וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לכם נמאס לריב עם האפליקציה כדי לאכול? יש פתרון

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 10:11

מה אוכלים על הדרך או באירוע, מהר, במחיר טוב - וכשר? שומרי כשרות מכירים מקרוב את האופציות המצומצמות למשלוחי אוכל, אבל תתפלאו - יש מענה! המארזים המודולריים הצבעוניים והאסתטיים של רשת בורגרים בתפוצה ארצית, בטעמים מגוונים ובמחירים שווים הם בדיוק מה שחיפשתם

חזרתם הביתה רעבים ומותשים אחרי שעות של עבודה או לימודים, כבר בדרך הרצתם בראש מהן האופציות הקולינריות שעומדות בפניכם ורק המחשבה על התמודדות עם אפליקציית אוכל עבור מנה כשרה, כיפית וטעימה - מרעיבה אתכם יותר?

אתם לא לבד, אך אל דאגה, יש לנו פתרון. כן, לקהל ששומר כשרות אין הרבה אופציות של משלוחי אוכל מפנקים, נגישים, צבעוניים, בפריסה ארצית ובמחיר הוגן. יש הרבה "ליד" או מסעדות יקרות וכשרות, אבל איכשהו התחום של משלוחי אוכל במחירים שווים לכל כיס לא קיבל את המענה הראוי.

אל תרימו ידיים והכירו את רשת בורגרים. לא מדובר ברשת חדשה, אלא ברשת מבית קבוצת BBB שמפעילה כבר יותר מ-50 סניפים ברחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כולם כשרים (למעט אלו שבמגזר הערבי והסניפים באילת ושדה תעופה ברמון. באילת יש סניף בד"צ וסניף בטיילת פתוח בשבת) וסניפיה מחזיקים בדרגות כשרות שונות, מכשרות רבנות עם בשר חלק ועד לכשרות בד"צ ומהדרין.

הרשת הגתה את מסלול האוכל המודולרי המוגש גם בסניפים וגם במארזים מפנקים במשלוחים ובאיסוף עצמי, והכל בלי חשש ממרכיבים לא כשרים או מהוצאה כספית מפליגה. מה שמוביל גם למענה לבעיה של אוכלי כשרות בעבודה, בין יתר האנשים שאין להם מגבלה, שגם עבורם בורגרים היא אחלה פתרון בלי שהאחרים לא יחושו פשרה. להיפך, חגיגת sharing ארוזה היטב וטעימה מובטחת.

רשת Burgerim מציעה לסועדים מבחר מארזים מעוצבים ומפנקים שמתאימים לסועד היחיד, לזוג, למשפחה או לחבר'ה או קולגות בזכות מנות מודולריות של שני המבורגרים, שלושה, שמונה, 16 וכך הלאה. תלוי ברמת הרעב ובמספר הסועדים. המחיר מודולרי אף הוא: מ-49 שקלים לזוג המבורגרים של 80 גרם כל אחד עם תוספת לבחירה ועד 333 שקלים ל-16 המבורגרים עם 8 תוספות ליד.

ממארזים של 16 המבורגרים ויותר לצד תוספות אנחנו נכנסים לעולם של שמחות וחגיגות - מארז החגיגה מסיבורגרים שיכול להתאים לכל מיני סוגי אירועים ובמכפלות גם ל-50 או 100 משתתפים. למי זה מתאים? מסיבות גיוס, ימי הולדת לכל גיל, אירועי חברה, ימי כיף, מסיבת רווקים/רווקות ועוד. לכם נשאר רק לקבוע תאריך.

יש גם בחירה בין סוגי הבורגרים עצמם, כדי שכל ביס יהיה מעניין. יש בורגר בקר, טלה, מרגז פיקנטי, גחלים מעושן ובורגר טבעוני בריאותי. גם בגזרת הלחמניות יש בחירה - לצד לחמניות רגילות יש לחמניות מחיטה מלאה ולחמניות ללא גלוטן. אמריקה.

חזרתם ממש רעבים? יש בורגר גדול עם קציצה במשקל של כ-120 גרם (לפני צלייה) בשני טעמים לבחירה: בורגר מנתחי בקר ובורגר מנתחי בקר ואנטרקוט. גם כאן יש מודולריות, אלא מה, ואפשר לקבל דאבל בורגר של שתי קציצות במנה אחת (כ-240 גרם במנה אחת) או להזמין כמה המבורגרים, תלוי במידת הרעב והיחס הרצוי בין לחמניות לבין בשר. והמחיר שווה במיוחד, מ-33 שקלים להמבורגר במשקל 120 גרם ועד ארוחה מלאה ב-53 שקלים כולל תוספת ופחית, או שדרוג לבקר ואנטרקוט ב-59 שקלים. אחלה דיל.

ומה ליד ההמבורגרים?

כיף זה גם פינגר-פוד, ופינגר-פוד זה גם צ'יפס. ברשת Burgerim יש צ'יפס מעולה העשוי מתפוחי אדמה מיוחדים ובשיטות טיגון מתקדמות, המעניקות לו פריכיות יתר וטעם מעודן יותר. והבשורה המשמחת שהוא צולח משלוח בהצטיינות יתרה. הצ'יפס החדש הוא פיתוח של חברת אגריסטו הבלגית, ולא צריך להכביר במילים על בלגיה מולדת הצ'יפס הטעים בעולם (אל תיתנו לשם פרנץ' פרייז לבלבל אתכם).

בתפריט יש מנות נוספות, ליד הבורגר או במקומו, למי שאוהב לגוון. מה למשל? כריכים כמו כריך עוף במרינדה או כריך קריספי צ'יקן (37 שקלים למנה); מנות כנפיים (38-24 שקלים, בהתאם לגודל); סלטים טריים (37 שקלים למנה); וממלכת התוספות עם מנות כמו צ'יפס שכבר הכרתם, הום פרייז, צ'יפס בטטה, טבעות בצל, צ'יפס מתובל וחצי-חצי (19-15 שקלים למנה מטוגנת וקריספית להפליא).

יש כמובן ארוחות ילדים כמענה לקטנטנים במשפחה (38 שקלים לארוחה מלאה). ומקום של כבוד שמור לקינוחים כשרים וטעימים, שסוגרים פינה בסוף הארוחה, עם אופציות כמו רול שוקולד לוהט; קרם עוגיות וקליקים; או כדורי שוקולד מצופים בקוקוס וסוכריות (15-9 שקלים לקינוח זה לגמרי VFM).

בואו נפנה רגע זרקור לשירות המשלוחים, שלעיתים מהווה את המכשול העיקרי בין האוכל לבינכם. לרשת בורגרים יש מערך משלוחים עצמאי, מה שאומר משלוחים חמים ומהירים בכל רחבי הארץ עם שליחים משלה שנגיש באתר של הרשת בלחיצת כפתור. המשמעות היא שהמארזים או מגשי האירוח יגיעו מהר לארוחת הצהריים / ערב, לאירוח בבית, למסיבות יום הולדת לילדים ולמבוגרים, לאירועים עסקיים, למפגשים חברתיים, לצפייה משותפת במשחק / תוכנית ועוד. ותמיד יש את האופציה לאכול באחד הסניפים או לקחת טייק אווי.

רשת בורגרים - 4999*, www.iburgerim.co.il

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • בורגרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully