וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפי צ'ולו מציגים: מתכון לפיצה ואהבה

בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 15:27

הבעלים של בר "המשבצת" בכיכר רבין מצאו עצמם עם דלתות סגורות ובהפסדים איומים עוד בגל הראשון של מגיפת הקורונה. הם הבינו שזה בדיוק הזמן לשינוי, חישבו מסלול מחדש ובצעד די אמיץ החליטו שהם פותחים פיצה בר. השאר, היסטוריה. סיפור על אהבה לאנשים ואוכל טוב

פיצה פאפי צ'ולו, תל אביב. ליאל סנד,
פאפי צ'ולו/ליאל סנד

גיל בר ועמית תשובה, מבעלי המשבצת, הבינו די מהר שפיצה בר הוא הדבר הנכון לעשות בהתחשב במצב, במיקום האסטרטגי ובשפת המשלוחים ששלטה במגיפה הזאת בצורה אבסולוטית והפכה אולי לסמל הכי בולט שלה.

"החלטתי שאני מחבר בין כמה חברים שלי שהתאימו לקונספט כמו כפפה ליד ויחד החלטנו שנשתמש בחלל הזה לטובת פיצה בר. ידענו שיש לנו לוקיישן נכון, שכונה מתאימה, ואין משלוח פופולרי יותר מפיצות". אל גיל בר ותשובה חברו עוד 3 שותפים, יפתח קורן, גלעד אייזנפלד ובן רביוב והגלגלים החלו לנוע.

פיצה פאפי צ'ולו, תל אביב. ליאל סנד,
פאפי צ'ולו/ליאל סנד

במקביל, גייס קורן השף חבר ילדות נוסף - חגי בלאיש והשניים החלו לעמול על תפריט שיהלום את הקונספט החדש בצורה מושלמת. וכך, כשהתחילו עם עסק פצוע ומינוס משאבים, יצאו לדרך חמישה שותפים רעבים שלא מפחדים מדרך ארוכה ועבודה קשה. הם בילו יום וליל במקום, בנו אותו, שיפצו אותו ואיבזרו אותו והכל במינימום של הוצאות, עם חומרים ממוחזרים ועבודה מאומצת.

"יום אחד נסענו לאיזה מפעל בנתניה עם פטישים ופירקנו רפסודות מעץ כדי להכין דקורציה לקיר במקום", נזכר גיל בר. גם מבחינת פרסום, מיתוג ושיווק הם לא ויתרו, ועשו הכול בעצמם ללא שום ידע מקדים. "דחפנו את עצמנו לקצה בכל יום ויום כדי להשתפר ולהיות טובים ולא הורדנו רגל מהגז לרגע. שאפנו ונמשיך לשאוף להיות הטובים ביותר".

פיצה פאפי צ'ולו, תל אביב. ליאל סנד,
פאפי צ'ולו/ליאל סנד

אז מה עושים? ובכן, יושבים ובונים תכנית עסקית. וכך היה. באחד הימים שברו החבר'ה את הראש וחשבו איך לקרוא למקום. גיל בר ביקש לשמוע קצת מוזיקה איטלקית כדי לקבל השראה וזה בדיוק מה שקרה. "פתאום נפל לי האסימון, נקרא לפיצה בר פאפי צ'ולו, שזה 'אבא מגניב' באיטלקית", הוא מספר.

ההשראה הגיעה מציור קיר שהיה במקום עוד מימי המשבצת וכיום משמש כלוגו של המקום. ההשקעה והעבודה הקשה משתלמת. אנשים התחברו למוצר ולקונספט מהר מאוד, ההזמנות החלו להגיע בעשרות ובמאות, והעסק החל לשגשג. "נכנסנו לשוק רווי בתחרות, עסקים עם מוניטין של שנים, והיום אנחנו מסתכלים לכולם בלבן של העיניים ומכוונים הכי למעלה שאפשר", מספר גיל בר עם ניצוץ בעיניים. "יש לנו עקרונות מנחים שעל פיהם אנחנו עובדים ואני דבקים בהם כל יום".

פאפי צ'ולו פיצה - Papi Chulo Pizza, שד' דוד המלך 1, ת"א. לפרטים והזמנות: 053-4254711

פיצה פאפי צ'ולו, תל אביב. ליאל סנד,
פאפי צ'ולו/ליאל סנד

אז מה כל כך מיוחד בפאפי צ'ולו, מלבד האמביציה המטורפת של הבעלים? ובכן, חומר גלם מקומי והרבה נשמה. "אנחנו החלטנו שאנחנו שואפים להשתמש בחומר גלם מקומי, ככל שנוכל. רצינו לתמוך בעסקים שחוו קשיים עקב המצב וגם לחגוג את התוצרת המקומית שלנו. נכון, אנחנו לא איטליה, אבל אנחנו ישראל וזה נפלא".

וכך, בפאפי משתמשים בקמח שטיבל, ולשים אותו לבצק שעובר 48 שעות של התפחה. גם רוטב העגבניות מיוצר מעגבניות טריות, המוצרלה של מחלבת עברי והשילוב - פשוט מנצח. "הרטבים שלנו כולם מוכנים במקום, אנחנו משתמשים בחומרים הכי טריים והכי מובחרים שיש".

ואחרי כל זה, מה אוכלים שם? ובכן, תתכוננו לזה כי יהיה לכם קשה לבחור. בתפריט תוכלו למצוא פיצה אדמה עם רוטב גבינות, פטריות העונה וכמהין, פיצה ירוקה עם רוטב פסטו, מוצרלה, דפי זוקיני, שום קונפי קריספי סלק וקשקבל, פיצת בטטה סלמון עם רוטב שמנת בטטה, קונפי סלמון, פרמזן ועירית קצוצה, פיצה דה נקניק עם רוטב פסטו עגבניות, מוצרלה, בייקון, פפרוני ופרמזן, פיצת קרנה קון קסו עם בשר אונטריב מפורק בבישול ארוך, ספוג ברוטב עגבניות, גבינה עיראקית ופרמזן, והרשימה עוד ארוכה.

פיצה פאפי צ'ולו, תל אביב. ליאל סנד,
פאפי צ'ולו/ליאל סנד

במסגרת המיוחדים של פאפי, תוכלו למצוא פוקאצ'ת שום, נשיקה קטלונית - בצק פאפי בהתפחה ארוכה, רוטב עגבניות, שמן זית איכותי, אורגנו טרי וגבישי מלח, ארנצ'יני - שלושה כדורי ריזוטו סלק, גבינה כחולה וקשקבל מטוגנים ועטופים בפנקו על מצע פסטו, לאבאנה ארטישוק - לאבאנה צאן, ארטישוק כבוש, בצל סומק, קריספי זעתר ושמן זית איכותי, ועוד.

אגב, אם תרצו להגיע לשבת אצל פאפי, תוכלו לשתות קוקטיילים ואלכוהול משובח יחד עם הפיצה שלכם וממש "לעשות ערב". גיל בר והשותפים שלו לא הבינו למה פיצה ואלכוהול לא יכולים להחזיק בתור אחלה בילוי וזה בדיוק מה שהם עשו. "המקום הזה מלא באנרגיות טובות ואנחנו יודעים שזו גם אחת הסיבות שאנשים אוהבים אותו, חוזרים אליו ומזמינים אותו הביתה במשלוח, הצלחנו לעשות כאן לימונדה מדהימה מהלימון, ואנחנו עם הפנים קדימה ומצפים להמשך".

פיצה פאפי צ'ולו, תל אביב. ליאל סנד,
פאפי צ'ולו/ליאל סנד

אז נכון, החבר'ה האלה שמו, כמו כל הקלישאות הכי גדולות, את הלב שלהם על הצלחת, או יותר נכון על מגש הפיצה, אבל דווקא את אותו הלב הם משאירים מחוץ לכל מה שקשור לניהול העסק.

"סיגלנו לעצמנו שיטת ניהול יוצאת דופן בעולם שלנו, שהרבה בזכותה אנחנו מצליחים להשתפר ולהגדיל את ההכנסות החודשיות שלנו", גיל בר מסביר, "הבנו שאת העסק שלנו, על אף שיש בו הרבה לב, צריך לנהל כמו הייטק. התחלנו לאגור ולהשתמש בכל הדאטה שאנו מייצרים ולנתח אותה בכל יום וכך, המספרים והנתונים מספרים את הסיפור של העסק שלנו". בכל זאת עוזרת ניב לוי, שהאמינה בחבורה השמחה מההתחלה ומכניסה סדר וארגון שהם קריטיים לניהול נכון של עסק.

אז מה הלאה? החמישייה הזאת עובדת במרץ ומסתכלת קדימה, סניף חדש בצפון העיר מתוכנן להיפתח בקרוב ואם תשאלו אותם, הם רק רוצים לראות את הלקוחות שלהם שבעים, שמחים ובעיקר חוזרים שוב ושוב.

מערכת וואלה אוכל, בשיתוף ZAP REST

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully