וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה דברים שיתנו לתקופת החגים הקרובה הרגשה מיוחדת

וואלה! אוכל בשיתוף קוואקר

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 14:01

ראש השנה בפתח, אבל איך נהפוך אותו ליוצא דופן הפעם? הנה כמה דברים שכיף שיהיו חלק מהחג שלנו, ודרך מפתיעה וטעימה שמשלבת בין כולם

מארז עוגת דבש קוואקר. איתי אבירן,
מה דעתכם על מארז מהאגדות?/איתי אבירן

תקופת החגים היא תמיד מיוחדת. החופש הגדול נשאר מאחור, הקיץ עוד רגע נגמר ויש הרגשה של משהו שונה באוויר, של שנה חדשה שכולנו מקווים שתהיה "שנה מהאגדות", כפי שנהוג לומר.

אבל איך באמת נוכל להפוך את תקופת החגים הזו ליוצאת דופן, כזו שתמלא לנו את הלב בהרגשה טובה ותיתן לנו אנרגיות לכל השנה שבפתח? הנה שלושה דברים שהופכים את הכל להרבה יותר נעים ומהנה, ודרך אחת מפתיעה ומלאה בדבש, שמשלבת בין כולם.

רוצים מארז מהאגדות לחגים? לחצו כאן>>

מארז עוגת דבש קוואקר. איתי אבירן,
להפוך את החג להרבה יותר מיוחד/איתי אבירן

לתת מתנות:

כל משפחה שמתאספת בערב החג יודעת שהארוחה היא חלק בלתי נפרד, אבל גם שבסופו של דבר, כולם משתוקקים להגיע לשלב המתנות ולפנק את האהובים עליהם ביותר במתנות שקנו להם לכבוד החג.

וכן, אפשר ללכת על משהו שגרתי יותר, אבל ראש השנה הקרוב הוא גם הזדמנות לחשוב מחוץ לקופסה ולהשקיע במתנה יצירתית כמו מארז "עוגת דבש מהאגדות", שמגיע עד הבית.

לקראת החגים, קוואקר, יד מרדכי ושף בוקס, בשיתוף קבוצת "שכולו טוב", איחדו כוחות והרכיבו מארז מיוחד להכנת עוגת דבש עסיסית ונימוחה, בקלות ומהירות. תחשבו על עצמכם נותנים מתנה מהודרת ויפה כזו לאחד או אחת מבני המשפחה שלכם, עם מארז שכולל שבע צנצנות המכילות את כל חומרי הגלם הדרושים להכנת העוגה, פלוס בקבוק דבש - זו יצירתיות שכיף להעביר הלאה.

מארז עוגת דבש קוואקר. איתי אבירן,
עוגת דבש שכיף לתת, לקבל ולהכין/איתי אבירן

לקבל מתנות:

ויש כמובן את הצד השני, המקבל. כמו שכיף לתת מתנה למישהו, נהדר גם לדעת שאחרים חשבו עלינו ומארז "עוגת דבש מהאגדות" עונה בדיוק על זה.

כדי להכין את העוגה הביתית, כל מה שתצטרכו לעשות זה לפתוח את שבע הצנצנות ואת בקבוק הדבש, לעקוב אחרי ההוראות הפשוטות ולהוסיף את "החומרים הרטובים" - מים, ביצים, שמן וחמאה, וזהו - יש לכם עוגת דבש מפנקת ועשירה.

נשמע כמו משהו שאפשר לעשות עם הילדים בכיף, נכון? נכון. המארז החדש הוא מתנה מצוינת לקבל, כי הוא יספק לכם את ההזדמנות להיכנס למטבח ולתת לכל המשפחה לקחת חלק בהכנה, כך שהחוויה שלכם תתחיל עוד לפני שבכלל נתתם ביס מהעוגה.

מארז עוגת דבש קוואקר. איתי אבירן,
משהו גם בשביל החברה/איתי אבירן

לעשות משהו טוב:

תקופת החגים בדרך כלל גם מוציאה מאיתנו יותר רגש ומודעות חברתית מהרגיל ואנחנו עוצרים לרגע וחושבים על אחרים.

לכן, כדאי שתכירו טוב יותר את שף בוקס, שהוקמה לפני כשבע שנים על ידי היזם והמנכ"ל ספי ויינברג ופועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם קבוצת שכולו טוב, המסייעת לקידום ושילוב תעסוקתי וחברתי בקהילה של אנשים עם מוגבלויות, מלווה כיום יותר מ-6,000 אנשים עם חסמים תעסוקתיים וחברתיים ובכל שנה מסייעת ללמעלה מ-1,000 מהם להשתלב במעגל העבודה. קבוצת שכולו טוב מפעילה מעל ל-120 מסגרות שיקום ותעסוקה בתוך הקהילה וכך מאפשרת לאנשים עם מוגבלויות לקבל הכשרה וכלים, כדי להקנות מיומנויות וכישורים שיסייעו להם בהשתלבות בשוק העבודה הטבעי.

בין היתר, הם מכינים את מארזי "עוגת דבש מהאגדות" וכשאתם רוכשים מארז, אתם לא רק מפנקים אחרים במתנה מיוחדת ומלאה במחשבה, אלא גם לוקחים חלק ביוזמה חברתית חשובה וייחודית.

תוסיפו לכל זה את קוואקר, מותג שיבולת השועל הנמכר בעולם ואת יד מרדכי, מותג הדבש המוביל בישראל ותקבלו מארז שהוא כולו חוויה אחת שלמה וטעימה - בדיוק מה שחיפשתם לחגים.

להזמנת מארז "עוגת דבש מהאגדות" לחצו כאן>>

מארז עוגות דבש קוואקר. איתי אבירן,
טעים, מזין וישדרג לכם את שולחן החג/איתי אבירן
וואלה! אוכל בשיתוף קוואקר
  • עוד באותו נושא:
  • עוגת דבש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully