וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק כשהתלוננו שאין ארוחות בוקר חדשות - זה הגיע

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 13:13

רוחות הסתיו כבר מנשבות בעוצמה ומביאות איתן שלל חדשות טעימות - חגיגות 16 שלא תרצו להחמיץ במסעדת שילה, בראנץ' חדש ומסקרן בהשראת שוק לוינסקי בדלידה, ארוחות הבוקר המיתולוגיות של הבראסרי קמות לתחייה, ומאיר אדוני מגיע לבשל באילת

דלידה. יונתן בן חיים,
בראנץ' בהשראת שוק לוינסקי בדלידה/יונתן בן חיים

דלידה פותחת לבראנץ'

החל מיום שישי הקרוב, השף יוגב ירוס והשף בפועל של דלידה ג'ייק סייטוביץ, יגישו יחד בראנץ' חדש בדלידה בהשראת החנויות והמטבחים של שוק לוינסקי (בו היא שוכנת).

מנות הבראנץ' של דלידה משלבות את המטבח הערבי-אירופאי של המקום עם הטעמים והמטבחים של שוק לוינסקי. משולבים בהן חומרי גלם מהחנויות הוותיקות של שוק לוינסקי ומנות מהמטבחים האהובים בו, כמו למשל התבלינים של חבשוש, בצק העלים של בורקס פנסו, המוצרים האיכותיים ממעדניית יום טוב והקינוחים של סוויט בוקס.

במחיר 129 שקלים לאדם, יוגשו לסועדים מנה עיקרית ומגש 'פתיחת שולחן' שיכלול תשע מנות, בהן: בייגלה של פנסו, סאלוף של "הסאלוף" וחלה של "הצבי"; צלוחית ירק חי עם סומק בלדי;
שמן דואה של "חבשוש" עם רסק עגבניות שטח; מקרל מעושן איקרה של "יום טוב" ובצל בתחמיץ היביסקוס.

בין העיקריות לבחירה יהיו לוינסקי פרנץ' טוסט, טוניסואז, שקשוקה, שקשוקה 'ירקות שטח חרוכים' (טבעונית), מרגז של זלמניקו (בתוספת 10 שקלים), בורקסים תוצרת בית מבצק העלים של פנסו במילוי תרד וקייל (טבעוני) או חלקי פנים או סרטנים וריקוטה (תוספת 20 שקלים), קרעי פסטה טריה עם נתחי דג ים, אומצה וביצה (תוספת 45 שקלים).

הבראנץ' יוגש בכל יום שישי (החל מה-8 באוקטובר) בין השעות 11:00-16:00.

דלידה, זבולון 7, תל אביב, 03-536-9627

פטוצ'יני פירות ים, מסעדת "שילה". איליה מלניקוב,
מסעדת שילה חוגגת/איליה מלניקוב

16 מלאו לשילה

מסעדת שילה בניצוחו של השף שרון כהן מציינת בימים אלו 16 שנים, אותן יחגגו כמו שרק בשילה יודעים. לכבוד המאורע יצר כהן תפריט חדש בו 16 מנות חדשות שיוגשו למשך 16 ימים בלבד. בין המנות החדשות תמצאו טרטר דג ים וסרטנים כחולים עטוף בזוקיני מוחמץ, מאפה כרישה שקדי טלה ופטריות כמהין, פילה דג בגלייז יפני על כיסוני שרימפס, במיה ואספרגוס בחמאת סאקה, צלעות טלה ותבשיל בשר עם תבשיל פריקה וסלקים, סינטה על רושטי עם רוטב קוניאק בליווי סלט עלי חרדל בויניגרט גיאורגי, טונה אדומה בלאדי מרי סטייל, קרפצ'יו תמנון עם פפריקה מעושנת סלט עלים חאמון ומנגו לקינוח מגנום מסקרפונה ודובדבני אמרנה.

כדי להשלים את המסיבה דאגו בשילה לתפריט שמפניות מפוארות שאפשר להזמין בכוסות במחירים חגיגיים לצד תפריט קוקטיילים מבעבעים.

שילה, בן יהודה 182 ת"א, 03-5221224

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דליקטסן בראסרי. עידית בן עוליאל,
דליקטסן, סניף הבראסרי/עידית בן עוליאל

דליקטסן באווירת בראסרי

קבוצת r2m של רותי ומתי ברודו פתחה מעדניית דליקטסן חדשה במקום בו פעלה מסעדת הבראסרי, במשך 19 שנה, בלב אבן גבירול בתל אביב מול בניין העירייה. במקום החדש נשארו מהמוסד האלמנטים העיצוביים ברוח ביסטרו פריזאי ובלת'אזר הניו יורקי, וכן הבר המיתולוגי, עליו יוגשו ארוחות הבוקר האייקוניות של הבראסרי, כמו גם במרפסת המסעדה.

הדליקטסן החדש משלב אוכל המוכן מידי יום, מאפים ולחמים, מוצרי מעדנייה וחומרי גלם איכותיים המתבססים על האוכל המוגש במסעדות קבוצת R2M ובחנויות הבייקרי של הקבוצה, בהם: גבינות מהארץ ומרחבי העולם, יינות הנמצאים בתפריטי היין במסעדות הקבוצה, רוטב השמפניה של הבראסרי ופטה הכבד של הקופיבר, פסטות שונות ועוד. במקום אפשר למצוא גם מוצרי בית ולייף סטייל כמו כלים, צלחות קלאסיות, מפיות בד, כוסות יין של הוטל מונטיפיורי ועוד.

בתפריט הבוקר המוגש במקום תמצאו כאמור את אותן מנות אהובות מהבראסרי כמו ביצים עלומות על לחם קלוי, תרד ורוטב הולנדייז; ביצי עין על טוסט ג'מבון ואמנטל; ביצי עין על לחם קלוי וסלט ירקות; סלמון מעושן, בליני ושמנת; פרנץ' טוסט עם קומפוט פרי ושמנת חמוצה ועוד. ארוחות הבוקר מוגשות מדי יום, בימים ראשון - חמישי, 08:00-12:00, שישי: 08:00-16:00, שבת: 08:00-14:00.

בהמשך יתווספו מנות פופולאריות נוספות מתפריט הבראסרי וכן יורחבו שעות הפתיחה של המקום.

דליקטסן, אבן גבירול 70, תל אביב, 03-9681010, ראשון - חמישי 7:00-20:00, שישי 7:00-16:00, שבת 8:00-14:00

אוטו יין. יח"צ,
אוטו יין/יח"צ

אוטו יין מביא את איטליה לישראל

אוטו יין בשיתוף יבואנית המשקאות אספיריט עורכים פופ אפ איטלקי שיגרום לכם להרגיש לערב אחד בחופשה בלב איטליה. בפופ אפ הקולינרי יוצע תפריט יין ייחודי עם יינות מיקבים איטלקיים מובילים בעלי שם עולמי כגון : יקב ברטאני, קאוויט, פאולו לאו ועוד. לתפריט היינות הותאמו ברוסקטות ונשנושים בהשראת המטבח האיטלקי להשלמת החוויה. הפופ אפ ייערך ביום שלישי הקרוב ה-5 באוקטובר, בארסוף קדם (מיקום מדויק בלינק מטה), בין השעות 20:00-24:00.

לפרטים נוספים והרשמה

בירה פאולנר. יח"צ חו"ל,
מהדורת אוקטוברפסט של פאולנר/יח"צ חו"ל

פסטיבל אוקטוברפסט בביר גארדן פאולנר שרונה

חגיגות האוקטוברפסט בישראל יתקיימו השנה, לאחר שבשנה שעברה בוטלו בשל הקורונה, עם מותג הבירה פאולנר אשר מביא את בירת האוקטוברפסט הרשמית לישראל. פסטיבל האוקטוברפסט בביר גארדן פאולנר שרונה ייערך בין התאריכים 6-7 באוקטובר, בין השעות 18:00-23:00.

במסגרת החגיגות יופיעו במתחם להקת הג'ירפות ולהקת רד בנד, יוצעו לקהל הרחב דוכני מזון גרמני ותושק בירת האוקטוברפסט של פאולנר, בירה המבושלת פעם אחת מדי שנה במיוחד עבור הפסטיבל במינכן.

הפסטיבל פתוח לקהל הרחב מגיל 18+ והכניסה בהתאם להנחיות תו ירוק.

פאולנר אוקטוברפסט היא בירת לאגר בהירה עם 6% אלכוהול, העשויה מלתת שעורה בווארית מובחרת, קלה לשתייה ומרווה במיוחד. הבירה עשויה בתהליך בישול איטי במיוחד הנמשך מספר חודשים ממרץ ועד אוגוסט. היא מבושלת פעם אחת מדי שנה במיוחד עבור פסטיבל האוקטוברפסט ולכבוד מיליוני המעריצים שרק מחכים לה.

ביר גארדן מתחם שרונה

פאפי. אבי ביטון,
בריסקט מעושן בפאפי/אבי ביטון

מאיר אדוני מתארח במסעדת פאפי, אילת

מסעדת הבשרים פאפי באילת תארח את השף מאיר אדוני לערב מיוחד, עם תפריט המשלב טעמים מהמטבח של אדוני עם הבשרים של פאפי. בין המנות שיוגשו בארוחה יהיו דונטס פורל מעושן, סביצה ילו טייל, טרטר מזרח תיכוני, קטעייף, נתח טיבון כפול, ריבס טלה ברוטב ברביקיו מקסיקני צ'יפוטלה מעושן, דבש, ליים, שום וכוסברה ועוד. התפריט שיוגש הינו תפריט סגור הכולל את כל המנות הראשונות, עיקרית לבחרה ותוספת, קינוח ואלכוהול, מחיר לסועד: 360 שקלים. הזמנות מראש בלבד.

הארוחה תיערך ב-12 באוקטובר (יום שלישי) החל מהשעה 19:30.

פאפי, דרך הערבה, בכניסה לאילת, 08-6331549

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully