וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאקוטו MAKOTO האסיאתית החדשה (וכמובן אלגנטית) של השף אביב משה

בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 5:29

קולינריה בסימן אפטר קורונה: אחרי שנה של שקט, השף אביב משה חוזר עם מאקוטו, מסעדת פיין דיינינג בסטייל אסייאתי וקיצי, שמסמנת יותר מכל את החזרה לשגרה. בואו לסושי וסאקה על הבר

מסעדת מאקוטו של אביב משה, תל אביב. אסף קרלה,
מסעדת מאקוטו/אסף קרלה

היה היתה קורונה? אפשר כבר בזהירות להתחיל לרכל על הקורונה בלשון עבר ולסכם את השנה האחרונה בשביל להתקדם ולהמשיך הלאה.

אם מדברים במושגים של אז והיום, הרי שאפשר למתג את שנת הקורונה כתקופה של הלם ושיתוק, אל מול האפטר הקיצי שמאופיין בעיקר בוויב של פריחה וחידושים. כמו דובי קוטב רעננים שקמו משנת חורף ארוכה, מלאי אנרגיה להרפתקה הבאה וזה מדהים, מעורר השראה וכולנו יוצאים מורווחים.

אחד הענפים שספגו מכה קשה במיוחד הן כמובן המסעדות, וזה עדיין מותיר רושם גם בהווה. לא כל המסעדות שרדו את שנת החל"ת והשינויים הטקטוניים בענף עוד רחוקים מסיום, עם לא מעט צמצומים משמעותיים ומקומות שנסגרו לצמיתות לצער כולנו.

אביב משה. אסף קרלה,
אביב משה/אסף קרלה

אבל כל סוף הוא גם התחלה, והגלגל החוזר מביא לנו חידושים מרעננים. השף אביב משה סיים את דרכו במסעדת מסה בינואר האחרון וכעת משיק את מאקוטו, מסעדה אסייאתית בתל אביב, ברחוב הארבעה ליד מתחם שרונה.

משה מסביר כי מאקוטו נולדה לאחר "השקט והמחשבה העמוקה" של השנה האחרונה, וצפויה להתאים לעידן הפוסט-קורונה. כלומר, לאפשר לסועדים לחזור לבלות וליהנות ולאכול בלי לוותר על אף חלק של החוויה.

מאקוטו נפתחה בחודש מאי האחרון ומשלבת מטבח פיוז'ן עם כלל המנעד המתובל של אסיה בנגיעות וטעימות מיפן ועד תאילנד. לאורך כל דרכו הקולינרית, השף אביב משה רקח שילובים אסייאתיים בתפריטים השונים וכאן במאקוטו הפוקוס כולו עולה שלב ומתמקד בז'אנר החריף מתוק.

אחרי שנת קורונה אין יותר סמלי מחוויית פיין דיינינג לחזרה לשגרה על מלא - מאקוטו מציעה חוויה משולבת של אוכל ובילוי ערב. במרכז המסעדה בר רחב ידיים עם 40 מקומות ועמדת סושי גדולה, כאשר הרעיון הוא לייצר חווית דיינינג בר שלא נעצרת באלכוהול.

מאקוטו - MAKOTO, הארבעה 21, תל אביב. להזמנת מקומות חייגו: 053-4261397

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מסעדת מאקוטו של אביב משה, תל אביב. אסף קרלה,
מסעדת מאקוטו/אסף קרלה

בין מנות הסושי במקום אפשר למצוא רול סלמון פנקו עם אבוקדו, קנפיו, מעטפת סלמון צרוב, טריאקי ובוטנים; רול טבעוני עם דף סויה, אורוגולה, בטטה, נענע, גזר, סלק, קריספי שאלוט, אבוקדו ומלפפון; רול ספייסי בס עם כוסברה, צ'ילי אדום, מלפפון, בטטה סגולה, אספרגוס, מעטפת דג בס ואיולי כמהין; רול מיקס שרימפס טונה עם שרימפס בטמפורה ומעטפת טונה ואבוקדו.

ועוד כמה לפתוח את החושים ולפצות על העובדה שהרבה זמן לא היינו בתאילנד - מנה ראשונה ופוטוגנית במיוחד, טטאקי דנבר, נתחי בקר צרובים קלות, ויניגרט סאטה, פטריות שיטאקי, רוטב בוניטו ופרחי דבש. וגם עיקרית מפונפנת אחת, פיש בורמזי, לברק שלם מטוגן עם ג'ינג'ר טרי, מירין, למון גראס, רוטב דגים, סויה וסילאן.

המסעדה פתוחה כל השבוע בשעות הערב החל מהשעה 18:00 ועד אחרון הלקוחות. ובנוסף, גם בשבת בצהריים תוכלו ליהנות מהקלאסיקות של אביב בוויב קיצי במיוחד.

מסעדת מאקוטו של אביב משה, תל אביב. אסף קרלה,
מסעדת מאקוטו/אסף קרלה

בין המנות שיגיש משה במקום ניתן למצוא אספרגוס במיסו לבן עם אורז פריך, שמן כמהין ושומשום; קרפצ'יו טונה עם סויה, שמן שומשום, קרם אמרנה וטוויל מיסו; טטאקי בקר עם פטריות שיטאקה, רוטב בוניטו וקריספי שום.

גם כאן יש תזכורת למנות המוכרות של השף כמו אחת הקלאסיקות של מסעדת מסה, הלוא הוא כבד האווז, והפעם בגרסה האסייאתית - מנת כבד אווז מתקתקה עם אננס מקורמל בג'וספר, בריוש צלוי, פטריות שיטאקי, שמן קארי צהוב וסירופ כוסברה. בתיאבון

לכל המסעדות בתל אביב>>

מערכת וואלה אוכל, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • אביב משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully