וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קילו עוף רק ב-10 ש"ח ודבש ב-5 ₪: איפה מוצאים את כל הטוב הזה לקראת החגים?

וואלה! אוכל בשיתוף יינות ביתן

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 16:44

לקראת החגים שבפתח, ברשת יינות ביתן וביתן מרקט בחרו להוזיל במיוחד את מחירי המוצרים שאתם הכי צריכים לחגים. את כל מה שאתם רוצים על שולחן החג שלכם, תוכלו למצוא במבצעים חגיגיים, במיוחד בשבילכם. כל הפרטים בפנים

יינות ביתן פרגיות. אלון מסיקה
חודש מלא בטעמים/אלון מסיקה

אם העפתם מבט לאחרונה בלוח השנה שלכם, זה שעל המקרר או זה שבסמארטפון, אין סיכוי שפספסתם את החודש הלא שגרתי שעומד להגיע אלינו: ערב חג רודף ערב חג, סופ"ש אחרי סופ"ש ואף אחד מהם לא נופל אחד על השני. או במילים אחרות: המון אירועים משפחתיים וארוחות חגיגיות ומיוחדות וכמובן שצריכים להיערך אליהם בהתאם.

אז מה הטוב ביותר הזה כולל? קודם כל ומעל הכל - מבצעים עמוקים ומחירים מדהימים על כל מוצרי שולחן החג. בימים בהם הדרישה למוצרים מסוימים גוברת ומקומות רבים בוחרים להעלות את המחירים בשל הביקוש הגבוה, ביינות ביתן ובביתן מרקט הולכים הפוך ומוזילים אותם.

כך למשל, החל מהשבוע תוכלו למצוא מבצע ענק על עופות, חלק בלתי נפרד מארוחות החג שלנו - 10 ש"ח לקילו עוף אין מחיר כזה! גם את הדבש, שכמובן נכלל בכל שולחן של ראש השנה, תוכלו למצוא במבצע מיוחד - רק ב-5 ש"ח לבקבוק וגם למרק דאגו לכם, עם מרק בטעם עוף רק ב-5 ש"ח, חגיגה של מבצעים.

בזמן שכולנו עוד סופרים את הימים לאחור, ביינות ביתן וביתן מרקט כבר נכנסו לגמרי לאווירת החגים, עם סניפים מקושטים ומעוצבים ומלאי מגוון ועשיר. בכל סניף תמצאו את אותם המוצרים שמוצעים במחירי מבצע מיוחדים, מונגשים לכם - כדי שיהיה כמה שיותר קל להיכנס ולעשות את קניית החג שלכם בכיף.

המחירים הכי זולים לקראת החגים - עכשיו ביינות ביתן ובביתן מרקט>>

סלמון יינות ביתן בלי לוגו. אלון מסיקה
הנחות על המוצרים שיעשו לכם את החג/אלון מסיקה

בין ההיילייטס, שכולנו אוהבים להכין ולאכול בראש השנה, ערב שישי ועוד, יש מבצעים בתחום הדגים, העופות והבשרים, הירקות והפירות, הכל כדי לאפשר קנייה נוחה וזולה, וכדי שלא ייחסר שום דבר לאף אחד.

בנוסף, תמצאו גם מבצעים על התוספות הנמכרות ביותר, דוגמת אפונה עדינה ב-10 ש"ח (כמעט חצי מהמחיר הרגיל בשוק), דובשניות ב-5 ש"ח ותמרים שיקשטו את שולחן החג שלכם.

הרשתות מאפשרות גם לקנות שני מוצרים במחיר פיצוץ, מה שמתאים לתקופת החגים, בה אנחנו בדרך כלל צורכים קצת יותר מכל דבר. בין היתר, ביינות ביתן יחכו לכם מבצעים מצוינים על מגוון מוצרים, מבחר ענק של יינות (החל מ-2 ב-40 ש"ח) ועוד המון מבצעי 2 ב... - מקבלים יותר משלמים פחות.

ברשת לא מתעלמים כמובן מהמצב בו אנו נמצאים ומציעים פריסות תשלומים נוחה במיוחד לחגים. חשוב לדעת גם שכל הסניפים פועלים במסגרת תקנות הנדרשות בעניין הקורונה, עם שילוט שמבהיר מה כמות האנשים שיכולה לשהות במקום בזמן נתון, מיגון לצוות העובדים וחובת עטיית מסכות - הכל כדי שחוויית הקנייה תהיה גם מהנה וגם בטוחה.

ברוח התקופה, בקבוצת ביתן גם עשו שיתוף פעולה גדול עם עמותת פיתחון לב, במסגרתו תרמה הקבוצה אלפי סלי מזון לחג למשפחות נזקקות. עובדי הרשת הכינו וארזו את הסלים והביאו אותם לנקודות החלוקה השונות - בקבוצה רואים ערך עליון להוביל ולהיות חלק ממערך הסיוע למשפחות מעוטות יכולת לחגוג את חגי ישראל בכבוד.

"מה אנחנו מאחלים? שלא יהיה סגר, ושארוחות החג יהיו כמה שיותר גדולות ומהנות, עם כל המשפחה" - והכי חשוב חג טרי ושמח במחיר מנצח.

שנה טובה

המחירים הכי זולים לקראת החגים - עכשיו ביינות ביתן וביתן מרקט>>

וואלה! אוכל בשיתוף יינות ביתן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully