וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כפכפים או מכופתרת: בוילה מארה TLV יש מקום לכולם

בשיתוף ZAP REST

6.6.2021 / 8:48

בוילה מארה TLV כולם יכולים למצוא בצלחת את שאהבה נפשם. אין קוד לבוש, אין כללים, והקו הכללי שמנחה את המקום הוא אוכל טעים, אווירה נעימה, מחירים טובים ובקיצור - חוויה נהדרת מול הים

וילה מארה. עידן גור,
וילה מארה - גם טעים, גם אווירה מעולה/עידן גור

בוילה מארה אוהבים להגדיר את עצמם כבמסעדה שמשלבת בין חופש ליוקרה. צבעי הלבן והטורקיז שמאפיינים את המקום והתפריט הייחודי ששואב השראות מדרום איטליה מצד אחד, ומתרבות ה-Surf&Turf מנגד, מאפשרים לכל סועד למצוא מנה שהוא מתחבר אליה וליהנות מטעמים מיוחדים ומוקפדים.

וילה מארה. עידן גור,
היישר מתרבות ה-Surf&Turf, בשילוב עם ניחוח איטלקי/עידן גור

אוכל טוב - מחירים שווים - חיוכים גדולים

לפני שנגיע לגולת הכותרת, האוכל, הרשו לנו לספר לכם דווקא על המבצעים השווים שמציעים לכם בוילה מארה TLV: הראשון הוא ארוחה עסקית מפנקת ומשתלמת, הכוללת את כל התפריט הרחב של המקום. מה עושים? מגיעים בכל יום החל מהשעה 12:30, בוחרים מנה ראשונה מהתפריט, עליה תשלמו רק חצי מהמחיר, בוחרים מנה עיקרית (גם מסקשן הסלטים אם תרצו) ומקבלים בעבור מחירה גם את לחם הבית, שתייה קרה או חמה וקינוח זוגי.

בשעה 17:00 נגמרות העסקיות, אבל הכיף נמשך עם השעה השמחה, עד 20:00 בערב - 1+1 על היין והקוקטיילים במקום.

לתפריט המלא ופרטים נוספים על VILLA MARE TLV>>

לאתר הבית של וילה מארה תל אביב>>

וילה מארה. עידן גור,
עסקיות מפנקות במיוחד/עידן גור

הקוקטיילים בוילה מארה לא מתיימרים או מחפשים להמציא את הגלגל, אלא קלאסיים ומבוצעים בצורה מדויקת ואסתטית. כאן רוצים שתהנו מהאוכל, יחד עם שתייה שתכבד אותו, אך כזו שגם תעמוד בפני עצמה.

ואם דיברנו כל כך הרבה על האוכל, כדאי לדעת שגם ארוחות בוקר מוצעות כאן. בשעות 9:00-12:00 תוכלו ליהנות ממגוון מנות בסגנון פרובאנס בשילוב עם תל אביב. יש גם את ארוחת הבוקר הישראלית הטיפוסית והמפנקת, בליווי שמונה מטבלים, פוקצ'ה גדולה וביצים ובנוסף, גם בנדיקט קלאסי, שקשוקה ירוקה ואם תרצו, מנות מקטגוריית המנות הראשונות, כמו לביבת תפוחי אדמה גדולה, עליה מונח סלמון כבוש בכבישה ביתית וקוויאר אדום.

וילה מארה שרימפס על האש. עידן גור,
מתאים לכל שעות היום/עידן גור

תל אביב פינת סיציליה

בכל הנוגע למנות העיקריות, ההשראה האיטלקית מורגשת היטב, בין אם בסלט הבוראטה שמגיע עם מיקס של עגבניות שרי, בלסמי מצומצם ובזיליקום, במנת הטורטליני תוצרת הבית עם כבד עוף המפורסמת של המקום, מנה שמוקפצת עם בצל מקורמל, פטריות, ציר בקר ונגיעות קרם פרש, או בסוגי הריזוטו השונים שמוצעים.

מתחשק לכם בשר? יש מגוון רחב של בשרים איכותיים בתפריט, אבל מה שצד את העין היא קטגוריית "ים יבשה", שעושה הרבה כבוד לז'אנר ה-Surf&Turf, שמשמעו שילוב בין פירות ים לבשר. תוכלו לבחור בין מנת שרימפס ברוטב פפרונצ'יני, שמגיעה עם שיפוד של פילה בקר, מנת הפרגית והשרימפס ברוטב קארי אדום וחלב קוקוס, שכנראה לא תאכלו בשום מקום אחר ועוד המון. אם המבורגר שרימפס נשמע לכם מעניין, תתכוננו לקבל המבורגר בקר עם שלוש יחידות ג'מבו שרימפס ברוטב של קרם פרש וגבינה כחולה.

אגב, המנה הנמכרת ביותר במסעדה היא סטייק אנטריקוט, שמגיע לצד שלושה ג'מבו שרימפס, ברוטב קרם פרש וגבינה כחולה. נשמע מושחת? הו, כן.

וילה מארה. עידן גור,
אפשר לעניין אתכם באנטריקוט משובח?/עידן גור

מעלים את הווליום

זה לא הכל. אם הגעתם לארוחת ערב ותכננתם להמשיך לאיזה דרינק אחרי, כדאי שתישארו. החל מהשעה 21:00 הווליום עולה, ואווירה שוקקת של דיפ האוס משתלטת על המקום ומעודדת אתכם לשתות אלכוהול איכותי וליהנות מערב שווה.

אם צריך לסכם - לכל אחד מאיתנו יש את המקום שהוא נהנה לחזור אליו שוב ושוב, לכל מטרה ו-וילה מארה TLV הוא ה-מקום לכך. לפרטים נוספים חייגו ל-053-9416128.

וילה מארה שרימפסבורגר. עידן גור,
ההמבורגרים עושים את העבודה/עידן גור
מערכת וואלה אוכל, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • וילה מארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully