וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל קוקטייל עם הדפסה אישית: המסעדה החדשנית שבנתה קונספט מנצח

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP rest

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 12:46

אוכל, מוסיקה וחברים - הקונספט המנצח של מסעדת כולנו באשקלון הזכיר לנו כמה התגעגענו לשמוח כמה שיותר ביחד, מכל הלב. הכנו את התו הירוק ויצאנו לבלות ולאכול טוב

מסעדת כולנו, אשקלון. מסעדת כולנו,
חוזרים לביחד. כולנו/מסעדת כולנו

תקופת הקורונה חידדה לכולנו כמה אנחנו אוהבים להיות ביחד, להרים ביחד ובעיקר להרגיש כמה שיותר בבית בכל מקום. מעבר למגיפה עצמה ולשלל הסיכונים שהיא מביאה איתה, מה שפגע בכולנו ללא יוצא מן הכלל אלו הסגרים וההגבלות החברתיות שלא איפשרו לנו את הדבר הכי בסיסי - לצאת, לפגוש, לחבק, ולהיות הכי ישראליים שיש - ביחד.

מסעדת "כולנו" באשקלון הפנימה את המסר ובנתה קונספט שכל כולו ההיפך הגמור ממה שחווינו בעונת הסגרים, או כמו שהיא קוראת לזה: "כולנו - אוכל, מוסיקה וחברים".

יש כאן חשיבה מרשימה על כל פרט ופריט, כדי לייצר את הוויב שמתאים לכולם, שמדבר אל כולם וכזה ש"משביע" את הציפיות והרעב של כולם, וכולנו.

מסעדת כולנו, אשקלון. מסעדת כולנו,
גם הסטורי ייהנה. כולנו/מסעדת כולנו

כולנו ממוקמת במרכז העיר אשקלון ומציעה תפריט בשרי כשר בניצוחו של השף טימור אדף, נבחרת DJ שעושה המון שמח מדי ערב, אווירה צעירה וצבעונית ואינספור זוויות לסטורי הבא שלכם. ולא רק על המסך - כאן הפוקוס הוא על שמחה אמיתית מכל הלב, גם בצלחת. בקרוב "כולנו" תגיע למרכז עם סניף חדש שירחיב את השמחה לעוד ועוד לבבות.

עם זאת, חשוב לא להתבלבל מהזיקוקים והשואו. כולנו היא לא מועדון או בר, אלא מסעדה לכל דבר, ותפריט האוכל המהוקצע והמהודק יעיד על כך יותר מכל, החל ממגוון נשנושים לפתוח את התיאבון, מנות ראשונות קלאסיות, בשרים ונתחים בשלל הרכבים, וקינוחים של פירות, שוקולד והמון מתוק.

לתפריט המלא של כולנו>>
להזמנת מקומות: 053-4256952

האווירה השיתופית באה לביטוי בתפריט עם המון דגש של שרינג ומנות למרכז השולחן. מנות חברתיות כמו שוק טלה או כתר צלעות, "שכונה גדולה" עם פלטת בשר ענקית והמון בירה לכולם, וגם מנה מיוחדת לסטורי עם פלטת בשרים 3 ק"ג שמורכבת מנתחים עשירים ופינוקי צ'ייסרים לכל השולחן. אחרי הכול זה גם צריך להצטלם טוב.

גם את המתוקים חולקים כאן עם מגוון שוקולדים, פלטת פירות והשוס הגדול - קינוחאפלה, פלטת קינוחים ענקית שכוללת טקס בפני עצמו של מוסיקה מיוחדת, זיקוקים ודרבוקות ויחס אישי לחוגג הראשי. תתחילו לשריין מקום ליום ההולדת הקרוב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מסעדת כולנו, אשקלון. מסעדת כולנו,
בואו להרים. כולנו/מסעדת כולנו

אין שמחה אלא בבשר ויין. זה לא אנחנו המצאנו וכאן ב"כולנו" מתרגמים את זה לבר אלכוהול עשיר ומגוון עם כל מנעד הטעמים והצבעים. בימי ראשון עד רביעי תוכלו להזמין קוקטייל עם הדפסה אישית של התמונה שלכם. וגם מבצעי צ'ייסרים במחירים שיותירו את השמחה שלמה, עם פוקוס כמובן על "כולנו" - 10 צ'ייסרים במאה שקלים. בואו להרים בהמוניכם.

הפן הבשרי כאן מקבל שואו בפני עצמו וערבים מושקעים שמוקדשים להייפ של שחיתות למהדרין. ערבי הקרניבורים של כולנו נחגגים בתאריכים מיוחדים עם שלושה שפים, כנרית בכניסה, הרים של בשר משובח (עם תעודת כשרות ומשגיח במקום) וכפפות שחורות להשלמת ההצגה והתיאבון.

ממליצים להתעדכן בשוטף ברשתות החברתיות, כי מסעדת כולנו אוהבת לגוון, למתג ולא לשקוט על השמרים. מדי פעם חוגגים כאן ערבי קונספט ייחודיים עם תפריטי אוכל ואלכוהול חד-פעמיים בדגש על איכות, כמות וסטייל שיחדש לכם ולעוקבים שלכם. תתעדכנו בפייסבוק ותזמינו מקומות כמה שיותר מהר.

להזמנת מקומות: 053-4256952

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully