וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הטיילת: סושי וקוקטיילים שאסור לכם לפספס

בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 15:12

בת ים תתחדשי - מסעדת קורה בטיילת מציגה חווית בילוי גדושת רולים וקוקטיילים על החוף, אוכל אסייאתי מתוקתק ואנרגיות מרימות של החיים הטובים

קורה סושי בר. אסף קרלה,
בת ים, תתחדשי/אסף קרלה

קו ראשון לים, עצי דקל ברקע וחולות זהובים במרחק פסיעה - לא, זו לא פרסומת נדל"ן או המלצה לחופשה ביון, זה הנוף של קורה סושי בר בבת ים, יום יום, שקיעה שקיעה. לכל חובבי החיים הטובים בכלל והאוכל האסייאתי בפרט, יש לכם בית - מסעדת קורה ('בית אורז' ביפנית) ממוקמת על הטיילת ומציגה קונספט בסטייל שלא היה עדיין בבת ים עם אווירה מוקפדת לצד וויב משפחתי, אנרגיות גבוהות בכל שעות היום לצד מסיבות ערב ואוכל אסיאתי משובח .

היזמים והשותפים שמאחורי 'קורה' לא מסתפקים בפחות ממקסימום והמודל של 'רק מאה אחוז' ניכר בכל בורג במסעדה. החלל הפנימי של המסעדה מעוצב באווירה רומנטית ברמה הגבוהה ביותר עם מתחם VIP יוקרתי, ומרחב אינטימי לאירועים ומסיבות יום הולדת עד 35 איש. בחוץ תוכלו לחגוג באירוע עד 100 איש עם עמדות צילום בלוקיישן הכי מנצח בעיר, חביות מעוצבות לצד מוזיקה טובה והכי חשוב, אנרגיה גבוהה ומרימה שמתפתחת משעה לשעה עד שעות הערב המאוחרות ועד בכלל.

KURA SUSHIBAR - קורה סושי בר, דרך בן גוריון 136, בת ים

לפרטים והזמנת מקומות: 053-6275816

קורה סושי בר. אסף קרלה,
הווייב המושלם לסושי/אסף קרלה

דגל שחור? ממשיכים להתפתח בכל מצב

מסעדת קורה נפתחה בקיץ שעבר באמצע אוגוסט, אחרי הסגר הראשון ובתקווה שהוא יהיה גם האחרון. היום אנחנו כבר יודעים שלא.. חודש אחרי הפתיחה נכנסנו כולנו לסגר השני ומסעדת קורה השתלבה מהר בתעשיית המשלוחים הפורחים. באפריל האחרון יחד עם כל המסעדות חזרה המסעדה לפעילות מלאה ומאז היא מתפתחת עם האנרגיה ותו התקן הפנימי שלה שמהווה תעודת ביטוח לעוד שנים ארוכות וטעימות.

אז שאפנו אוויר של ים, התבשמנו מהאווירה ומהחיוכים, עכשיו שהתיאבון נפתח הבה ניגש לעניין. והתפריט כאן עושה את כל ההשתדלות כדי לא לאכזב עם מגוון וייצוג של כל אבות המזון האסייאתיים. לא תמצאו כאן מנות של בערך, כל מנה והשואו שלה, כל צלחת והצבעים שלה. המכנה המשותף כאן הוא הסטייל והמוקפדות בכל מנה שמשתלבים בוויב המתוקתק של כל המקום.

קורה סושי בר. אסף קרלה,
אז מה אוכלים?/אסף קרלה

מה אוכלים בקורה?

פותחים כמובן במנות פתיחה - טרטר טונה מככבת כאן בגדול ובאה עם 4 טוסטונים מעוטרים בטונה אדומה טרייה, סלט עגבניות, יוזו ואיולי כוסברה. עוד בגזרת הטונה קבלו מנה פותחת תיאבון ועזת צבעים הלוא היא הטאטקי שבאה בגרסה צרובה עם טונה אדומה, ביצה רכה, נודלס אורז, פירות העונה ואיולי כוסברה. המרעננים הרשמיים כבר אמרנו?

הלאה לגזרת הסושי - משקיעים כאן ברולים. יש קלאסיים, יש מיוחדים (אחד ומיוחד שתופס מבטים - רול אדום צמחוני עם טאמגו, קמפיו, אבוקדו, מלפפון, מעטפת סלק ומיונז יפני. לא תצליחו לחמוק ממנו) ויש את קולקציית הרולים האפויים שמתחברים חזק חזק לאקטואליה ונותנים את הטאץ' הקריספי שלהם.

בשעה טובה: סושי לנשים בהריון>>

המציאות הרי אחראית על הרעיונות הכי יצירתיים בעולם אז קבלו את רול COVID-19 עם סלמון עם טמאגו וקמפיו עטוף באבוקדו ובעיטור שבבי טמפורה. מישהו דיבר כאן על מגפות? כי ברגע זה "קוביד" נשמע לנו כמו משהו חינני ועטוף במיוחד. עוד רול מיוחד עם פוטנציאל תעופה מרשים הוא רול 4:20 שמורכב מאינסייד אאוט, סלמון אפוי, אבוקדו, בטטה, בצל ירוק מטוגן בטמפורה ושבבי פנקו. נא לבוא במצב צבירה מותאם.

קורה סושי בר. אסף קרלה,
המציאות עולה על כל דמיון/אסף קרלה

מרימים לחיים בצבעים

נחתתם בטיילת לשעת שקיעה? זו העת וזו השעה להשתכשך בדרינק מרים ופותח תיאבון. מהדורת הקיץ של מסעדת קורה מתהדרת בקוקטיילים צבעוניים, מרעננים והכי חשוב מעלים את אחוז האלכוהול הכל כך נדרש. אפרול שפריץ הכתמתם, סיינן הירקרק והמתקתק (ג'ין יפני, מידורי, מיץ לימון, מי סוכר), קוסמופוליטן הסגלגל וגם, אם ים, שמש וחול מעוררים בכם את החשק לתה (לא שופטים!) אז קבלו את הגרסה הבריטית של היפנים - יוזו תה עם ג'ין, יוזו סאקה, תה יסמין, מיץ ליים ומי סוכר. לחיים ולרולים.

קוקטיילים בשקיעה

קבעתם דייט לשקיעה? בכל שלישי 1+1 על הקוקטיילים בין השעות 16:00 - 20:00. תשריינו ביומן ובואו להשיק. שומרים חזק על האווירה גם בשאר הימים עם 1+1 על כל הבירות מהחבית בימים ראשון עד רביעי בין השעות 12:00 - 17:00. זו ההזדמנות שלכם לתפוס צבע מבחוץ ולהתעורר מבפנים.

עדיין מנמנמים? יש גם מסיבות טכנו בימי שלישי וחמישי ובעוד מועדים משתנים. אם עוד לא התעדכנתם, זה הזמן לעקוב ולדעת בדיוק מה ומתי. 'איפה' אתם כבר יודעים.

לפרטים והזמנת מקומות: 053-6275816

קורה סושי בר. אסף קרלה,
לחיים, ובתיאבון/אסף קרלה
מערכת וואלה אוכל, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • סושי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully