וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין צריכים הסברים? קבלו את הסיבה שתגרום לכם להיות בעד איטליה

בשיתוף שופרסל

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 16:55

אם אתם מתכוונים לארח את החבר'ה לצפייה ביתית, אבל לא בטוחים את מי לעודד, אנחנו כאן: אספנו שלוש סיבות שיגרמו לכם להתאהב בנבחרות הכי שוות בפסטיבל האירופי הגדול של הקיץ

אוהדים במשחק כדורגל. ShutterStock
כל מה שנשאר לכם זה לבחור את הנבחרת להתאהב בה, וליהנות מהמשחקים עם אוכל, שתייה והחבר'ה/ShutterStock

אומנם נאלצנו להמתין שנה נוספת מעבר למתוכנן, אבל יורו 2020 כאן וזה אומר רק דבר אחד - פסטיבל גדול בכל רחבי יבשת אירופה.

כמובן שאחד הדברים הכי כיפים בחודש הזה הוא לשבת בבית עם חברים, לארח את כולם וליהנות מהצפייה במשחקים. ואם אין לכם נבחרת מועדפת ואתם רוצים למצוא בעד מי להיות ביורו הזה - אנחנו כאן בשבילכם. אספנו את הנבחרת הכי מגניבות ביורו 2020 ומצאנו שלוש סיבות שיגרמו לכם לעודד כל אחת מהן. לכם נשאר רק לבחור.

מוכנים לחגיגת היורו? פסטיבל אירופה בשופרסל >>

פסטיבל אירופה בשופרסל. יח"צ,
אווירה של משהו מיוחד/יח"צ

איטליה:

* כשחושבים על נבחרת איטליה, חושבים קודם כל על השחקנים שניצבים אחד ליד השני לפני שריקת הפתיחה ושואגים את ההמנון. אין דרך טובה יותר להיכנס לאווירת המשחק ועל הדרך - גם תלמדו כמה מילים באיטלקית.

* איטליה תמיד מנצחת בקטגוריית המדים הכי יפים, וליורו 2020 היא תתייצב עם החולצות הכחולות מלאות הסטייל שלה. הם יפים, חסונים וטובים בכדורגל - מה עוד צריך?

* אמרתם איטליה, אמרתם פסטות. בפסטיבל אירופה בשופרסל, שמתקיים גם בסניפים וגם באונליין, תוכלו למצוא את הפסטות האיטלקיות הכי טעימות. הפסטות האיטלקיות של שופרסל מגיעות בשלל צורות ויתחברו באופן מושלם לרטבים לפסטה של שופרסל, בטעמי שום ואורגנו, בזיליקום או בולונז.

מחפשים מתכונים מעולים לפסטות איטלקיות? לחצו כאן>>

שופרסל - איטליה. יח"צ,
שופרסל - איטליה/יח"צ

הולנד:

* כבר היום הולנד היא הנבחרת הכי אהודה בישראל, זכר לימים הקסומים של יוהאן קרויף. אז אם אתם רוצים להצטרף לחגיגה בצורה הכי קלה, לכו עם הכתומים מארץ השפלה.

* ולמה כל כך אוהבים את נבחרת הולנד בארץ? בזכות הכדורגל התוסס והשמח. אחרי כמה שנים קשות, ההולנדים שוב על הסוס ומציגים לא מעט כישרונות מרתקים ובראשם פרנקי דה יונג מברצלונה.

* הולנד מזוהה בעיקר עם גבינות, אותן אפשר להגיש בפלטה טעימה במיוחד בזמן שאתם מארחים את כולם ביורו. בפסטיבל אירופה בשופרסל יחכו לכם במתחם ההולנדי גבינות של מותג שופרסל, כולל אמנטל, גאודה, עיזים הולנדית ואחרות.

חלומי כמו גול של הולנד בדקה ה-90 - פונדו גבינות. למתכון המלא>>

שופרסל - הולנד. יח"צ,
שופרסל - הולנד/יח"צ

ספרד:

* נדמה שאין ישראלי בלי דעה ברורה לגבי ברצלונה או ריאל מדריד. הכדורגל הספרדי שולט כבר לא מעט שנים והנבחרת הגיעה לפסגות בעשור הקודם ומקווה לשחזר אותן עם סגל צעיר ומרתק, שיגרום לכם להתאהב.

* ואם תתאהבו בספרד, זה גם ייתן לכם אחלה תירוץ לטייל בה - בברצלונה המעלפת, מדריד המיוחדת, פאלמה הכיפית, בילבאו הטעימה ועוד. ספרד, על חבלי הארץ השונים שלה, היא אחד מהמקומות המעניינים באירופה.

* גם הספרדים חזקים בגבינות שלהם ובפסטיבל אירופה בשופרסל תמצאו איבריקו צ'אנק, מנצ'גו וקשקבל נהדרות, אבל תרשו לנו להציע לכם גם לסיים את האירוח "בסטייל ספרדי" ולהגיש לקראת סוף המשחק קפה טוב ולצידו ביסקוויט עם שוקולד (חלב, מריר או לבן) טעים, אותו תמצאו במתחם ספרד של שופרסל בסניפים ובאונליין.

קיץ טעים ומתוק: קסטות ביסקוויטים ביתיות בציפוי שוקולד מריר. למתכון המלא>>

שופרסל - ספרד. יח"צ,
שופרסל - ספרד/יח"צ

צרפת:

* אם אתם מתכננים לחגוג כל הדרך לגמר היורו - צרפת כנראה צריכה להיות הנבחרת שלכם. הפייבוריטית מספר 1 לזכייה מציגה נבחרת אימתנית, שזכתה בצורה מרשימה במונדיאל לפני שלוש שנים ומתכוונת להסתער גם על התואר היבשתי.

* צרפת היא גם הסמל לתרבות עשירה, מלאה באמנות מפורסמת, אנשים ששינו את העולם ואתרים היסטוריים שמחייבים ביקור. איך אפשר שלא לאהוב אותה?

* הקולינריה בארץ הטריקולור ייחודית - החל מגבינות קממבר, דרך חרדל דיז'ון שמשדרג אינספור מנות ועד לריבות מתוקות ומעולות, אותן אפשר למרוח על לחם בריוש בטעמים שונים. השילובים במטבח הצרפתי מציעים המון אפשרויות.

איך נשמע לכם אוכל צרפתי טוב? לחצו כאן למתכונים>>

שופרסל - צרפת. יח"צ,
שופרסל - צרפת/יח"צ

בלגיה:

* דור הזהב של בלגיה עדיין חולם בגדול, עם כמה מהשחקנים הטובים בעולם, כמו אדן הזאר מריאל מדריד או קווין דה בראונה, כוכב מנצ'סטר סיטי. הבלגים אולי קטנים, אבל קשוחים, יצירתיים וכיף להיות בעדם ולראות אותם מפתיעים את אירופה.

* הקשר הישראלי לכדורגל הבלגי גם הולך המון שנים אחורה, עד לימים בהם אלי אוחנה הביא למכלן את גביע המחזיקות. לאורך העשורים האחרונים, עוד ועוד שחקנים בכחול-לבן ייצגו אותנו בבלגיה ולימדו אותנו להיקשר למדינה היפה הזו.

* עבור רבים, אירוח אמיתי של חבר'ה למשחק כדורגל חייב לכלול בירה ואין כמו הבלגים כשמדובר בבירות בטעמים מיוחדים - לף בראון, לה שוף, דובל, הוגרדן, מרדסו - לכל אחת יש טעם מיוחד משלה, שאי אפשר למצוא בשום מדינה אחרת. כולן מחכות לכם במתחם בלגיה בפסטיבל אירופה של שופרסל, בסניפים ובאונליין.

אם יש בירות, אפשר להכין לחם בירה מפנק. למתכון המלא>>

שוויץ:

* מחפשים סוס שחור להיות בעדו? קחו את שוויץ, שעלתה ליורו בצורה מרשימה וגם נהנית מבית מוקדם נוח יחסית, כזה שיכול די בקלות להביא אותה לשלבי ההכרעה. לא הנבחרת השגרתית לאהוד, אבל כן משהו שייתן לכם נושא לשיחה.

* מי לא מכיר את ההרים היפהפיים של שוויץ? הנוף הפסטורלי, השקט, החוויה שלא מוצאים בשום מקום באירופה. כיף להתחבר לנבחרת באדום-לבן רק כדי לדמיין שגם אנחנו, לרגע, שוויצרים.

* שוויץ שווה שוקולד. את המשוואה הזו כל ילד מכיר וזה הקינוח האולטימטיבי לאירוח ביתי. מריר, חלב, עם אגוזי לוז, קרמל ומלח ים, עם דובדבן - יש כל כך הרבה טעמים, שפשוט תרצו להמשיך לנסות אותם.

כמו שעון: למתכונים עם שוקולד שוויצרי לחצו כאן>>

פסטיבל אירופה בשופרסל מחכה לכם בסניפים ובאונליין, עם מחירים מיוחדים ושישה מתחמים שמוקדשים למדינות הכי שוות ביורו 2020. שתהיה צפייה מהנה ושהנבחרת שהחלטתם להיות בעדה תנצח!

מצאתם את הנבחרת שלכם? היכנסו לפסטיבל אירופה בשופרסל ותחגגו איתה את היורו הזה >>

שופרסל - שוויץ. יח"צ,
שופרסל - שוויץ/יח"צ
בשיתוף שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully