וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין תפריט: המסעדה המסקרנת שבה אף אחד לא יודע מה הוא הולך לאכול

מערכת zap rest, בשיתוף zap rest

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 12:50

אווירה ניו יורקית אלגנטית וארוחת "אומקסה" יפנית בכיכר קדומים ביפו. לא זו לא התחלה של סיפור אלא ערב באחת המסעדות המעניינות שנפתחו לאחרונה בעיר

איזור יפו העתיקה הוא אחד המקומות בישראל, שנראה כי הזמן עצר מלכת בהם. איזור שכולו באווירה של פעם, אווירה 'פנסית' שתחזיר אתכם לשנות השמונים של ישראל הישנה. הקסם של המקום הזה החזיר אותנו אחורה, לימי התום, בין אם מדובר במסעדות ותיקות, מעדניות מרשימות ועד המסעדות החדשות שמביאות סועדים אניני טעם מיפו והסביבה כולה.

הלאונג' היפני Mr. Something Lounge של השף דין שושני ממוקם בלב יפו, בבניין מהמאה ה-19 המשקיף לים התיכון מבעד לחלונות הקשת המפוארים. המקום, שנמצא במבנה עתיק בעל תקרות גבוהות וקשתות מעוטרות, לא כולל רק מסעדה אלא גם חנות אופנה עם מותגי על ופרטים אומנותיים למכירה.

Mr. Something Lounge, כיכר קדומים 12, ת"א - יפו. להזמנת מקומות - 053-4252767

כבר בכניסה ניכר הרצון של בעלי המקום להשרות תחושה ואווירה של בילוי עילי באחד מהמטרופולינים של בירות העולם, גם קוד הלבוש הקיים במקום מוסיף עניין ואקסקלוסיביות.

Mr. Something Lounge. נטלי יששכרי,
Mr. Something Lounge/נטלי יששכרי
Mr. Something Lounge. נטלי יששכרי,
אלגנטיות מסביב ובצלחת/נטלי יששכרי

למה לבחור אם אפשר לטעום מהכל

אומקאסה, זו ארוחת טעימות יפנית שמציגה מגוון רחב של טעמים וטכניקות בישול שונות. במסגרת הארוחה כל מנה שתקבלו בה היא אך ורק על פי בחירת השף (שזהו גם הפירוש המילולי לעברית של המילה אומקאסה) - אין תפריט במקום, אין מנות קבועות ואף אחד בעצם לא יודע מה הוא הולך לאכול היום. שף המקום קובע את המנות באותו היום, אחרי שהוא 'מגלה' אילו חומרי גלם סופקו עבורו ואילו דגים הגיעו למסעדה.

כאמור, מדי יום מוגשות לסועדים מנות חדשות שנבחרות על ידי השף בצהריים. בין היתר תוכלו לטעום מנות של דגים מעושנים ומיושנים. במקום המציג תפריט יפני, הגיוני היה לקבל מבחר מנות עם דגים נאים אבל לא ב- Mr. Something כך לדבריו של דין שושני השף הראשי. כאשר ביקשנו להיכנס לעובי הקורה הבנו כי ברגע שהמסעדה מקבלת דג טרי הוא עובר תהליך ישון, אשר מוציא ממנו את הנוזלים של הים, דבר המעניק לו טעם מודגש ללא "הניחוח של הים" כפי שעולה מדג נא.

Mr. Something Lounge. נטלי יששכרי,
Mr. Something Lounge/נטלי יששכרי

מנות נוספות שתוכלו למצוא במקום הן סלט פטריות יפני מסורתי, שמוגש עם פטריות רעמת האריה ובלק פרל (פנינה שחורה). חציל במיסו קוגי, מנה קלאסית עם מיסו שמיובא במיוחד מיפן למנה הזו בלבד. קארי יפני מבושל בציר ראסקס, עם ארטישוק ירושלמי וחציל בטכניקת כבישה בלעדית למנת הקארי - מדובר במחית קארי שהיפנים אימצו למטבח ושינו את הבסיס כך שיתאים למטבח היפני. היא נעשית כל פעם מציר דגים שונה, השבוע למשל הציר נעשה מפלמידה וראסקס (דג נדיר ומהטובים שיש לנו בארץ).

להזמנת מקומות במסעדת MR SOMETHING>>

Mr. Something Lounge. נטלי יששכרי,
Mr. Something Lounge/נטלי יששכרי

חשוב לציין שפרט לאומקאסה, יש אפשרות לסוג הגשה של פיקס-מניו (תפריט סגור) המוכר, מה שמתאים לאלה שלא מעוניינים להגיע לערב יפני מסורתי ופשוט מחפשים סושי טוב. בארוחה הזאת המנות גדולות יותר ומוגשות למרכז שולחן.

הלאונג' היפני היוקרתי של Mr. Something Lounge מספק לכל הבאים אליו שילוב של פנאי, אורח חיים וחוויה קולינרית בלתי נשכחת. שיהיה בתיאבון.

מערכת zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • יפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully