ומפנימים את משנתו הסדורה, מתעוררת הסקרנות לבוא למסעדה לא רק בשביל האוכל והטעמים אלא בכדי לראות את התיאוריה מקבלת צורה בשטח ואת הניסיון הרב שבא לידי ביטוי בכל צד וצעד.

שלמה עם עצמה ועם הייחודיות שלה ומציגה מודל להצלחה שכולל ריצה למרחקים ארוכים, ראייה רחבה 360 מעלות אבל בלי לפזול לצדדים ובעיקר, אהבת אמת לאוכל ולחיים הטובים, לאווירה ולקהל הקבוע שיודע להעריך.

מסעדת נאמוס, הרצליה. ליה גלדמן,
קהל שיש לו ידע. נאמוס/ליה גלדמן

"אנחנו מציעים שילוב קסום של מקום חלומי במרינה של הרצליה מול היאכטות במרחק נגיעה מהים. לקח לנו זמן למצוא את המקום שלנו ואחרי שנים של השקעה הגענו לפינה קסומה בנווה מדבר, סוף העולם בלב הארץ".

עוד מוסיף טריגר: "יש לנו קהל לקוחות קבוע שהולך איתנו כבר קרוב ל-20 שנה, משנת 2005 שבה פתחנו את מסעדת רוקה, שנת 2012 שבה המשכנו עם המיקום והקונספט הנוכחי של נאמוס, ועד היום. הקהל שלנו הולך אתנו יד ביד, הוא קהל שבא כל הזמן, כל יום. זה קהל שיש לו ידע, שמעריך איכות ויציאה מהשגרה, יודע לזהות חומרי גלם איכותיים ויקרים, מנות עכשוויות ומוכן להשקיע בשביל זה. שורה תחתונה - אנחנו עסק נישתי שלא מזייף בכלום והקהל שלנו מכיר ומעריך את זה".

עוד על נאמוס באתר רסט>>
להזמנת מקומות חייגו: 053-7102820

מסעדת נאמוס, הרצליה. ליה גלדמן,
לא ממציאים כל פעם את הגלגל. נאמוס/ליה גלדמן

"אם יש מנה אופנתית במסעדה אחת בתל אביב, למחרת יהיה אפשר למצוא אותה בעוד 10 מסעדות. אנחנו ב'מדינת נאמוס', לא מעניין אותנו מה קורה מסביב. יש לנו את הסטייל הפנימי שלנו ואנחנו מסתכלים רק קדימה, לא ימינה ושמאלה".

אצלנו לא ממציאים כל פעם את הגלגל, אין אצלנו תפריטי קיץ או חורף. אין לנו לא עונות ולא נוסחאות. השקענו שנים ארוכות והרבה כסף כדי להבין איך לא להיות כמו כולם ולא להתחלף כל כמה שנים למסעדה אחרת עם קונספט חדש שימצא את עצמו באותו מקום אחרי תקופה.

מסעדת נאמוס, הרצליה. ליה גלדמן,
נאמוס/ליה גלדמן

אני טס כל הזמן ולומד את הטרנדים העולמיים, הנישות שהולכות טוב, הטעמים שאפשר לנצח איתם ומביא את הדה בסט לכאן לארץ. יש כמה שפים יפנים שאני אוהב, וככה אני דג כאן מנה אחת טובה, שם עוד אחת, לפעמים בהשקעה של שנים. אני אוהב מנות ראשונות מהמטבח היפני, השולחן מלא במטעמים סטייל ארוחת שרינג, לכן גם התפריט שלנו גדול ועשיר במיוחד.

למשל, סלט נאמוס, על פניו מדובר בתערובת בסיסית קלאסית, אבל לא. הבאתי אותו משף מטוקיו, הוא שונה לגמרי בטעמים שלו, ואנשים באים במיוחד בשבילו. הוא לא דומה לשום דבר אחר ומורכב מערמוני מים תאילנדיים, נבטי חמנייה ורוטב מבוסס ווסאבי.

עוד מנה מיוחדת, דמפלינג לובסטר (צרוב על הפלאנצ'ה, מוגש עם רוטב סויה שומשום ורוטב ספייסי מיסו). בדרך כלל המסעדות קונות את הדמפלינג במפעל, התוצאה היא כמו לאכול דג משימורים. אצלנו מייצרים את הדמפלינג באופן עצמאי וזה נהיה להיט. אנחנו תופסים מנות שאנחנו באופן אישי אוהבים ומאמינים בהן, וזה משתלם ומאפשר לנו לרוץ למרחקים ארוכים.

מסעדת נאמוס, הרצליה. ליה גלדמן,
ערב במסעדה לא מסתכם באוכל טוב. נאמוס/ליה גלדמן

נאמוס היא לא מסעדת שף שבאים לחגוג יום הולדת או אירוע חגיגי נקודתי, נאמוס מהווה מקום של בילוי לאנשים שכבר לא רוצים להעביר ערב בבר או מועדון.

הבנו שערב במסעדה לא מסתכם באוכל טוב אלא צריך לייצר בילוי רחב יותר, ודאי שצריך אוכל טוב (ולא מורכב ומסובך שממלא בעיקר אחרי הפנטזיות של השפים..) אבל מה שיגרום להצלחה היא המעטפת הכוללת של מקום מדוקדק ומתוקתק לבוא אליו באופן קבוע וכזה שאפשר לסמוך עליו שיספק את התוצאה הרצויה.

יעקב גולדברג, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully