וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף חושף: כך תכינו את הצ'יפס של מקדונלד'ס בבית

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 23:42

בא לכם (או לילדים) צ'יפס ממש כמו של מקדונלד'ס? שף חושף את המתכון הסודי שלו להכנת צ'יפס שלדבריו זהה לטעמו של הצ'יפס האהוב ממקדונלד'ס - וזה ממש לא מסובך

ככה תכינו בבית צ'יפס כמו של מק'דולנדס/@cheftimclowers

בעוד להמבורגר של מקדונלד'ס יש מספר מתחרים ראויים, כשזה מגיע לצ'יפס - יש רבים שטוענים שאין ולא יהיה כמו הצ'יפס של מקדונלד'ס. לא משנה כמה פעמים הכנו צ'יפס בבית - זה אף פעם לא הגיע לרמת הטעם והקריספיות המצוינת של מקדונלד'ס. כעת השף טימות'י קלוורס מוכן להישבע שיש בידיו את המתכון הסודי של הצ'יפס המהולל והוא גם מוכן לשתף אותו איתנו. בסרטון טיקטוק הוא מדגים בדיוק כיצד נוכל להכין בבית את הצ'יפס - והמתכון כולל רק מרכיב אחד סודי ובעיקר תזמון נכון של בישול.

בסרטון הקצר הוא מציג כיצד הוא מקלף תחילה את תפוחי האדמה ומשרה אותם מספר שעות במים. לאחר מכן הוא חותך אותם לעיגולים ואז לחתיכות צ'יפס ארוכות. את הצ'יפס הוא מכניס למים רותחים מומלחים למשך 4 דקות בלבד, לאחריהם הוא מסנן את הצ'יפס ומפזר אותו על תבנית. הוא גם מכניס את הצ'יפס למקרר בזמן הזה, אך אתם לא חייבים.

לאחר מכן הוא ממלא סיר בשמן ומביא אותו לטמפרטורה של 176 מעלות. הוא משתמש בשמן צמחי אך גם מוסיף שליש כוס של שומן ברווז כדי - לדבריו - "לשמח את העניינים". רק לאחר שהשמן הגיע לחום הרצוי, הוא מוסיף לסיר את הצ'יפס ומטגן אותו במשך 10-12 דקות. זהו זה. סננו את הצ'יפס, הניחו אותו על מגבת נייר לספיגת השמן, הוסיפו מעט מלח במידת הצורך והגישו לשולחן.

מבולבלים? צפו בסרטון ההדרכה שלו:

עשרות אלפים צפו בסרטון שזכה לתגובות רבות מצד חובבי מזון מהיר שהודו כי מאוד ישמחו לאמץ את המתכון שלו. אחת אמרה: "תודה רבה. בהחלט מנסה את זה" ואחר הוסיף: "זו שיטה שעוד לא ניסיתי. אם זה יוצא כמו הצ'יפס של מקדונלד'ס, אני אודה לך כל חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully