וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלמים - זה בשבילכם: 10 מנות שכדאי לכם להזמין בוולט

יוליה פריליק-ניב

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 14:59

ירושלים כבר לא רק של זהב, היא גם של תכלת - וולט השיקה השבוע את שירות המשלוחים שלה בעיר הבירה של ישראל, והנה 10 המלצות חמות מאיתנו על כמה משלוחים שהיינו שמחים לקבל עכשיו

לרוב תושבי מרכז הארץ ה-17 באוקטובר היה עוד יום שגרתי בו הם רואים שפע של שליחי וולט נעים ברחובות במהירות (לעיתים מוגזמת) בדרך לעוד לקוח רעב. אך עבור תושבי ירושלים היה זה יום שייזכר כיום שבו החל שירות של וולט גם בירושלים, בירת ישראל. ירושלים לא רק של זהב.

אז עם יותר מ-100 מסעדות כבר בשלב ההשקה, ירושלים עוקפת את כולם בסיבוב והופכת להיות העיר הגדולה ביותר בישראל שבה פועלת חברת wolt. אז מה יכולים ירושלמים רעבים וסקרנים להזמין בעזרת וולט ולקבל הביתה או למשרד? כדי לעשות את החיים קלים בחרנו 10 מנות שאפשר להזמין בירושלים רבתי ולקבל במהירות, על אף העליות הירושלמיות.

הארוויס בורגר שק. לירן מימוני,
Harvey's Burger Shack/לירן מימוני

Harvey's Burger Shack

אי אפשר לדבר על משלוחים מבלי לדבר על המבורגרים מפנקים. אולי האוכל האולטימטיבי במשלוח. אז האחות הצעירה של מעשנת הבשרים הארווי'ס של השף חיים (הרווי) סנדלר היא מסעדת המבורגרים איכותית שהביאה את בשורת הסמאש בורגר לירושלים. מה זה? סמאש בורגר היא קציצת בשר פריכה שמתחילה מבשר טחון טרי המונח על פלנצ'ה רותחת ונמעך על ידי שפכטל. משם הדרך ללחמנייה שמנמנה היא קצרה. מומלץ להוסיף חטא על פשע עם תוספות כמו תבשיל שעועית צ'ילי בקר, פייקון אסאדו בקר בעישון עץ תפוח, צ'וריסוס בעישון עץ היקורי, בשר צלעות מפורק בעישון עץ היקורי, פסטרמה בקר מעושן ועוד.

תפריט ההמבורגרים מורכב מבורגרים מיוחדים בהם האמריקאי, המעושן, וויסקי ג'ק, האיטלקי ואפילו המבורגר צמחוני. יש גם כריכי בשר מושחתים עם נתחי בשר מעושנים למשל בשר צלעות מפורק או אסאדו. המסעדה בכשרות מהודרת.

מנה מומלצת - סמאש בורגר מעושן. אם כבר טעמי עישון אז ללכת עם החוויה עד הסוף.

Harvey's Burger Shack - שלומציון המלכה 1, ירושלים

הארוויס בורגר שאק בוולט

פיצה פלורה

בשוק מחנה יהודה פועלת פיצה פלורה, אחת הפיצות המשובחות בירושלים כולה. ואם מדברים על משלוחים, פיצה היא אחת מאבות המזון שצולחת משלוח בהצלחה רבה כבר עשרות שנים. מפיצה פלורה אפשר לקבל פיצה ירושלמית אותנטית, מה שאומר מפגש בין איטליה לירושלים. בתפריט מככבות פיצה מרגריטה, פיצה כמהין, פיצה לבנה, פיצה בטטה, פיצה טבעונית וגם מנות קלצונה וכמה סלטים טריים. התפריט מצומצם אך חומרי הגלם איכותיים ביותר. הבצק קריספי עם דפנות עבות, מה שנחשב לשיא איטליה בפה.

מנה מומלצת - פיצה עם רוקט טרי ופרמז'ן עם שוליים שמנמנים תעשה את העבודה.

פיצה פלורה - שד' בן מימון 21, ירושלים

פיצה פלורה בוולט

GG Kubala, ג'יג'י קובלה. נועם פריסמן,
ג'יג'י קובלה - כשהריקודים של מחניודה הופכים לכריך/נועם פריסמן

ג'יג'י קובלה

קבוצת מחניודה שידועה בפעלתנות שלה הביאה לעולם במהלך הקורונה את ג'יג'י קובלה. את הריקודים והשמחה של מסעדת-האם מחניודה ידעו לתרגם כאן לכריכים מושקעים מלאי כל טוב שאפשר לקבל במשלוח של וולט. בתפריט יש כחמש מנות ומידי שבוע נוסף גם ספיישל מתחלף, כשכמה מהמנות מבוססות על קובלה (שילוב של קובנה וחלה). בין היתר אפשר למצוא קובלה בורגר עם קציצה מבשר ואגיו, קובלה כבדים, כריך צמחוני של כרוב על פחמים עם צ'ימצ'ורי זעתר, כריך קבב עם מחית פלפלים, כריך קורנביף כבוש, וכמובן הלהיט ששום מסעדת כריכים לא שלמה בלעדיו - כריך שניצל ועוד.

מנה מומלצת - קובלה פיש. הלחמנייה השמנמנה עוטפת כראוי את נתח הדג העסיסי והשמחה רבה.

ג'יג'י קובלה - בית יעקב 10, מחנה יהודה, ירושלים

ג'יג'י קובלה בוולט

אישטבח

אוכל עדות זה הדבר הכי מעניין בשטח, בטח בארץ מגוונת כמו ישראל. בדרך כלל מאחורי המנות העדתיות יש גם סיפור טוב, מתכון מבית סבתא והרבה דיוק בטעמים שעוברים מדור לדור. זה המקרה גם של אישטבח, ששמה יצא למרחוק. המורשת הכורדית-סורית של משפחתו של השף באה לידי ביטוי במאפים המפגישים מה שכולם אוהבים - לחם ובשר. ובשם המקצועי: שמבורכ, מאפה ממולא בשר. איזה בשר? הו, טוב ששאלתם. היצע המילויים כולל סיסקה (צלעות בקר צלויות, כמו המילוי של הקובה), בריסקט מבושל בבירה, אסאדו, צ'וריסו חריף, בשר לחי עגל, עוף סאטה, קבב סורי וגם מילויים צמחוניים כמו דוקסל (תרד, פטריות ובצל ביין לבן). הזמנת משלוח הביתה או למשרד ויש לכם ביס משוק מחנה יהודה ביד. המסעדה כשרה.

מנה מומלצת - שמבורכ ממולא סיסקה, מנת הדגל כמו שרצה המשורר.

אישטבח - השקמה 1 ירושלים

אישטבח בוולט

מסעדת אמא. צילום: דניאל לילה,
מי צריך תחכום או פיוז'ן? מסעדת אמא/צילום: דניאל לילה

אמא

אין משהו שזועק בית ונחמה יותר מתבשילים ומרקים סמיכים. תוסיפי לזה את הקור הירושלמי בחורף וקיבלתם את השילוב המושלם. מסעדת אמא הוותיקה והמיתולוגית לא מציעה מנות מודרנית או תחכום של פיוז'ן. שם מבשלים כבר עשרות שנים את אותם מעדנים והלקוחות חוזרים שוב ושוב. עכשיו מציעה וולט לקבל את כל הנחמה הזו עד הבית, מבלי לצאת. קציצות, ממולאים, מעורב ירושלמי וכמובן מרקים עם קובה (סלק, חמוסטא, מטפוניה, טבעוני) יסדרו אתכם ביום קריר. זה כמו חיבוק בגזרת האוכל. המסעדה כשרה.

מנה מומלצת - לכו על פלטת ממולאים מעורבת כדי לטעום מכל העולמות והצבעים.

אמא - שמואל ברוך 55, ירושלים

מסעדת אמא בוולט

סטיישן 9

אוכל אסייתי הוא אחד הכיפיים להזמין במשלוח. זה אוכל עם מנעד טעמים, מרקמים וצבעים, בקיצור חגיגה לחך גם כשהוא מגיע בקופסאות ארוזות. סטיישן 9 היא מסעדה אסייתית מוכרת ומוצלחת (וכשרה) במתחם התחנה בירושלים, ואת המנות שלה כיף לאכול גם בגרסת המשלוח ולפתוח איתן שולחן ססגוני. בין המנות אפשר למצוא סום טאם - סלט פפאיה ירוקה שהפך לפופולרי במיוחד בארץ, באו נימוח עם בשר מפורק, גיוזה, מיני אגרול, מרק טום יאם, נתח סלמון בתיבול אסייתי ושלל מנות ווק ומוקפצים. יש גם מנות ילדים וקינוחים. המסעדה כשרה.

מנה מומלצת - פאד קפאו, שילוב אולטמטיבי בין נודלס, בשר, ירקות וביצה מעל.

סטיישן 9 - דוד רמז 4, ירושלים

סטיישן 9 בוולט

מונא

רבים עדיין נרתעים לצאת לסעוד במסעדות, וזה בסדר, בשביל זה המציאו את המשלוחים. לצד אוכל רחוב יש ז'אנר שלם של מסעדות שף שמציעות לקבל את החוויה הקולינרית המשובחת בבית, ב-comfort zone האישי, שיכול להיות לא פחות רומנטי ואינטימי. מסעדת מונא של השף מושיקו גמליאלי היא ביסטרו שף מוקפד בשגרה, ועכשיו החוויה יכולה לנדוד למרחב האישי. התפריט מורכב ממנות אסתטיות להפליא ומטעמים מגוונים ממטבחים שונים, בהתאם לעונה, להשראה ולחומרי הגלם. נזכיר מנות כמו דמפלינג חזיר בציר דאשי, קרודו אינטיאס עם ירקות סתיו ויוגורט, שיפוד לשון בקר לצד ביצה רכה, מולים מרנייר, שקדי עגל נימוחים, תבשיל אסאדו עם ירקות חורף בול לעונה, פילה בר ים ועוד מנות של מטבח עילי ירושלמי. המסעדה לא כשרה.

מנה מומלצת - אחד המסלולים המומלצים הוא ארוחת ערב לזוג הכוללת שלוש מנות ראשונות לבחירה, שתי מנות ביניים וקינוח. Vfm לגמרי.

מונא - שמואל הנגיד 12, ירושלים

מונא בוולט

פיש אנד צ'יפס קיטשן

לפעמים מה שמתחשק זה אוכל כיפי, קריספי, כזה שאחריו נותרות אצבעות שמנוניות וחיוך על הפנים. פיש אנד צ'יפס הוא מאכל שאומץ בארץ בחום כי מטוגנים הם החיים (אם כי, יש גם מנות גריל). התפריט של פיש אנד צ'יפס קיטשן הכיפית מציע כמובן את מנת הדגל אבל לא רק. יש גם טבעות בצל, מיני סמבוסק, סיגר ממולא סלמון (שיחוק, תודו), עראיס דגים, מעורב דגים, מנות דגים על הגריל (לברק, סלמון, מושט), המבורגר דגים שזה להיט, סלט סלמון, פרחי כרובית פריכים ועוד מנות של פאן. מושלם למפגש חברים או לארוחה משפחתית שיתופית כי sharing is caring.

מנה מומלצת - פיש אנד צ'יפס כי לשם כך התכנסנו בעיר הקודש.

פיש אנד צ'יפס קיטשן - גנרל פייר קניג 26 ירושלים

פיש אנד צ'יפס בוולט

סופט קוקיס

בלי מתוקים הרי אי אפשר כי מתוקים הם יותר מסוג של נחמה. אין מה לומר יותר מאשר מילים כמו עוגיית שוקולד צ'יפס, עוגיית אמסטרדם, עוגיית חמאת בוטנים, עוגיית קינדר, עוגיית נוטלה, עוגיית פררו רושה ועוד רבות, טובות ומתוקות. את כל הפאן הזה אפשר להזמין דרך וולט בסופט קוקיס. יש עוגיות בודדות (על מי אנחנו עובדים?), מארזים של שש עוגיות או של 10, 12 או 14 עוגיות עם או בלי תוספות שונות, יש מסלול של 25 עוגיות למטיבי לסת וגם גלידות וקרפ להשלמת החוויה המושחתת. זה מה שנקרא פאן בקופסה.

מנה מומלצת - מארז מיוחד VIP של ‫14 עוגיות בטעמים לבחירה, שתי גלידות זוגיות ורטבים. פחות מזה ותרגישו תחושת fomo.

Soft Cookies - אגודת ספורט ביתר 1, ירושלים

סופט קוקיס בוולט

Rebar. רונן מנגן,
תפריט חורף ב-Rebar/רונן מנגן

rebar

לתפריט השייקים הבריאים של רשת rebar הצטרף לאחרונה תפריט חם מותאם לעונה הקרה. לרגל החורף אפשר להזמין במשלוח את המנות והמשקאות החמים הקלאסיים, כשבכל אחד מהם טוויסט מפתיע וטעים. בתפריט החורפי מככבת סדרת משקאות חמים המבוססים על שיבולת שועל ועל חלב שקדים, בעלי מרקם עשיר וטעם מפנק בטעמי חמאת בוטנים, שוקולד וצ'אי. מי שזקוק לבוסט אנרגיה יכול להזמין קערה של מעדן שיבולת שועל חם, עם שילובי תוספות של פירות טריים, אגוזים, גרנולה ועוד. המנות מאופיינות בערכים תזונתיים רבים והן עשירות בסידן וסיבים תזונתיים. ברבות מהמנות תמצאו מזונות-על כמו שיבולת שועל, שלל אגוזים, ג'ינג'ר, דבש, פירות, קוקוס, טחינה, מאצ'ה, צ'יה ועוד פרודוקטים מהטבע הישר לכוס או לקערה. הסניף בסינמה סיטי כשר.

מנה מומלצת - אנרגיה טעימה בדמות creamy peanut butter על בסיס ‫חמאת בוטנים טבעית, בננה, תמר, דבש, חלב ויוגורט. ‬

Rebar - סינמה סיטי ירושלים

Rebar בוולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully