וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה בישראל יוצאים לדייט הכי משתלם ושווה?

יעקב גולדברג, וואלה! אוכל בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 15:14

בואו לבלות שעות איכות משפחתיות עם סרט וארוחה איטלקית מופלאה, שתמיד תבוא בטוב אחרי שעתיים מול המסך הגדול. פיאנו פיאנו גרסת קיץ 2021

פיאנו פיאנו ראשל"צ. יח"צ,
אחרי הסרט - ארוחה טובה/יח"צ

לצד עשרות אלפי ישראלים שנוהרים לחו"ל, יש לא מעט שמעדיפים השנה לחגוג את החופש הגדול במתכונת מקומית ובטוחה יחסית מבלי להיגרר עם מזוודות ובעיקר ללא בדיקות קורונה וחשש להפצה של וריאנטים שלא מפסיקים להתחדש ולשבש לכולנו את שגרת החיים.

אם בשנה החולפת, הסגרים הכניסו את כולנו לבתים והצריכו אותנו ההורים לייצר תעסוקות חדשות מידי יום לכל המשפחה בלי לצאת מהבית, הרי שהשנה החופש הרבה יותר מרווח ומאפשר שלל אטרקציות ובילויים שרק קיבלו תאוצה בשנה החולפת ויבטיחו לכם חופש משפחתי מגוון ועשיר שמתאים לכולם - תחת הגבלות התו הסגול והתו הירוק.

פיאנו פיאנו ראשל"צ. יח"צ,
המקום לבלות בו כמה שעות איכותיות/יח"צ

סרט איטלקי ושמו "פיאנו פיאנו"

אחרי הסרט בא התיאבון - באנו רעבים ויצאנו עוד יותר רעבים. מתחמי הקולנוע מלאים באופציות קולינריות מפנקות לכל המשפחה להמשך הבילוי המשותף. קבלו את מסעדת פיאנו פיאנו במתחם סינמה סיטי בראשון לציון, שהשכילה להבין את מקומה ומיקומה ומתאימה את עצמה לוויב המשפחתי עם עסקיות לכל המשפחה, מנות מותאמות לילדים ומקום שכיף להירגע בו אחרי החוויה הקולנועית.

פיאנו פיאנו (לאט לאט, באיטלקית) היא מסעדה איטלקית לא כשרה שמציעה תפריט בשרי וחלבי עם מטבח פתוח וטאבון במרכז המסעדה שמדגיש את הוויב הטרי של האוכל, לצד מרפסת פתוחה ואגם דגים מרהיב. הכי קרוב לאיטליה שנגיע השנה. זה בטוח.

מה אוכלים כאן? מגוון פיצות קריספיות ושלל תוספות (אנחנו שמנו עין על פיצה קצ'יטורה עם פפרוני, בייקון וזיתי קלמטה), פסטות, פירות ים וגם בר אלכוהול מרשים לעת ערב של חופש להורים המותשים או טיימינג מעולה להשיק כוסות בדייט מוצלח מהסרטים.

להזמנת מקומות בפיאנו פיאנו, סינמה סיטי ראשל"צ: 053-7106810

פיאנו פיאנו ראשל"צ. יח"צ,
סרט איטלקי/יח"צ

העסקיות של פיאנו פיאנו

העסקיות כאן מגיעות בכמה מסלולים ובהתאמה למידת הרעב שלכם. בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00 תוכלו לבחור בין מנות כמו פנה ארצ'ו, ברוטב טומודורו וציר בקר עם נתחי עוף מושחמים או פטוצ'יני דיאבלו עם מחית צ'ילי ופרמזן (62 שקלים) או את הדילים ב-68 שקלים עם מבחר ניוקי כמו קווטרו פרומזי, ברוטב רוזה, תימין ותערובת גבינות, כמהין ברוטב שמנת ויין לבן או ערמונים עם פטריות וקולפניות פרומז'ן.

הילדים כאן הם לגמרי חלק מהעסקה והם יוכלו לבחור בין מגוון ארוחות ילדים - פיצה אישית (44 שקלים), שניצלונים ופסטה (46) ופסטה עם רטבים לבחירה (42 שקלים). כל מנה מגיעה עם שתיה וכדור גלידה.

לתפריט המלא של פיאנו פיאנו>>

פיאנו פיאנו ראשל"צ. יח"צ,
יש גם עסקיות שוות/יח"צ

מחפשים הפי אנד כמו בסרטים? מגוון קינוחים ב-14 שקלים - טירמיסו עם קרם מסקרפונה וליקר קפה, מוס שוקולד איטלקי בציפוי גאנש שוקולד חלב, עוגת גבינה עם קרמבל חמאה וקולי תות ועוד מתוקים שישלחו אתכם הביתה עם טעם טוב בפה.

פיאנו פיאנו פתוחה בכל ימות השבוע כולל שישי שבת עד השעה 23:00 בלילה, ואתם מוזמנים להזמין שולחן מראש ולחגוג לפני או אחרי הסרט, עם הילדים או עם בן/בת הזוג, את המיטב של איטליה, כאן בראשון לציון, בלי בדיקות קורונה ובלי להיכנס לבידוד.

יעקב גולדברג, וואלה! אוכל בשיתוף ZAP REST

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully