וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניס בכרם: יש לנו בר מסעדה בשוק

בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 8:37

תל אביב רוויה בכל מה שטרנדי, פופי, ולא שומר על יציבות. אם אתם בעניין של וייב רגוע ולא מתאמץ עם חווית אירוח נעימה וצבעונית, קבלו את מסעדת מוניס בכרם. בואו להרשים את הדייט התורן, בערב מוקפד בגובה העיניים ואוכל ישראלי שמשתלב נהדר עם קוקטייל של ערב

מסעדת מוניס בכרם, תל אביב. רני לביא,
לא נכנעים לטרנדים. מוניס בכרם/רני לביא

מוניס בכרם נפתחה לפני כשנתיים בשוק של כרם התימנים על ידי רונן מוניס, יזם ואיש שיווק וגם, אפשר להוסיף באותה נשימה, מגשים חלומות.

אם שיווק נשמעת כמו מילה גסה בעיקר כשמדברים על איכות, כאן במוניס היכולת היצירתית לחשוב על הלקוח ולתרגם את זה לחוויה מדויקת וממוקדת מטרה, גורמת למקום לעלות הילוך ולספק חווית אירוח זכורה בהחלט, בלב השוק בכרם.

מה לא תמצאו כאן?

בניגוד לסטיגמה של ברים ודוכני אוכל בשוק, כאן ממש לא עוצרים לנשנש על הדרך. אם בא לכם לנגב חומוס בקטנה או להשיק דרינק בדרך ליעד הבא, לא זה המקום. מוניס מציגה את עצמה כבר-מסעדה עם וויב עדכני ונכון, אבל כזה שלא נכנע לתרבות הטרנדים המתחלפים. יש כאן עבודת "שורשים" (שורשים גם במובן הגסטרונומי של המילה) שמכוונת לערב מוקפד בגובה העיניים שמשלב אוכל, אלכוהול ואווירה.

מסעדת מוניס בכרם, תל אביב. רני לביא,
בית בלב השוק. מוניס בכרם/רני לביא

אפרופו טרנדים, אולי זה בדיוק ההבדל בין סטוץ חולף למערכת יחסים ממושכת (לא להילחץ! זו לא חתונה). אפשר תמיד למקבל טרנדים אבל כשזה בא מהלב אז נשארים וגם חוזרים שוב ושוב.

השאיפה במוניס היא לייצר תחושת ביתיות שמשתלבת נהדר עם האווירה הצבעונית של השוק. הנה למשל, בתקופת הקורונה, תרבות הארגזים שפרחה בכל פינה בעיר ובייחוד בברים ובמקומות הפתוחים, לא נכנסה לכאן. אם אי אפשר לספק את הדיל, נחכה בסבלנות. וזה חזר ובגדול.

בואו בכיף. דברו איתנו נשמור לכם מקום: 050-6656567

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסעדת מוניס בכרם, תל אביב. רני לביא,
אל תשכחו לסגור שולחן. מוניס בכרם/רני לביא

טרנד החל"ת לקראת סיום, מה שבעיקר אומר שהבליינות בדרך למיתון קל, בעיקר באמצע שבוע של עבודה, יזע ודמעות. אבל אנחנו עדיין תל אביב ובילוי של ערב הוא לגמרי חלק מהלו"ז של יום שגרתי.

השוק של הכרם מאפשר לבלות בניחותא בערב, בלי לחזור הביתה באמצע הלילה ועם אווירה שמאפשרת להירגע מהיום, להיטען מחדש ולנהל שיחה על אמת בלי מוזיקה מחרישת אוזניים.

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת כיפית וסולידית באמצע שבוע? אל תשכחו לסגור שולחן. אם מיציתם את הלוקיישנים השחוקים לדייטים ליליים, תנסו הפעם את הכיוון הפחות מתאמץ אבל בהחלט מרשים. איך אומרים המיסטיקנים הסינים? כשהשולחן מלא והאנשים יפים, הלבבות נפתחים, או משהו כזה.

מסעדת מוניס בכרם, תל אביב. רני לביא,
סולידיות באווירת שוק. מוניס בכרם/רני לביא

תפריט האוכל משדר סולידיות באווירת שוק. כן, יש כזה מושג והוא נולד ומתפתח כאן במוניס. צבעוניות לצד מוקפדות ויצירתיות בגובה העיניים שיורדת לפרטים הקטנים ומתבלת אותם בכל מה שפרש וטרי ישר משוק הכרמל הצמוד.

הניואנסים הישראלים בולטים גם הם עם ירקות מקומיים, פלאפל עם טחינה וציזיקי, ואיך לא - מנת עראייס קראנצ'ית בטירוף ממולאת בבשר בקר, טחינה וסלט עגבניות פיקנטי בצד. ועוד נגיע לבירות המקומיות.

עוד כמה לרענן את החשקים - מוניסביח עם סמבוסק חומוס, חציל וביצה עם טחינה (גם בגירסה טבעונית ונטולת ביצה); חגיגת ירקות צלויים בטאבון בליווי רוטב פלפלים קלויים ובלסמי; פיש אנד צ'יפס שעף פה בקצב, ועוד היד נטויה.

תפריט המתוקים רק מתרחב כל הזמן עם ייצוג מושחת של כנאפה תפוחים, מקלוני צ'ורוס וריבת חלב ו-פרפה חלבה עם פיסטוק וסילאן.

עוד על מוניס בכרם>>

מסעדת מוניס בכרם, תל אביב. רני לביא,
כולל קוקטיילים מדויקים וחצופים. מוניס בכרם/רני לביא

לצד תפריט יינות ובירות יש לא מעט קוקטיילים מדויקים וחצופים, בגבול הטעם הטוב, כמו למשל טרופיקנה עם ג'ין, מחית פירות טרופיים, תפוז, לימון, נענע וקינמון, או ערק בתחפושת, איזון מדויק של מתיקות וחמצמצות עם ערק, ג'ין, לימון, שקדים, מי ורדים, ג'ינג'ר טרי, כוכב אניס ונענע.

מתכננים על מסיבת גג בקרוב? שיתוף פעולה ישראלי ומרים של המסעדה מאפשר לכם להצטייד במבחר בירות ישראליות של מלכה, נגב והרצל במחיר הגון במיוחד של 4 בקבוקים ב-55 ו-8 בקבוקים ב-100.

מוניס בכרם פתוחה בין השעות 18:00-1:00, שישי ומוצאי שבת במהדורה תוססת במיוחד וגם יש דיבור חם לפתיחה קרובה בשעות הצהריים. תישארו באזור.

מערכת וואלה אוכל, בשיתוף ZAP REST

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully